חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלטור כל אחד יכול?

מאת: only-bestבניין ואחזקה - כללי03/12/20091269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינסטלטור הוא מקצוע ותיק מאוד, על האינסטלטור לצאת לקריאות בכל שעה במהלך היממה, וגם בכל מזג אויר גם אם הוא חורפי וגשום, ואו קיץ שרבי וחם. האינסטלטור תפקידו לטפל בכל מערכות האינסטלציה בביתכם, על האינסטלטור לפתור בעיות של נזילות בצנרת ,החלפת ברזים,וכן שחרור סתימות בצנרת הבית או במערכות הניקוז הכללית. אינסטלטור הוא מקצוע קשה מאוד שמצריך עבודה פיזית רבה לא כל אחד יכול להתמודד ולעבוד בתנאים שהוא עובד. לפעמים זה קורי עכביש של כמה שנים ועשרות מקקים, ולפעמים בתוך בורות ביוב שמלאים בצרכים של המשתמשים באותה מערכת, עבודה זו היא לא פשוטה והיא אינה קלה גם.

מתיי להזמין אינסטלטור? כיום יש המון דברים שאנו יכולים לתקן בעצמנו כמו סתימה בכיור .בדרך כלל כיורים נסתמים על ידי הצטברות של שיערות ראשינו במשך תקופה ארוכה, במצב כזה אין צורך להזמין אינסטלטור יש לפתוח את הסיפון החלק העבה מתחת לכיור בחדר האמבטיה ויש לנקות את כל הלכלוך שהצטבר בסיפון ולבדוק שאין עוד משהו שמונע מהמים בכיור לעבור למערכת הניקוז ,ולאחר מכן יש להחזיר למקום ולבדוק שהכול תקין והופ שחררתם סתימה בכיור .

ברז דולף? קיימות בפניכם שתי אופציות אחת היא לקנות ברז חדש והחליף בישן , יש לסגור את השיבר הראשי בבית לאחר סגירת השיבר יש לפרק את הברז הדולף ולחבר במקומו את הברז החדש. שימו לב לפני הקניה של הברז החד שהקוטר שלו הוא זהה לברז הישן שלכם . אופציה שנייה היא להשתמש בשערות פשתן או סליל טפלון שיערות פשתן מיועדיםלצנרת חיצונית עם שיערות אלה מונעים נזילות, ניתן להשתמש בה גם בתוך הבית אך זה פחות אסתטי ,לעומת זאת יש את סליל הטפלון שהוא יותר אסתטי ונועד לשימוש בתוך הבית, יש ללפף את החיבור של הברז בעזרת הסליל ולחבר את הברז למקומולפתוח את המים ולראות שאין נזילות של מים .

בכל מיקרה ההמלצה היא להזמין אינסטלטור בכל בעיה במערכת האינסטלציה, מכיוון שעבודה זו היא חייבת להיעשות במקצועיות ולא בצורה לא מקצועית מכיוון שבעיה זו תשוב, ושוב נצטרך לתקן כי אנחנו לא אינסטלטור ואין לנו את השיטות ואת הידע שזה יחזיק לאורך זמן, אז זכרו בכל בעיה הזמינו אינסטלטור על מנת למנוע תקלות בעתיד וגם תקבלו אחריות על התיקון שבוצע בביתכם.

אולי יעניין אתכם תחום העוסק בנושא  הסכמי הלוואה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131130 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131094 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131146 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131388 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111385 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111729 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111341 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica