חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פליירים שלא ייזרקו לפח

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות11/11/20137635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פליירים או בשמם העברי - עלונים, הם פרסומות מודפסות על דף נייר, אותם מחלקים לקהל הרחב במטרה לצבור לקוחות חדשים. ישנן שיטות רבות להפצת פליירים, אך אין ספק כי השיטה הנפוצה ביותר היא חלוקת פליירים לתיבות דואר. שיטה זו של חלוקת פליירים פרסומיים לתיבות דואר "זכתה" לדימוי שלילי, כולנו מכירים את המראה של תיבת הדואר המפוצצת בעלונים ובפרסומות, אשר ברוב המקרים הערמה כולה תגיע ישירות לפח האשפה הנמצא בסמוך לתיבות הדואר, בדיוק לצורך מטרה זו.

אם נצא לרגע מנקודת המבט של בעל העסק שמעוניין לפרסם ולהרוויח לקוחות חדשים ונביט במבט כולל על העולם שאנו חיים בו בימינו, עולם רווי בפרסום מאסיבי, אשר בכל מקום אליו נפנה נראה פרסומת, על שלטי פרסום, פוסטרים על לוחות מודעות, פרסומות בטלוויזיה, באינטרנט, בדואר האלקטרוני ובכל מקום, אפשר להבין מדוע הקהל הרחב מאס מלראות פרסומות ומדוע רוב הפליירים מגיעים אל פח האשפה עוד בטרם זכה למבט או עיון קצר בתוכנו.

זו עובדה, רבים מהפליירים הפשוטים שמחלקים לתיבות הדואר מגיעים ישירו לזבל. מדובר באחוזים גבוהים מאוד, שעשויים לגרום לבעל העסק לחשוש ולהירתע מהרעיון של הדפסת פליירים. זוהי תחושה מתסכלת מאוד, במיוחד עבור עסקים קטנים שאין בידיהם תקציב פרסומי ענק ואינם יכולים להרשות לעצמם להשקיע בפרסומים יקרים בטלוויזיה או על שלטי חוצות, ועד היום הסתמכו על פרסום קטן ושכונתי, באמצעות מודעות, פוסטרים ופליירים שנהגו לחלק בשכונה.

ואמנם, לפליירים עדיין יש תקווה. פשוט צריך לחשוב קצת "מחוץ לקופסא" ומעבר למה שסטנדרטי ונהוג לעשות. אם תעשו זאת, תגלו שיש מגוון דרכים נוספות לחלק את הפליירים ולגרום ללקוחות לעיין בהם ולא להשליכם לפח באופן אוטומטי. אחת משיטות אלו נראית פשוטה אך אין כל ספק ביעילותה - השקיעו במעטפות והכניסו את הפליירים המודפסים שלכם לתוך מעטפות! אותה חלוקה מוכרת של פליירים לתיבות הדואר תשיג אפקט יעיל בהרבה אם הפליירים יהיו בתוך מעטפה. הסיבה מאחורי עובדה זו פשוטה - לקוח שמקבל מעטפה בתיבת הדואר לרוב יקח את המעטפה אל ביתו יחד עם שאר המכתבים, ורק שם יפתח אותה ואז ברגע שהפלייר שלכם מצא את דרכו אל תוך ביתו של הלקוח הסיכויים שהוא יקרא את המידע המפורסם בו ואף יפנה אליכם - גבוהה בהרבה.

פליירים נוספים שיעבדו הרבה יותר טוב הם פליירים המכונים "תלי-דלת". זהו פלייר עם חור המיועד לתלייה על ידיות הבתים. פלייר כזה שלא מחולק לתיבות דואר אלא תלוי על ידית הדלת מחייב את הלקוח להקדיש לו מס' שניות, להוריד אותו מהידית ולהכניס לביתו. פרסום כזה הוא יעיל ביותר כי ברוב המקרים הפלייר מוצא את דרכו אל תוך בית הלקוח, ואם זה ימצא את הפרסום שלכם רלוונטי או מעניין בעיניו - הרווחתם לקוח חדש בזכות הפליירים שלכם.

 



תגיות המאמר: פליירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138806 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica