חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פליירים או דיוור אלקטרוני

מאת: דניאל seoדמוקרטיה ושלטון23/11/20138283 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פליירים המחולקים לתאי דואר פרטיים או באמצעות חלוקה מיד ליד זוהי שיטה וותיקה של פרסום, שעסקים רבים משתמשים בה עד היום. הפליירים המודפסים מגיעים ישירות אל הלקוח ומפרסמים לרוב מידע, מבצעים, ואג'נדות פוליטיות. הפרסום בפליירים מודפסים קיים כבר עשרות שנים, ומוכח כפרסום יעיל שמביא תוצאות.

לעומת הפליירים, בשנים האחרונות התפתח ענף פרסום חדש ומודרני - דיוור באמצעות דואר אלקטרוני. זהו בעצם ניוזלטר, וממש כמו פליירים פרסומיים שמחולקים פיזית אל תיבות הדואר, ה"פליירים" האלטרוניים נשלחים אל תיבות הדואר האלקטרוני. זוהי שיטה חדשנית ביותר לפרסום. אם כן, האם שווה עדיין להדפיס פליירים? איזו שיטת פרסום יעילה יותר ובמה עדיף לי לבחור כבעל עסק שמעוניין לשווק ולפרסם את מוצריו?

פליירים מודפסים מגיעים לכולם, ובקלות. ללא הצורך לאסוף רשימות דיוור או חשש מפני עבירות על חוק הספאם, פליירים אפשר פשוט לחלק לכולם, ולהגיע ישירות עד הלקוח שנמצא בסביבת המגורים הקרובה אל בית העסק. באמצעות הפליירים אפשר להיות בטוחים שאתם מגיעים ישירות אל קהל היעד. ואמנם לפרסום באמצעות פליירים יש גם חסרון, שכן אם הפלייר אינו מעניין מספיק ולא מסקרן את הלקוח, קרוב לודאי שהוא יושלך הישר מתיבת הדואר אל פח האשפה הקרוב, מבלי אפילו להיכנס אל בית הלקוח.

דיוור אלקטרוני, כמו זה של חגי, קונה רכבים לפירוק או כל דבר אחר, לעומת זאת, פשוט ביותר. בלחיצת כפתור ניתן להגיע אל אלפי לקוחות ללא הצורך לטרוח ולהגיע עד לביתם, הדואר האלקטרוני השיווקי מאפשר שימוש במדיה מעניינת יותר כמו שילוב סרטוני וידאו, וכפתורים המניעים לפעולה ישירה של רכישה או כניסה לאתר החברה. ואמנם, גם שיטת פרסום זו אינה מושלמת, מאחר וקודם כל יש ליצור רשימת תפוצה רלוונטית ואיכותית של אנשים שבאמת יהיו מעוניינים בפרסום שלכם, וכמובן שעליהם להסכים לקבל ממך פרסומים מראש, על פי חוק הספאם שאינו מאפשר לשלוח דיוור פרסומי בדואר אלקטרוני ללא הסכמת הלקוח לכך. כמו בלינק כאן.

אם כן, שילוב של שיטות פרסום שונות יהוו את הפתרון המבטיח ביותר לכל עסק. הדפסה של פליירים המחולקים באזור בית העסק שישלימו את מסע הפרסום האינטרנטי שלכם יביאו לחשיפה גבוהה ולניצול מירבי של שיטות הפרסום השונות. שילוב בין שיטות הפרסום הותיקות לשיטות הפרסום המודרניות היא הדרך להגיע אל כל קהל היעד ולמקסם את היעילות של מסע הפרסום, הן באינטרנט והן באמצעות חלוקה של פליירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196093 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא דמוקרטיה ושלטון

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון25/07/232536 צפיות
התהליך מחייב אותנו לעבור מספר שלבים עד לקבלת ההיתר. השלב הראשון הוא בדיקת מידע, שלב בו אנו בודקים מול המועצה המקומית האם בכלל קיימת אופציה לתוספת בניה מצד המועצה המקומית ואגף השיכון והבינוי.

מאת: אדיר בנימינידמוקרטיה ושלטון25/06/231569 צפיות
מידת ההשפעה של הרשתות החברתיות על אופן התנהלותם של נבחרי ציבור. אנחנו יודעים שהתופעה קיימת וגם ערים להשפעותיה. אך עד כמה שונה כיום הזירה הציבורית ביחס לעידן הקודם?

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון18/11/222536 צפיות
הרפורמה בתכנון, רישוי ובניה במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה קבעה לוחות זמנים לתהליכי רישוי שונים עבור רשות הרישוי ומכון הבקרה וזאת במטרה לקצר, לייעל ולפשט הליכי רישוי בניה. לצורך כך וכחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, בשנת 2016 הושקה מערכת רישוי זמין של מנהל התכנון המאפשרת הגשת בקשה להיתר בניה באופן מקוון. תהליך הוצאת היתר בניה לא אמור לארוך זמן רב לפי זמני המערכת, אך בפועל פרק הזמן מתארך כתוצאה מהתנהלות לקויה של הועדות ו/או של המבקש. במאמר זה נציג את פרקי הזמן המפורטים בחוק ואת פרקי הזמן המיושמים במציאות עד לקבלת היתר בניה. נציין שהזמן הממוצע היום לקבלת היתר בניה על פי לשכת האדריכלים הוא מעל שנתיים וחצי, הזמנים הרשומים מטה הם הזמנים של משרדים אשר מומחיותם היא הוצאת היתרי בניה. משרד קלינגר בנימין הינו המשרד היעיל ומהיר ביותר בקבלת היתרי בנייה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון31/12/201252 צפיות
משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בייעוץ ייצוג ועבודה מול גורמים מוניציפאלים הקשורים בהוצאת היתרי בניה, תכנון ערים וסביבה, מיסוי,רישוי עסקים,בקשות לשימוש חורג,שינוי יעוד,הכשרת חריגות בניה,ביטול צווי סגירה,הפסקת עבודה,צווי הריסה. בקשות לשינוי תב"ע ,היתרי בניה, אדריכלות, קידום בקשות ,זירוז הליכים בירוקרטים ,יעוץ סטטוטורי, הסדרים והסכמים עם הרשויות, שרותי הנדסה ופקוח על הבניה.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון27/03/201414 צפיות
תיקון 116 לחוק התכנון והבניה מהווה מהפכה בחוק התכנון והבניה. הוא מחמיר מאד, מטיל צווי הריסה בסיטונות וקנסות של מאות אלפי שקלים, ומצמצם את סמכויות השופטים בבתי המשפט.

מאת: בנימין קלינגרדמוקרטיה ושלטון11/01/201437 צפיות
מה הוא רישיון עסק? עסקים הפועלים בתחומים שונים נדרשים בהוצאת רישיון עסק – היתר מכוח חוק רישוי עסקים הניתן על ידי משרד הרישוי ברשות המקומית ומהווה אישור לפעילותו התקינה של העסק. הרישיון מעיד כי בעסק מסוים ננקטו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על בריאותו, ביטחונו, בטיחותו ואיכות חייו של הציבור. בהתאם, קבלת הרישיון מותנית בעמידה בכל התנאים שהציבו הרשויות, בהם סידורי כיבוי אש, תנאי תברואה נאותים, בטיחות מבנים ועוד. משרד הרישוי הוא גם זה שאחראי על אכיפת החוק ורשאי להטיל סנקציות על עסקים שאינם עומדים בתנאיו

מאת: אבי דוידידמוקרטיה ושלטון07/04/191525 צפיות
מדריך למתחילים אודות הגשת עתירות לבג"צ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica