חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב משרדים

מאת: tkidumאדריכלות23/10/2013725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקונספט שבו עיצוב משרדים ובמיוחד משרדי אדריכלים בצפון יכול להוות השראה להרבה פאות של עיצובים, וזאת החל מהצבעים המיוחדים, סוגי חומרי הגלם, הרצון לשדר פשטות או שמא יוקרה, חשוב להשתמש בחומרי גלם יקרים כאשר רוצים לשדר יוקרה, אך ברגע שפונים לקהל שלא מחפש יוקרה, אלא הוזלת מחירים ונוחות ניתן להשתמש בחומרי גלם זולים יותר ופשוטים יותר, כל זאת על מנת לשדר את עיצוב חנויות האמתי של החנות, המטרה בעצם היא להראות מה באמת משרד אדריכלים בצפון מקנה, ובאיזה סגנון בעצם באמת החנות אמורה להראות. לא סתם יש המון משרדי אדריכלים בצפון, אולי זה בזכות השלווה היחסית שמעוררת יצירתיות או שאולי הרצינות והאמינות שלהם.

אדריכלים בצפון

לפתיחת משרד אדריכלים בצפון יש צורך בתכנון מיוחד ויפה המייצג את חברת האדריכלות עצמה. ישנו צורך של שיקוף הקונספט של החברה, ביטוי המוצרים ושיווקם ולכן עיצוב משרדים לאדריכלים מאוד לא פשוט ואפילו דיי מורכב.

המון אדריכלים של עיצוב חנויות בארץ נוטים להעז עם עיצוב משרדים בהתאם לתחום ההתמחות שלהם, כלומר בנייה בעיצוב הדומה לחנות, וזאת על מנת לבטא את אופן העיצוב שלהם ואת היכולות שלהם והכישורים שלהם ללקוחותיהם.

עיצוב חנויות

על מנת ליצור שרטוט של עיצוב חנויות יש להקראות ללקוח דוגמאות מקוריות מהמוצג בעיצוב המשרד, יש להקנות ללקוחות את האופציה לקנות לבחור דוגמאות של עיצוב המשרד, עיצוב משרדים צריך להביע מקוריות, יצירתיות והקפדה עד הפרטים הקטנים.

חשוב מאוד שעיצוב המשרד יהיה בהחלט דומה לעיצוב חנויות, דוגמא לכך הם משרדים של אדריכלים בצפון שמתעסקים בבנייה, עיצוב דירות ודיור,חשוב שעיצוב משרדים ישדר חמימות, ביתיות, עיצוב נעים, בין אם זה מטבח מפנק במשרד או פינת ישיבה חמימה וביתית..

לכל הנושא של עיצוב משרדים יש חשיבות עליונה במכירת המוצר ללקוח, והצלחתו של משרד בין אם באופן ישיר או עקיף, בהשפעה של ההכנסות.

למשל כאשר לקוח מעוניין לעצב חנות ממתקים הלקוח ייתכן ויעדיך לצבוע את החנות בצבעים רכים ונעימים, צבעי פסטל למשל, שקיפות, אולי רהיטים בצורת ממתקים, עיצוב שימשוך את עיניהם של הילדים והוריהם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161490 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152527 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152350 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222188 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222696 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222666 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222795 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213567 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213811 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212175 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica