חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורדת שיער בלייזר: גוף חלק משיער גוף מיותר

מאת: eli levyהסרת שיער20/10/2013944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הורדת שיער בלייזר: גוף חלק משיער גוף מיותר

אין אישה שאינה מוטרדת משיער גוף מיותר. כיום, שיעור זה הוא גם נחלם של הגברים, כאשר שני המינים מעוניינים להיפטר ממנו אחת ולצמד. הורדת שיער בלייזר היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום, והיא בבחינת "שתי ציפורים במכה אחת": גוף חלק ונקי משיער מיותר, ובאופן קבוע.

למה דווקא קרן לייזר?

קרן הלייזר משמשת בתחומי רפואה שונים: ניתוחים כירוגיים, ניתוחי ראייה ועוד. אחת התכונות של אותה קרן לייזר היא לאתר ולזהות את המלנין הקיים בשורש השערה הכהה ולהשמיד אותו. לרוב, לא מדובר בטיפול חד פעמי אלא בסדרה של טיפולים, שגם היא בבחינת "שתי ציפורים במכה": השמדה מוחלטת של השערה המיותרת תוך כיסוי מקסימלי של כל מחזורי הצמיחה של השיער. כידוע, השיער צומח באופן מחזורי. במובן זה, שיערות שטופלו בטיפול הראשון לא בהכרח יטופלו בטיפול השני. בטיפול השני יטופלו שיערות ממחזור צמחיה שונה. על ידי סדרת של טיפולי הורדת שיער בלייזר, כל השערות מקבלות טיפול יסודי ומסולקות.

האם הורדת שיער בלייזר היא שיטה שמתאימה לכולם?

שיטה זו היא הדרך האולטימטיבית לבעלי שיער כהה וגוון עור בהיר. זו הסיבה שהנכם מתבקשים להימנע משיזוף או מחשיפה לשמש טרם הטיפול על מנת להשיג תוצאות מרביות. בעלי שיער בלונדיני או ג'ינג'י חייבים להתייעץ טרם קבלת החלטה.

האם יש הכנות לקראת הטיפול?

בנוסף להימנעות מחשיפה לשמש על מנת להגיע לטיפולי הלייזר עם גוון העור הבהיר ביותר תוכלו, יש לגלח את האזור בו מעוניינים לטפל\ וזאת על מנת שקרן הלייזר תוכל "לאתר" ביתר קלות את שורש השערה שמתחת לעור. בסופו של דבר אנו מעוניינים להעניק טיפול מהשורש ולא רק "כלפי חוץ".

האם הסרת שיער בלייזר הוא טיפול המלווה בסיכונים?

לא. סדרת טיפולים זו היא בטוחה לחלוטין כל זמן שהיא מתבצעת ע"י רופא שמוסמך לכך או תחת בקרה ופיקוח רפואיים, וכמובן, תוך נקיטת אמצעי זהירות כגון הגנה על העיניים מפני הקרינה והגנה על העור מפני כוויות.

נשמע מפחיד?

אין כל סיבה-  כל עוד ננקטים אמצעי הזהירות הנדרשים והטיפול מבוצע בידי ידיים מקצועיות. הסרת שיער בלייזר הוא טיפול נפוץ ומקובל בקרב גברים ונשים שמעוניינים לטפל בעיה בדרך הכי קלה, הכי נוחה, ללא כאבים, ולצמיתות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eli levy

מאת: eli levyצימרים27/11/131083 צפיות
ירח דבש? חתונת כסף? חתונת זהב? אולי בכלל אין מדובר באירוע מיוחד, ואתם פשוט רוצים לבלות יחד, לבד, בלי הפרעות מיותרות ובלי מטלות שוחקות. מגיע לכם, לא? צימר באמירים הוא בילוי מושלם, מפנק, מרגיע ומקרב. מה עוד שפרט לשהות בצימר, שהוא בילוי ופינוק בפני עצמו, אתם מוזמנים ליהנות ממגוון האטרקציות והאופציות שעומדות לפניכם, בהתאם לסוגי הבילוי החביבים עליכם ובהתאם להעדפותיכם האישיות

מאת: eli levyניקיון27/11/131328 צפיות
בין אם מדובר במטבח הפרטי שלנו בבית ובין אם במטבח מוסדי/תעשייתי למטרות בישול בכמויות גדולות (מטבח בבית מלון, בית חולים, במסעדות וכדומה), אנו מייצרים כמות בלתי מבוטלת של פסולת אורגנית. בשני המקרים, הדרך המסורתית לאסוף את האשפה הזו היא באמצעות פח אחד או יותר- תלוי בגודל המטבח ואופי ההתנהלות שבו

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: eli levyריהוט 24/11/131030 צפיות
אין ספק כי פינת אוכל כשמה כן היא: היא נעדה לאפשר ארוחה משותפת בהרכבים שונים. לצורך זה היא מורכבת מ שולחן וכסאות. יחד עם זאת לא בכדי ישנם כל כך הרבה סוגי של פינות אוכל שעומדות לרשותכם

מאת: eli levyתעשייה24/11/131032 צפיות
כמות הכביסה המזוהמת שמתכבסת מידי יום בבתי החולים היא עצומה. למותר לציין כי אין מדובר ב"כביסה סטנדרטית" אלא בכביסה, שמכורח המציאות, דורשת הרתחה וחיטוי. פינוי כביסה בדרך המסורתית, לפיה אחיות מעשיות עורמות את הכביסה , מרכזות אותן לתוך עגלות שנמצאות בפרוזדור, ומשנעות אותן לעבר חדרי הכביסה, תוך שהן חולפות על פני המטופלים המאושפזים, גם אורכת זמן רב, וגם מחבלת בשמירה על היגיינת המקום ועל בריאות הפציינטים

מאת: eli levyהדברה21/11/131094 צפיות
פעולות הדברה מתבצעות ע"י אנשים פרטיים וע"י מדבירים מוסמכים. מאמר זה יעסוק בסוגי הדברה שונים, הנעשים ע"י מדביר מקצועי ומוסמך, כאשר הלקוחות עצמם יכולים להיות לקוחות פרטיים או עיריית רעננה.

מאת: eli levyריהוט 21/11/131116 צפיות
כל מי שמבין שאחרי מגוון התפקידים שיש לנו בחיינו (מקום עבודה, יחסי חברות ועוד)- הבית שלנו הוא המקום שבו אנו יכולים לחדש כוחות, "להוריד הילוך" , לנוח, להירגע ולקחת פסק זמן מקצב החיים התזזיתי שלנו

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica