חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לפרסם את העסק, היכן מפרסמים את העסק,

מאת: דורון עמיתניהול05/10/2013867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים מאד מתלבטים איך יביאו את הבשורה על העסק שלהם ברבים

כפי שכבר ציינתי בעבר שופרות הפרסום שיש ל-90% מהעסקים בישראל לא מתקרבים לתקציבי הענק של פרסום! קידום מכירות ארצי! מופעים ציבוריים! רעש, צלצולים והמון המון יחסי ציבור!

כלים אלה חסרים עד חסרים מאד לרוב העסקים במדינת ישראל.

נתחיל בכול ספרי הניהול והשיווק המתפרסמים חדשות לבקרים ושם מתוארים בפרוטרוט איך "הגדולים" מפרסמים, מחזיקים יחצנים, כיצד צריך לפעול בשיווק ובפרסום ורוב אלה הקוראים את הספרים האלה לא נותר להם אלא להישאר אם תאוותם בידם מאחר ותקציבי פרסום, שיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור זה מחוץ לתקציבם.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אותו דבר אפשר למצוא בכול הרצאות השיווק, גורו אנשי המכירות, גורו איך לעשות כסף תוך שבוע, גורו איך להרוויח תוך 10 שיעורים וכ"ד. כאשר הבעיה שנשארה! שאף אחד לא מדבר עליה "זה איך אני כעסק, חברה, ארגון, הולך לפרסם את דבר קיומי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי בואו נבהיר כי בלי פרסום עסק לא יכול להתקיים, להמשיך ובטח להצליח.

השאלה הנשאלת איזה צינורות פרסום עומדים לרשות עסקים רבים, והאם האסכולה הישנה של צינורות הפרסום אכן עובדות גם היום.

ובכן, כ מי שנותן ייעוץ עסקי מה היא האסכולה הישנה: עיתונות מקומית, פליירים, תלי דלת, טלמרקטינג, מגנטים, אנשי מכירות

והאסכולה החדשה היא: אינטרנט "מנועי חיפוש" באנרים, משלוח מיילים, משלוח הודעות SMS.

ובכן בין האסכולה הישנה לאסכולה חדשה מה אני הייתי ממליץ.

בראש ובראשונה הייתי מפרסם את העסק או השירות בתוכנית הפרסום הממומנת של AD-WORDS דהיינו שאיפה להיות בין המקומות הראשונים במילות המפתח המסווגות את העסק ובנוסף לפתוח מסע RE-MARKETING אשר תפקידו הוא לנפח את שם המותג או המוצר או השירות. בנוסף לא הייתי פוסל על הסף להתמקד בנקודות מפתח סביב בעסק ולחלק פליירים בשיטת ה"תלי דלת" עוד הייתי ממשיך עם משלוח מיילים (ע"פ חוק) משלוח הודעות SMS, מבטל לחלוטין את נושא הטלמרקטינג אלה עם יש מסר ברור אמין ומציאה של ממש, הייתי מחזיר אנשי מכירות לשטח מאחר ואין יותר טוב ממגע אישי, וזה נכון! ראו את חברות הטלוויזיה בכבלים, מעבר לפרסום הכללי שהם עושים במדיה הם מחזיקים אנשי מכירות אשר יוצרים קשר טוב עם הלקוח, ואיש המכירות הפך להיות המלווה האישי בתחום הטלוויזיה כזה שמתייעצים אתו ומספרים לחברים "אני אפנה לכם את האיש שלי מהוט" .

יש דרכים לפרסם עסקים קטנים עד גדולים, צריך רק לערוך מיפוי מדויק ואז למצות את הפרסום עד תום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141461 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141170 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143305 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141127 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141150 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141061 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141168 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201482 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201610 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201325 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201139 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica