חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופת חולים מאוחדת - אכן קופה מיוחדת!

מאת: עינבבריאות ורפואה כללי02/12/200911824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח בריאות

קופת חולים מאוחדת, הינה אחת מארבע קופות חולים הפעילות בארץ (מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת). מאז כניסתו לתוקף של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, זכאי כל אזרח בישראל לקבל חבילה בסיסית של שירותי בריאות כמעט ללא תשלום. כל שנדרש מן האזרח לשם כך הוא להיות חבר באחת מקופות החולים הנ"ל. מימון ביטוח רפואי לכלל האזרחים, נעשה באמצעות גביית מס בריאות, שגובהו נקבע על פי גובה השכר המשולם לביטוח הלאומי. משם מועברים הכספים לקופות החולים השונות, כולל, כמובן, לקופת חולים מאוחדת.

כל קופות החולים, וביניהן קופ"ח מאוחדת, ערוכות לספק באופן אחיד שירותי בריאות בסיסיים אלה. בנוסף, מציעות קופות החולים למבוטחיהן חבילות שונות של ביטוחי בריאות משלימים, המרחיבים את הכיסוי הבסיסי מכוח חוק בריאות ממלכתי. מביטוחי הבריאות המשלימים המוצעים על ידי קופת חולים מאוחדת, ניתן למצוא חבילות המתאימות לאוכלוסיות שונות, כגון אנשים אשר סובלים ממחלות כרוניות, חולים סיעודיים, בני גיל הזהב ונוסעים לחו"ל.

ייחודה של קופת חולים מאוחדת


קופת חולים מאוחדת נוסדה בשנת 1974, כאשר שתי קופות חולים אשר נוסדו בשנות השלושים התאחדו - קופת חולים עממית וקופת חולים מרכזית. הקופה מפעילה עשרות מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, בהם מספקים מאות סוגים של שירותי בריאות.

מבין ארבעת קופות החולים הגדולות הפועלות בארץ, נראה כי קופת חולים מאוחדת הינה בעלת הזיקה הגדולה ביותר לתחומים נלווים לרפואה הקונבנציונאלית, כגון טיפולי רפואה משלימה, ייעוץ בנושאי איכות חיים, בריאות כללית, דיאטה ותזונה ועוד.

זיקתה לתחום הבריאות הכללית, הובילה את קופת חולים מאוחדת להפעיל מלון בטבריה ומלון ספא בצפת המשמשים כ"בית הבראה" לצרכים כגון התאוששות ממחלה, הקניית משטר דיאטה ותזונה נכונה ובילוי תקופת מרגוע והתחזקות בגיל מבוגר.

שירותי בריאות


קופת חולים מאוחדת מספקת שירותי בריאות שונים ברחבי הארץ: רופאי משפחה ורופאים מומחים, מעבדות, בתי מרקחת, מוקדי טיפת חלב, רפואה דחופה, מרפאות שיניים, רפואה משלימה. במסגרת שירותי הבריאות שמציעה הקופה, ניתן לקבל מידע וייעוץ בנושאים כלליים כמו תזונה, פעילות גופנית, עובדים סוציאליים וכן בנושאים ממוקדים יותר אשר רלבנטיים ואופיניים לאוכלוסיות כגון נשים הרות, ילדים או בני גיל הזהב.

רפואה מונעת

קופת חולים מאוחדת, שואפת לעודד בריאות כללית ואיכות חיים. באתר הבית של הקופה ניתן למצוא מידע עשיר המכוון להקנות למבוטחיה הרגלי דיאטה ותזונה, פעילות גופנית, גמילה מעישון ונושאים הנוגעים לשלבים שונים בחיים. התכנים מסופקים על ידי רופאים ומטפלים בעלי ידע וניסיון, אשר מאמינים כי בריאות טובה מושגת באמצעות שמירה על הרגלים נכונים ולא רק על ידי טיפולים בבעיות שהתעוררו.

קופת חולים מאוחדת מספקת מפגשים, סדנאות וקבוצות תמיכה, על מנת להקל על התמודדות עם בעיות כגון הפחתת משקל, גמילה מעישון והתמודדות עם מחלות כרוניות. משירותי הרפואה המשלימה שניתן לקבל בקופה, נמנים טיפולים בשיטות כגון דיקור סיני, רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינה, הומיאופתיה, ביופידבק ועוד. מבוטחים שונים עשויים למצוא, כי קבלת טיפולים ברפואה משלימה עשויים לחסוך טיפול נעים פחות בשיטות קונבנציונאליות.

ביטוח בריאות משלים

כאמור, מציעה קופת חולים מאוחדת מגוון חבילות ביטוח בריאות משלימות. במסגרת ביטוח "מאוחדת עדיף", ניתן לקבל כיסוי נרחב יותר מן הכיסוי הבסיסי הניתן על ידי ביטוח בריאות ממלכתי. ביטוח "מאוחדת שיא" מכסה מקרים תובעניים יותר, כגון בעיות בעת זקנה, הריון, מחלות כרוניות וצורך בביקורי רופא בבית. "מאוחדת זהב" מקנה כיסוי לבני גיל הזהב ולמקרים בהם מתעורר צורך בסיעוד צמוד בבית, בתי אבות או בבית חולים. כמו כן, מוצע ביטוח המיועד לאלו המתכננים שהייה בחו"ל.

על מנת להפוך חברים בקופת חולים מאוחדת, יש למלא טפסי הצטרפות. קופות החולים אינן רשאיות לסרב לקבל את מי שהינו תושב ישראל. אדם המעוניין לעבור בין קופות חולים, נדרש למלא טופס מתאים באחד מסניפי הדואר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111559 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101624 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105813 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102089 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101472 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105748 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103602 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223152 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213656 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201747 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201519 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201791 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191984 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica