חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כוללים לימודי עיצוב גרפי?

מאת: אליאב יעקבעיצוב06/12/2013927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוקלים ללמוד מקצוע פרקטי? במציאות של היום, כך צריך. חשבו על לימודי עיצוב גרפי. מדובר בלימודים מהנים, יצירתיים, וכמובן- גם כאלו שתוכלו להתפרנס מהם בכבוד לאחר סיום הקורס. על מה מדובר ואיך לבחור מקום לימודים? על כך במאמר שלפניכם.

מה כוללים לימודי עיצוב גרפי

מעצב גרפי הוא מקצוע יצירתי מאוד, במסגרתו יוצר המעצב שילוב בין טקסט לתמונה, כדי להעביר מסר מסוים. לימודי עיצוב גרפי כוללים, על כן, את הנושאים הבאים, כולם או חלקם (לפי המתכונת של כל קורס):

- פיתוח חשיבה יצירתית: כלים ושיטות לפתח חשיבה יצירתית

- תוכנות לעיצוב גרפי: לימודים של תוכנות מחשב המסייעות למעצב להשיג את מטרתו, על ידי עיבוד תמונה. תוכנות כאלו כוללות, למשל, פוטושופ, אילוסטרייטור, דרימוויבר (למעצבי אתר אינטרנט) ועוד.

- השילוב האידיאלי בין מרכיבי טקסט לתמונה, לרבות טיפוגרפיה (שימוש בפונטים), המרחק בין האלמנטים השונים בדף, שימוש בצבעים, סימטריה בין המרכיבים ועוד.

- יצירה של איזון גרפי ויזואלי בדף, לשם הקניית אמינות למסר המועבר. לימודי עיצוב גרפי מקנים חשיבות מיוחדת לאמינות ואחידות המסר במוצר הסופי.

- השימוש המושכל בצבע לבן ושטחים ריקים בדף.

בחירת מוסד לימודי

אם החלטתם שלימודי עיצוב גרפי זה הכיוון שלכם, יש לכם שפע של מכללות לבחור מהן. סוג זה של לימודים פופולארי במיוחד. בבואכם לבחור מכללה או מסגרת לימודית, כדאי לשים דגש על הנושאים הבאים:

- מוניטין המכללה : לימודים במכללה עם מוניטין תבטיח לכם לא רק רמה גבוהה של לימודי עיצוב גרפי, אלא גם סיכוי מוגבר למציאת עבודה.

- שנות ותק: כמה שנים המכללה קיימת? אל תסתכנו בהרשמה למכללה שזה עתה נפתחה.

- מיהם המורים? מורים טובים הם נכס לתלמיד. בדקו קצת על המורים במכללה, איכותם ומקצועיותם.

- בצעו השוואת מחירים. אל תשכחו שכמו בכל תחום, גם בתחום לימודי עיצוב גרפי יש תחרות על כיסו של הצרכן. נצלו זאת, כדי להשוות מחירים ולמצוא דיל משתלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141025 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144793 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162258 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica