חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרדיט יוניון- כך לוקחים הלוואות היום בשנת 2013

קרדיט יוניון הנה חברה אשר מובילה מהפכה בשוק ההלוואות החוץ בנקאיות. אם עד עכשיו ידעתם שכאשר אתם צריכים הלוואה- ברירת המחדל שלכם היא הבנק שאתם לקוחות בו, אז קרדיט יוניון מנסה לשנות את זה. היא שואפת להכניס לתוך מילון המושגים הישראלי את החברות החוץ בנקאיות.

איך השוק התנהל עד היום?

הצרכן הישראלי מכיר רק כתובת אחת כאשר הוא צריך הלוואה או מימון- זה הבנק שלו. אותו סניף ליד הבית שהוא לקוח שלו במשך שנים ארוכות, עד כדי כך שהוא מכיר את צוות הבנקאים שמלווים אותו לאורך חייו. כנראה גם את משכנתא שלו שם.

כל זה מתפוצץ לו בפרצוף כאשר הוא מגיע לאותו הרגע שבו קצת קשה לו והוא נזקק לעזרה מהבנקאי שאותו הוא אוהב ומכבד.

הוא מגיע לאותו בנקאי ונתקל באין ספור אישורים, תהליכים, חתימות ובעיקר- המתנה והרבה ממנה. בדיוק באותה פעם אחת, כאשר אתה תהיה זקוק לבנקאי שלך- הוא יאכזב אותך וייתן לך לחכות שבועות ארוכים מאוד, עד שיגיע אליך הכסף, אם בכלל.

איך הדברים עובדים בקרדיט יוניון?

בקרדיט יוניון הדברים עובדים בדיוק הפוך מהמערכת הבנקאית, אולי אפילו מומלץ לשנות את השם ולהפסיק להגיד הלוואות חוץ בנקאיות ולקרוא לזה הלוואות חכמות.

בניגוד למערכת הבנקאית, קרדיט יוניון מעסיקה פקידים מיומנים ומוסמכים רובם חשבי שכר בכירים, אשר מגיעים עם הרבה מאוד ניסיון. אם בבנק אתם עלולים להיזדקק לשלושה אישורים שונים, מגורמים בתוך הסניף שלך כדי לקבל הלוואה או משכנתא, אז בקרדיט יוניון- תוכלו לקבל הלוואה לשכירים או כל הלוואה אחרת מאותו הבן אדם, כאשר הוא מיידית מאשר את הבקשה ומוציא אתכם עם הכסף.

מה היתרונות של קרדיט יוניון לעומת בנק?

1. המהירות- לא תצטרכו להמתין שבועות ולא ימים, אם הגעתם אלינו- אתם תצאו מאיתנו כבר היום עם התשובה. אנחנו לא מתחייבים לתת הלוואות לכולם או משכנתאות לכולם, אבל כמובן בהתאם לקריטריונים, יכול מאוד להיות שתצאו עם הלוואה כבר ביום הפגישה הראשונה.

2. רק אדם אחד בלבד- לא צריך להגיע קודם כל לפקיד ואחרי זה לעבור לפקידה בכירה ואחרי מנהל תחום ואולי עוד גורמים, כאשר כל זה בשביל לקבל הלוואה אחת פשוטה. אתם מגיעים לפגישה, נפגשים עם פקיד אחד בלבד ויוצאים או עם הכסף או סירוב מנומס לתת לכם את ההלוואה, קצר ולעניין.

3. קל ופשוט, ללא טפסים מיותרים- תשכחו ממה שאתם מכירים בבנקים. אין שום צורך לחתום על עשרות טפסים הכתובים באותיות קטנות וצפופות, כל זה נחלת העבר. היום בקרדיט יוניון מגיעים עם הדברים הבסיסיים ביותר, חותמים במהירות על טפסים בודדים וברורים שכל אחד יכול להבין ויוצאים עם הכסף הביתה. תם עידן הניירת.

לאתר קרדיט יוניון, היכנסו כאן   http://www.credit-union.co.il/

 



תגיות המאמר: קרדיט יוניון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196092 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215166 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204678 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica