חפש מאמרים:
שלום אורח
16.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שם העסק- כמה הוא חשוב

כל סטודנט ללימודי תקשורת שהולך לתחום הפרסום והשיווק יודע מהי החשיבות של מיתוג נכון לכל עסק. בפנים נכנסים דרך השיווק, הפרסום הנכון,הלוגו, הלקוחות הפוטנציאלים והרצויים וכמובן שם העסק. למה זה חשוב בעצם? הרי אם אנשים יקראו את מה שאני מציע בתור בעל עסק הם בטוח יתעניינו בי ומיד יתקשרו, נכון? אז זהו שלא.

פסיכולוגים שבודקים תופעות חברתיות אומרים שלוקח לנו בדיוק שלוש שניות בשביל להחליט האם אנחנו רוצים לקנות מוצר מסוים או לבחור בנותן שרות כזה או אחר. המוח שלנו עובד בצורה כל כך מהירה שהוא מסנן על פי כל מיני קריטריונים לאו דווקא הגיוניים אך לנו לרוב אין כל כך שליטה עליהם. כמה פעמים יצא לכם לעמוד מול מוצר בסופר ולומר לעצמכם: "לא יודע למה, אבל המוצר הזה לא מושך אותי". לרוב אנחנו פשוט נמשיך הלאה למוצר הבא מבלי באמת להתעמק ולהבין שאין כל הגיון מאחורי ההחלטה הזאת.

כשבוחרים שם לעסק הוא צריך להיות קליט, כזה שאנשים יזכרו, לוגו עם צבעים שמושכים אותנו וגם הרבה פעמים יגרום לנו להסתקרן ולהרים צלצול. בתחום שאני בחרתי, בתור חשמלאי בבאר שבע הייתי זקוק לשם קליט ויותר חשוב מכך אמין שישרת את המטרות שלי. "יעקב החשמלאי"- שם לא מסובך, עם התמונה שלי בפרונט של האתר אינטרנט, עם ניסיון לשדר כמה שיותר מקצועיות, אמינות ובלי לוגו סובך שיגרום לאנשים להתבלבל.

בתחום החשמלאים בבאר שבע בחנתי עשרות בעלי מקצוע ששמים לעצמם לוגו לא מובן לעין מבלי לדעת שכבר בהתחלה אנשים רואים והמוח שלהם מקטלג את העסק כלא רלוונטי. העצה שלי היא ללכת למישהו שמבין דבר או שניים בפרסום וגם אם זה יעלה מעט כסף זה דבר ששווה השקעה כי בסופו של יום זה יחזור אליכם עם ריבית דריבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דודו אלבז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו אלבז

מאת: דודו אלבזעסקים קטנים ובינוניים17/11/13368 צפיות
פעם בכמה זמן בעל עסק נתקל באדם שלא מוכן לשלם לו. איך מתמודדים בצורה הטובה ביותר עם היסטואציה וכיצד יתאפשר להמינע מכך בעתיד?

מאת: דודו אלבזניהול11/11/13367 צפיות
כל בעל עסק מצליח שואל את עצמו כיצד כדאי לו להתרחב והם העדיפות היא להתפזר לתחומים שונים או להישאר מאסטר בתחומו. יש פתגם יפה שאומר שעדיף להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות

מאת: דודו אלבזעסקים קטנים ובינוניים07/11/13403 צפיות
מדי פעם אנחנו נותנים לדמיון להשתלט עלינו ומתאהבים באשליה שמוכרים לנו. כשמדובר בעסקים זה יכול להיגמר בחור בכיס ואובדן הביטחון.

מאת: דודו אלבזעסקים קטנים ובינוניים03/11/13329 צפיות
הראייה שלי לגבי הצלחה התחדדה מאוד בשנים האחרונות. מאז שפתחתי עסק, אני חש תחושה של סיפוק עצמי גדול והוא גורם לי להרגיש מוצלח. אז מהי הצלחה בעיניכם?

מאת: דודו אלבזעסקים - כללי01/11/13338 צפיות
הקדמה, החדשנות והשוני של הפרסום של פעם בהשוואה להיום. כיצד עצמאים מתמודדים איתו ולוקחים אותו כמה שלבים קדימה.

מאת: דודו אלבזעסקים - כללי01/11/13373 צפיות
יותר מדי פעמים יצא לי לשמוע מאנשים את משנתם, בה הם אמרו לי שלא אעז לפתוח עסק בתור חשמלאי בבאר שבע. המזל הגדול שלי הוא שלא הקשבתי להם.

מאת: דודו אלבזעסקים קטנים ובינוניים24/07/13435 צפיות
הישראלי הממוצע הוא לקוח קשה שמרגיש שמגיע לו מקסימום שרות במינימום כסף. כיצד מתמודדים איתו ואיך גורמים לו להיות מרוצה?

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18225 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18384 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17690 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17589 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17733 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17835 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica