חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכניקות שכנוע, טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובה לענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית,

טכניקות שכנוע,טיפים לראיון עבודה, טיפים לדייט, איך לדעת מה לענות בראיון עבודה? איזה תשובהלענות בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, תקשורת בין אישית, לדעת מה לשאול, מהלענות לשאלות?

נגיד שאתהעובר תחקיר כלשהו, ראיון עבודה, דייט, משהו. ומישהו שואל אותך "תגיד לי, אתה ככהוככה?", ואז מישהו שואל אותך "כמה אתה ככה וככה?". דבר ראשון מסויים, איך תדעלענות?

ש: ביחסלמה?

אליעד: אניאתן לך לדוגמא, נגיד מישהו אומר לך "תגידי לי, את אוהבת את העבודה שלך?", את לאיודעת מה הוא רוצה לשמוע, בהנחה שאת רוצה למצוא חן בעיניו, ואת לא יודעת מה הוארוצה לשמוע. יכול להיות שהוא רוצה לשמוע שתגידי כן, יכול להיות שהוא רוצה לשמועשתגידי לא, ואם תגידי גם וגם, וגם את יכולה ליפול כי הוא לא רוצה גם וגם הוא רוצהנגיד כן ולא. כשמישהו שואל אותך, נגיד לדוגמא כשמישהו שואל אותך "כמה חשוב לך זהוזה?" עכשיו אתה לא יודע מה הוא רוצה לשמוע. הוא רוצה לשמוע שאני אגיד לו "מאוד",הוא רוצה שאני אגיד לו "זה לא משנה לי", או שהוא רוצה שאני אגיד לו "זה גם כן וגםלא".

אז מה עושיםכשמישהו שואל אותך שאלה, אתה לא יודע כאילו מה להגיד לו. מה עושים?

ש: שואל אותושאלה חזרה.

אליעד: מה אתהשואל אותו?

ש: אני מנסהלחשוב מה אני שואל אותו.

אליעד: אוקי,מה את אומרת?

ש: אתהשאלות.

אליעד: נתקלתפעם בסיטואציה ששאלו אותך שאלה ולא ידעת מה לענות. נגיד שאת בדייט נניח "תגידי אתרוצה להתחתן בקרוב?"

ש: "אתהרוצה?" ואז אתה מחזיר את השאלה אליו.

אליעד: עכשיוהוא יגיד "שאלתי אותך". מה? את מחזירה את השאלה חזרה? שאלו אותך, מה את מחזירה אתהשאלה חזרה. זאת שאלת התחמקות.

ש: אבל מההמטרה כאילו.

אליעד: כדילדעת. בראיון עבודה שואלים אותך, את בראיון עבודה, "אתה חושב שתמשיך במקצוע הזהלהרבה זמן?". עכשיו אתה לא יודע, מה הוא רוצה? הוא רוצה שאני אגיד לו כן או שהוארוצה שאני אגיד לו לא. כי אם אני אגיד לו כן אז הוא יגיד "אה הוא לא רוצה להתקדם",אגיד לו לא, "אה אז הוא רוצה להתקדם". מה הוא רוצה שאני אגיד לו?

ש: ואם אני לאיודע אם אני רוצה להתקדם אז?

אליעד: אז אתהאומר לו "אתה לא החלטי, אתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך". איך לומדים לענות כשלאיודעים מה לענות?

טוב, בהנחהשאתה צריך למצוא אלטרנטיבה נוספת, מה עושים?

ש: ללכת עלהאמת.

אליעד: איןאמת. אתה עכשיו צריך לשקר.

חברים אתםנותנים את התשובה של האמצע, בהנחה שאז יהיה "אתה בכלל לא החלטי". אין תשובה לאמחייבת. אתה רוצה לתת לו תשובה שהוא ירצה לשמוע אותה. מה עושים?

ש: תשאל אותואיזה עובד הוא מחפש.

אליעד: הוא לאיגיד לך. מה הוא יגיד לך? תגיד לו "איזה תשובה אתה רוצה שאני אענה לך?".

תראה בעולםאידיאלי, מה אני צריך לעשות בעולם אידיאלי? כשמישהו שואל אותך שאלה, אומר לו "תגידלי איזה תשובה אתה רוצה לשמוע?". נכון? "מה אתה רוצה? מה אתה חושב שעדיף שזה אוזה?".

עכשיו השאלההיא זה איך אתה יכול לשאול אותו מה הוא מעדיף בלי לשאול אותו מה הוא מעדיף.

ש: באמצעהשיחה או לפני שיחה. ברגע שהשאלה נשאלה או לפני?

אליעד: מישהושואל אותך שאלה. אתה עכשיו לא יודע להגיד לו כן, להגיד לו לא, או להגיד לו לא משנה.לא יודע מה הוא רוצה לשמוע. אתה רוצה שהוא יקבל תשובה שהוא רוצה לשמוע. איך תדע מהלענות לו?

ש: תשאל אותומה הוא רוצה לשמוע?

אליעד: איךשואלים שאלה כזאת בצורה סיבובית?

ש: תשאל אותולמה הוא שואל.

אליעד: למהאני שואל? אני רוצה להכיר אותך, רוצה ללמוד עליך. למה אתה שואל? כי אני רוצה להכיראותך, רוצה להכיר את המרואיינים שלנו, רוצה להכיר אותך כעובד.

ש: לא, אבללמה השאלה הזאת?

אליעד: למההשאלה הזאת? כי אני חושב שזה קשור לעבודה, אני רוצה לדעת. שואל אותך "מה המטרות שלךבחברה?" ואתה לא יודע, "הוא רוצה שאני אגיד לו ככה או הוא רוצה שאני אגיד לו ככה",מה הוא רוצה שאני אגיד לו?

ש: צריך לברראיזה חברה זאת קודם כל, מה המטרות שלהם.

אליעד: אבלאיך אתה יודע מה המראיין רוצה שתענה.

טוב, איך כןלדעת?

ש: מה? באמצעשיחה?

אליעד: בן אדםשואל אותך שאלה, אומרים לך "תגיד לי, אתה רוצה שאת החג נעשה שם?", עכשיו אתה לאיודע, "היא רוצה שאני אגיד לה ככה או היא רוצה שאני לה הפוך", מה היא מעדיפה שאניאענה לה?

איך תדע? אואם תגיד "מה היא רוצה? אם תגיד לה כן אולי היא תתלונן, תגיד לה לא אולי היא תתלונןותגיד לה זה לא משנה אולי היא תתלונן". עכשיו צריך לדעת מה לענות.

ש: "מה שאתרוצה".

אליעד: אםתגידי "מה שאת רוצה", "לא אכפת לך" גם תהיה תלונה, יפילו עליך איזה תיק.

ש: כעיקרון לאמשנה לי, מה שתרצי בשבילי לא משנה לי.

אליעד: אםתגיד לא משנה, "אה, לא משנה לך, אתה לא באמת אוהב אותה וזה רק בגלל שאני רוצה זה לאאתה רוצה. ואני רוצה שאתה תרצה".

ש: לא, אנימדבר על הראיון עבודה. ישאלו אותי כמה הוא כאב לי, באמת זה לא משנה מה שתגיד לי אניאעשה.

אליעד: לפעמיםבן אדם רוצה לראות מה אתה חושב, לפעמים תגיד לו "לי, אין לי דעה" זה גם כןפסול.

טוב, מהעושים? אני אסביר לכם. מאוד פשוט כשמישהו שואל אותך שאלה ואתה לא יודע מה לענות מהשאתה צריך לעשות זה לשאול אותו שאלה בחזרה. מה אתה צריך לשאול אותו בחזרה? להגיד לךשיסביר לך יותר טוב את השאלה. להסביר לי את השאלה, זה הכל.

ש: רציתילהגיד לך, מה לא ברור.

אליעד: זהברור שאם תגיד לו "לא הבנתי את השאלה תסביר אותה", ברור שזה ישמע מטופש, "מה לאהבנת, שאלתי אותך", אוקי? אז לא שואלים את זה ככה, אני הסברתי את המהות של מה שאתהצריך לשאול אותו. לא לשאול אותו ולהגיד "לא הבנתי את השאלה, תחזור עליה" אז הואיחזור על השאלה עוד פעם, מה יש להבין?

אני אומר כזהדבר נגיד שמה ששאלו אותך, נגיד, מה שאלו אותך?

ש: אם אתהמתכוון להמשיך במקצוע הזה, לא משנה.

אליעד: אוקי,למה אתה מתכוון "להמשיך"? להמשיך לנצח, להמשיך עד הפנסיה. למה אתה מתכוון "להמשיך"?תמשיך בשנים הקרובות?

שים לב, ואזהוא צריך להגדיר, אז לפעמים המראיין נופל במלכודת עכשיו כשהוא הגדיר לפי איך שהואהגדיר אתה מבין מה הוא רוצה שתענה לו, זה הסיפור.

אם הוא מספיקמתוחכם אז הוא יסביר לך את השאלה והוא יעשה את זה עדיין נייטרלי. אבל אם הוא זה, אזהוא יסגיר את התשובה שהוא רוצה לשמוע.

ש: זה כמובבית ספר במבחנים כשלא מבינים את השאלה אומרים למורה "לא הבנתי, תסבירי לי אתהשאלה", היא גם מסבירה וגם נותנת לך את התשובה.

והדוגמא הזאתשאמרת עם הזוגיות נגיד כשהיא שואלת אותך "איפה אתה רוצה להיות". מה אמרת ששם צריךלהגיד?

אליעד: לא אתהתשאל.

ש: בן כמהאתה? שאלה טובה.

מה זה "גיל"איך אתה מגדיר גיל?

אליעד: בן כמהאני באיזה מובן, לדוגמא.

ש: הוא יחשובשאתה מתחכם איתו.

עוד פעם, אםאתה בראיון עבודה "בן כמה אתה?", זה הגיל שלך. מה תשקר? תביא לי תעודת זהות, זההגיל אין פה "אחד בפה אחד בלב", בהנחה שזה דו שיח פתוח.

ש: אני אומרלדוגמא, כשעם ההורים שלך "איפה אתה רוצה להיות בחג, בשבת אצל אמא שלי או אצל אמאשלך?"

אליעד: לדוגמאאז אתה אומר לה, אתה אפילו מבקש ממנה. תקשיב, אני אסביר לך את הרציונל. נגידשאומרים לך "איפה אתה רוצה להיות בחג אצל ההורים שלך או אצל ההורים שלי?", נניח,עכשיו זה שאלה, כשהשאלה נוסחה היא נוסחה באופן שווה, "אצל ההורים שלך או אצל ההוריםשלי", שווה. אתה עכשיו צריך לגרום לה לחזור על השאלה, לגרום לה איכשהו לחזור עלהשאלה וכשהיא תחזור על השאלה אתה רואה נגיד איפה היא האריכה, איפה היא הוסיפה.

נגיד לדוגמא,"איפה אתה רוצה שנצא אצל ההורים שלך או אצל ההורים שלי?", את רוצה, מה ההתלבטותשלך, כאילו מה בדיוק ההתלבטות שלך, נגיד, ואז היא תגיד לך "אני רוצה לדעת אם אתהרוצה שזה וזה אצל ההורים שלך או אצלי", נגיד. ואז אתה יכול לראות איך היא אמרה אתזה איך, היא ניסחה את זה, אתה יכול לנסות למצוא רמזים.

מה שאני מנסהלומר עוד פעם, אני נתתי כיוון למחשבה, כששואלים שאלה לפעמים אתה לא חייב לרוץלתשובה. תשאל תגיד לו למה אתה מתכוון שככה. עכשיו לא תמיד אתה יכול לשאול, לפעמיםזה כבר מוגדר אז קשה לשאול, אז אתה מבקש לחזור או להסביר, אבל באופן כללי בפרטששואלים אותך שאלה שהיא לא מוגדרת אז אל תתן תשובה אם אתה עוד לא יודע.

ש: נגיד שאתהלא רוצה לענות על שאלה, כשאומרים לך שאלה ואז אתה יכול כאילו.

אליעד: לא,בהנחה שאתה צריך לענות, ואתה הולך לענות, ואתה רוצה לענות אפילו. אבל אתה רוצה לדעת"מה אני רוצה שאני אגיד לו?".

אפילו הרבהפעמים מישהו בא לבקש ממך עצה, ובא לבקש עצה ואתה יודע ששתי התשובות טובות. נגיד, מהעושים, מתקשרים, נגיד, מתקשרים חוזים בכלי עתידות מה עושים? הם שואלים אותך שאלה,בודקים מה אתה רוצה שהם יגידו לך ואז אומרים לך את זה.

ש: שומע אתהמידע חינם, שאתה יודע להרכיב פאזל.

אליעד: הואבודק "מה הוא רוצה? הוא רוצה שאני אגיד לו שהוא הולך למות או הוא רוצה שאני אגיד לושהוא הולך לחיות", "מה הוא רוצה? שאני אגיד לו שאמא שלך אוהבת אותך או שהיא שונאתאותך?". ולפי זה הוא מלביש לך את התשובה כי בשאלה אתה הסגרת.

ולכן המהות שלהתשובה...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד ייעוץ פילוסופי, פסיכותרפיסט, מה לענות בראיוןעבודה..., אימון אישי, פסיכולוגיה, דייטים, יעוץ, ראיונות, דייטים / הכרויות, טיפיםלדייט ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194051 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152835 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152671 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica