חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלות ועיצוב פנים-שילוב מנצח

מאת: מאיה אהרונוביץאדריכלות04/11/2013795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כאשר אנו עומדים בפני בניה או שיפוץ של בית כדאי לנו לזכור שהיום הקשר בין אדריכלות ועיצוב פנים הולך ומתחזק. על אף ההוצאה הכספית הגדולה, רצוי לעשות מאמץ ולשכור אנשי מקצוע בשני התחומים על מנת להגיע לתוצאות שבאמת נהיה מרוצים מהן. עם השנים משרדי אדריכלים הבינו את הקשר החזק בין אדריכלות ועיצוב פנים והשכילו לנסות לבנות מערך עובדים שייתן ללקוח פתרונות בשני התחומים. אנשים היום הרבה יותר מודעים לחשיבות של תכנון מקצועי ואיכותי של הבניה וגם לחשיבות של עין ממקצועית שתנחה בתחום עיצוב הפנים של הבית. עבור כל אחד מאיתנו הבית הוא יותר ממבנה, או קורת גג. בית היא מילה שמקפלת בתוכה המון רגשות. למשל הביטוי "ביתו הוא מבצרו". משמעו שעבור כל אחד מאיתנו הבית הוא המקום המוגן, הבטוח, הנעים והחם שאדם צריך בשביל להתקיים. בו הוא מעביר את רגעי הבדידות, רגעים של ביחד, בו הוא מקים את משפחתו, מגדל את ילדיו, חי את חייו ומגשים את חלומותיו. לכן אף אחד אינו אדיש לכל הנושאים שקשורים לביתו. עם זה ברמת העיצוב הפנימי והחיצוני ואם זה ברמת התחזוקה, כל אחד רוצה לעשות הכל כדי שיהיה לו מקום נעים לחיות בו.

אדריכלות למגזר הפרטי

שירותי אדריכלות במגזר הפרטי נדרשים בעיקר בתכנון ובניה של בתים פרטיים בהם יש מקום לתכנון אישי עבור הלקוח. כאשר אנו מדברים על דירה בבניין הלקוח לא יהיה בעל הדירה אלא הקבלן הבונה. גם בבניה כזו יש כמובן חשיבות רבה לאדריכל המתכנן, אך כאן מדובר במקרים רבים על אדריכלות פשוטה יותר, שחוזרת על עצמה בפרוייקטים רבים. תכנון אישי של בתים פרטיים הוא הרבה פעמים מעניין ומאתגר יותר עבור האדריכל.
גם בתחום עיצוב פנים יש לפעמים משמעות גדולה לעבודה דווקא עם לקוחות פרטיים. כאשר עוסקים בעיצוב פנים משרדים למשל, יש הרבה אלמנטים שחוזרים על עצמם בין משרד למשרד. אבל כאשר עוסקים בעיצוב בתים פרטיים יש לפעמים יותר מקום ליצירתיות ומעוף על מנת להתאים את העיצוב לדרישות הלקוח. כאשר אדריכל ומעצב פנים עובדים ביחד בשיתוף פעולה ישנה התאמה גבוהה בין תכנון המבנה והעיצוב הפנימי של הבית.זוהי שאיפתו של כל לקוח.


אדריכל ומעצב עובדים יחדיו

לכן ניתן לראות היום בכל משרדי האדריכלים הגדולים מחלקה שעוסקת בעיצוב פנים, כיוון שכאשר סל הפתרונות שמציע המשרד ללקוחותיו גדול יותר, יש יותר סיכוי שיבחרו בו לביצוע הפרוייקט. זה גם יכול לחסוך בעלויות עבור הלקוח מה שהופך את השירות הזה לעוד יותר אטרקטיבי. החשיבות הגדולה לעבודה המשותפת של אדריכל ומעצב פנים היא בכך שכאשר עיצוב הפנים נלקח בחשבון כבר בשלב תכנון הבניה, ניתן לבנות בצורה מותאמת יותר לצרכי הלקוח ולחסוך שינויים בבניה לאחר מכן, או אכזבה של הלקוח מכך שלא ניתן לשנות כפי רצונו. כך בפגישות משותפות של הלקוח עם אדריכל ומעצב פנים הלקוח יוכל לדעת מראש מה אפשרי ומה לא ולקבל מוצר מוגמר שתואם את ציפיותיו.

 

 



תגיות המאמר: אדריכלות, אדריכל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192004 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192955 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191466 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183266 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181413 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147608 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141358 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222247 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222757 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222728 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222853 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213622 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213872 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212189 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica