חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חושבים על הפסקת עישון? יש לנו הדרכים לסייע לכם

מאת: ניב להפסקת עישון 04/11/20128543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חושבים על הפסקת עישון ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה טובה, או חוששים מהחיים לאחר גמילה מעישון, או כי לא תצליחו לעשות זאת לבד, אתם צודקים למדי. גמילה מעישון היא גמילה מהתמכרות קשה, ואין כל סיבה שתעברו אותה בעצמכם, לבד, ללא סיוע מקצועי. מה שלא ידעתם הוא כי במרכזי גמילה ייחודיים מציעים לכם שיטה אשר פותחה לאורך זמן, ואשר באמצעותה אתם יכולים לעבור גמילה מעישון באופן מיידי, ועם אחריות לכל החיים.

על הפסקת עישון, והחיים לאחר הגמילה

באופן פרדוכסלי כולנו מודעים לנזקי העישון לגופינו, עור פנינו, שערנו, ההוצאה הכספית, אובדן הכושר הגופני וכמובן הבריאות שלנו, אותה אנו מעמידים בסכנה של ממש. ולמרות המודעות הזו אנו ממשיכים ומעשנים. אז מדוע זה בכל זאת קורה? אין תשובות חד משמעיות לכך, מלבד ההבנה כי מדובר בהתמכרות לניקוטין, וכאשר מכורים לסם, משקה או מזון וכיוצא בזה, הגמילה היא מייסרת וקשה, אלא אם כן גמלה בכם ההחלטה להפסיק לעשן, ואלא אם כן פניתם לקבל סיוע מקצועי. וזה הוא בדיוק מה שתקבלו במרכזי גמילה מקצועיים, אשר יעניקו לכם את הכלים המוצלחים והיעילים ביותר בנושא הפסקת עישון נכונה, מתבססים על שיטה מהפכנית אשר פותחה במשך זמן רב, ולאחר מחקר מעמיק וניסיונות רבים היא הפכה כיום לשיטתה האפקטיבית ביותר , ועם אחוזי הצלחה מוחלטים.

הולכים על זה - גמילה מעישון מעכשיו!

אז החלטתם כי אתם כן מעוניינים לעבור גמילה מעישון מה עכשיו? איך עושים את זה? איך מתמידים ולא חושבים על הסיגריותועל חזרה להרגל הקשה הזה ? קורה משבר ואתם חשים כי בלעדיה עולמכם ייחרב עליכם? אתם ממש לא צריכים לעבור את התהליך הזה לבד. אתם צריכים לקבל הכוונה וסיוע באמצעות שיטה אשר עובדת. לכן חשוב שתשמרו ותנצרו את ההחלטה החשובה להפסיק ולעשן, ותגיעו במהירות האפשרית עם ההחלטה הזו, למרכז גמילה מקצועי, שם תמצאו כי יש בכם הכוחות והעוצמות לבצע שינוי של ממש, ללא כל עזרים, תרופות או חומרים. הכל בידיים שלכם וטמון בכם. במרכז גמילה ראוי ואיכותי תצליחו להגיע להבנה הזו ועימה ליכולת לעבור הפסקת עישון בקלות יחסית, ולכל החיים.

התקשרו ממש עכשיו למרכז גמילה שכזה. קבעו פגישה, השאר כבר יקרה כמעט מאליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13871 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13820 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137019 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13964 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13864 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131723 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica