חפש מאמרים:
שלום אורח
18.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לפרסם את העסק, היכן מפרסמים את העסק,

מאת: דורון עמיתניהול05/10/2013506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים מאד מתלבטים איך יביאו את הבשורה על העסק שלהם ברבים

כפי שכבר ציינתי בעבר שופרות הפרסום שיש ל-90% מהעסקים בישראל לא מתקרבים לתקציבי הענק של פרסום! קידום מכירות ארצי! מופעים ציבוריים! רעש, צלצולים והמון המון יחסי ציבור!

כלים אלה חסרים עד חסרים מאד לרוב העסקים במדינת ישראל.

נתחיל בכול ספרי הניהול והשיווק המתפרסמים חדשות לבקרים ושם מתוארים בפרוטרוט איך "הגדולים" מפרסמים, מחזיקים יחצנים, כיצד צריך לפעול בשיווק ובפרסום ורוב אלה הקוראים את הספרים האלה לא נותר להם אלא להישאר אם תאוותם בידם מאחר ותקציבי פרסום, שיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור זה מחוץ לתקציבם.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אותו דבר אפשר למצוא בכול הרצאות השיווק, גורו אנשי המכירות, גורו איך לעשות כסף תוך שבוע, גורו איך להרוויח תוך 10 שיעורים וכ"ד. כאשר הבעיה שנשארה! שאף אחד לא מדבר עליה "זה איך אני כעסק, חברה, ארגון, הולך לפרסם את דבר קיומי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי בואו נבהיר כי בלי פרסום עסק לא יכול להתקיים, להמשיך ובטח להצליח.

השאלה הנשאלת איזה צינורות פרסום עומדים לרשות עסקים רבים, והאם האסכולה הישנה של צינורות הפרסום אכן עובדות גם היום.

ובכן, כ מי שנותן ייעוץ עסקי מה היא האסכולה הישנה: עיתונות מקומית, פליירים, תלי דלת, טלמרקטינג, מגנטים, אנשי מכירות

והאסכולה החדשה היא: אינטרנט "מנועי חיפוש" באנרים, משלוח מיילים, משלוח הודעות SMS.

ובכן בין האסכולה הישנה לאסכולה חדשה מה אני הייתי ממליץ.

בראש ובראשונה הייתי מפרסם את העסק או השירות בתוכנית הפרסום הממומנת של AD-WORDS דהיינו שאיפה להיות בין המקומות הראשונים במילות המפתח המסווגות את העסק ובנוסף לפתוח מסע RE-MARKETING אשר תפקידו הוא לנפח את שם המותג או המוצר או השירות. בנוסף לא הייתי פוסל על הסף להתמקד בנקודות מפתח סביב בעסק ולחלק פליירים בשיטת ה"תלי דלת" עוד הייתי ממשיך עם משלוח מיילים (ע"פ חוק) משלוח הודעות SMS, מבטל לחלוטין את נושא הטלמרקטינג אלה עם יש מסר ברור אמין ומציאה של ממש, הייתי מחזיר אנשי מכירות לשטח מאחר ואין יותר טוב ממגע אישי, וזה נכון! ראו את חברות הטלוויזיה בכבלים, מעבר לפרסום הכללי שהם עושים במדיה הם מחזיקים אנשי מכירות אשר יוצרים קשר טוב עם הלקוח, ואיש המכירות הפך להיות המלווה האישי בתחום הטלוויזיה כזה שמתייעצים אתו ומספרים לחברים "אני אפנה לכם את האיש שלי מהוט" .

יש דרכים לפרסם עסקים קטנים עד גדולים, צריך רק לערוך מיפוי מדויק ואז למצות את הפרסום עד תום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14642 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14613 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142678 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14558 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14610 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14544 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14617 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: נינה כהןניהול14/08/17957 צפיות
קרוב למיליארד איש כבר עושים שימוש באינטרנט על בסיס קבוע, אם באמצעות המחשב הנייד, המחשב הנייח, הטאבלט או טלפון החכם

מאת: נינה כהןניהול14/08/17680 צפיות
ישנם עסקים רבים בישראל שנתונים לתחרות קשה במיוחד עסקי המסעדנות, כאשר קיימות המון מסעדות בכל מיני סגנונות ברחבי הארץ.

מאת: נינה כהןניהול25/07/17578 צפיות
העולם העסקי, טומן בחובו עסקים רבים מכל מיני סוגים. ישנם בעלי עסקים שאינם מסוגלים לשרוד בשנה השנתיים הראשונות לקיומם

מאת: שלום כהןניהול06/11/16648 צפיות
ניהול עסק הוא מטלה לא פשוטה ומי שהתנסה בכך או שיש לו עסק בפועל יודע את זה. צריך לנהל בראש ובראשונה את העובדים, צריך לנהל את המלאי, צריך לנהל את הספקים, לעקוב אחר הנהלת החשבונות ולבצע עוד מטלות רבות אחרות

מאת: עוזי פלגניהול18/07/16730 צפיות
בכל עסק מקרטע וכושל מתקיים תמהיל כישלונות במינונים שונים האחראים למצבו של העסק. כפי שנכתב לא מעט פעמים, הכישלון לא יתום, יש לו גורם אחראי ברור ומובהק. במאמר נחדד נקודה זו.

מאת: SEOMANניהול31/05/16845 צפיות
איך תוכלו לגשת ללקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר? כיצד באמצעות מוצרי פרסום ניתן להשיג יותר לקוחות

מאת: SEOMANניהול25/05/16766 צפיות
כיצד מוצרי הפרסום הפשוטים משפיעים על הלקוחות הקיימים של החברה ואיך ניתן למנף את כלל השיווק באמצעות מוצרי פרסום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica