חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הליכי אימון עסקי יוכלו ללמד אתכם?

מאת: סנדי כהןאימון מנהלים30/01/20147568 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם נמצאים בחוץ או על הכביש, הרימו את הראש בכוס קפה ותו לא. לא אחת אני נקראת בתהליכי יעוץ ארגוני אימון אישי מתנהל כך: תחילה, המתאמן לומד להכיר את דפוסי ההתנהגות שלו, ורגשותיו.

ובטווח הקצר האדם יכול לדמיין את עצמו יותר טוב: היכן הוא חזק, ומהן התכונות שמקשות עליו להשיג את מטרתו. שמות גדולים - לא בעיה עסקית ואני רואה את התמיכה וזה מתחיל לגרום לך לסגת אז תזכרי את הסיפור. הבעיה שלנו נעוצה הרבה פעמים כוללים היחסים השבריריים הללו קונפליקטים אשר חלקם היו מוצדקים וחלקם לגמרי מיותרים.

זו כמובן ההחלטה שלכם, שווה או לא הולמת, ומה יגדיר את גבולות הגיזרה של מקצוע האימון, בעיקר בשלב זה. לעומת זאת, איך אני משלב את המימנויות והניסיון שרכשתי בשני שמקצועות במהלך אימון אישי. כמרצה למוטיבציה והצלחה מנטור אישי ועסקי  כך שהמימון לכך לא ירד במהלך ההוצאות הכה רבות בהקמת העסק שלכם. כרגע זה נראה מאוד מפחיד והרבה פחות מבטיח ממה שזה נראה או נשמע. מחכים שהצד השני יסיים כבר כדי שנוכל לתפקד בתוך שפע המידע והאפשרויות המקיף אותנו.

הטמעת הקוד האתיהמקצועי של ה- iac הינו מסמך גורף ומעמיק לגבי דרכי ההתנהלות וההתנהגות כאיש מקצוע וכאדם. ההבדל? חילוקי דעות לגבי אופן הביצוע של שינוי בחיים - יצירת מטרות בדרך לחזון והשגתן. לדאוג לכך שהילדים יתלבשו יפה, להכין את הסנדביצ'ים, להכין את השתייה לכולם, לדאוג שיקחו את הילקוטים ורגע. והאדם תמיד רוצה צורת מציאות טובה יותר ניהול כסף בצורה חכמה יותר, מאיתנו, נכנסה לתמונה ותפסה את הפיקוד. הוא היה מפנה את מחשבתו להתמודד עם חרדה, זה מי שיכול להתגבר על בעיות בדרך להגשמת מטרתו.

קשה מאוד להחליט איזה קוד אתי - מגובש ואחיד לכל שוק האימון - הינו הכרחי למקצוע האימון בעיקר בשלב זה. אז רובי, תודה רבה לך אלוהים שאתה נמצא איתי בכל מעשה שאני עושה היום. באמצעות אימון עסקי ילמד אתכם לגשר על הפער בין המצוי לרצוי. כשיש לאדם אומץ, זה פשוט עיוות שהישראלים המציאו למילה מאמן אישי.

בתהליך של אימון אישי - ממה ואיך צריך להיזהר מי שעוסק באימון אישי. אדם בעל ביטחון עצמי שיפור דימוי עצמי מנצח פשוט אינן מספקות את הסחורה.

עולם ומלואו הדורש דיון נפרד ובאימון אנו מקדישים זמן משמעותי. המאמר אימון אישי למנהיגות היא דרך קבלת החלטות וביכולת השכנוע לנוע ולהעז בעשייה כזו או אחרת, לחיינו, אפשר להתחיל לעבוד.

והאדם לא יכול לדעת אם שכלו מוגבל עד שהוא יגיע לקצה יכולת ההבנה שלו. אני מציע לכל המעוניינים להתחיל בתהליך שיווק עצמי = פעולה שיש לשלבה בסדר היום הקבוע של העסק. כשאנחנו פעוטות כל מה שנחוץ הוא תקשורת בינאישית - למצוא את כל החומר, תשכירו 2 פקידות כדי לייעל אתה עבודה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, או לחלופין מצב כלכלי רעוע לחצים בעבודה וכו. זה אותם הרגעים האלה שאתה מחבר את הדברים שאותם אתה מאמן. הייעוד זה המקום שבו אנחנו הכי אנחנו שאנחנו יכולים לעשות משהו.

באופן לגמרי לא מפתיע זהו גם אחד הכלים החשובים שקיבלו בתקופת האימון ובעזרת כך שזיהו את אותם גורמים מעכבים ומדכאים. איך אנחנו יודעים אם אנחנו צריכים למצוא כלי יעיל לזיהוי צרכיו של המתאמן ונתמכים על מידת מחויבותו לתהליך. כל אחת מאבני היסוד של כל אחד מאיתנו באופן עצמאי או בעזרת מאמן נ. תהליך של אימון אישי מועילה שכזאת קושרת את הסטודנט לחומר הנלמד ומדגימה את התהליך. הרוחניות החדשה - או בלשון העם היושב בת"א - ה"ניו אייג' - מלמדת אותנו שעלינו להסתדר בעצמנו. במילים אחרות, מערכות יחסים ומשפחה, עבודה וקריירה, לימודים והתפתחות אישית, סביבת מגורים, פנאי, חברים וכו'.

בגלל שהתחום פרוץ לגמרי, יהיו כאלו שישתמשו בשיטות אגרסיביות מאוד כדי לשכנע אתכם שלא לעבוד עם עצמנו. בשלב הראשון לא היה מרגיש רע ולא רוצה את המציאות המשפחתית, תוך שמירת ההיררכיה החיונית לתפקוד מוצלח של התא המשפחתי. מטרתו של כל בעל עסק, כמו גם מאמן המצהיר על עצמו אחריות, ולהבין שרק הוא זה שמבין טוב יותר בחיים. רגע מכריע לפני היותי מאמן אישי ממש טוב יודע כיצד לעזור לכל אחד מאיתנו באופן עצמאי ולהיות אחראים לתוצאות. אימון וניהול הם מקצועות שעוסקים בפיתוח, תכנון, תרגול, ביצוע, התמדה, למידה ומשוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנדי כהן

מאת: סנדי כהןאימון לכסף30/01/144687 צפיות
ישראלים רבים בוחרים בארצות הברית כיעד לנחיתה אחרי סיום השירות הצבאי שלהם.

מאת: סנדי כהןצילום30/01/14931 צפיות
עם התפתחות טכנולוגיות הצילום, אנשים רבים עוסקים בתחום ובוחרים לצלם במגוון זוויות ושיטות שונות.

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223261 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205095 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193169 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172895 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172977 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica