חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יחסי ציבור או פרסום

מאת: דורון עמיתיחסי ציבור07/02/20148473 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחסי ציבור!

מדוע יחסי ציבור חשובים ואיכותיים פי עשרות מונים מפרסומים כאלה ואחרים.

מדוע יחסי ציבור עושים את העבודה הרבה יותר טוב מאשר פרסומים ברדיו, טלוויזיה, עיתון, פלייר, באנר, גוגל, וכ"ד.

כ יועץ עסקי אם היו שואלים אותי מה אתה מעדיף פרסום בעלות או יחסי ציבור לאורך זמן הייתי משיב "יחסי ציבור".

יחסי ציבור זה בדיוק אותו דבר כמו שהחבר או בין המשפחה או מי שאתה מכיר וסומך עליו אומר לך בוא נרכוש במקום זה ולא אחר ואתה באופן אוטומטי לאחר ששמעת המלצה הולך ורוכש באותו מקום.

כ יועץ עסקי אני יכול להבטיח לך כי יחסי ציבור עושים בדיוק את העבודה הזאת "יחסי ציבור" הם כביכול "הצעת החבר" לרכוש או לשכור שירותים כתוצאה מהמלצה ומי כמונו יודעים כי המלצות מאוזן לאוזן הם האחוז הגבוהה מאד של לקוחותינו.

אז איך עושים היום יחסי ציבור, לא כול עסק יכול להעמיד לרשותו שירותים של יחצן, או משרד ליחסי ציבור, ולא לכול עסק יש מה לחדש כול בוקר, יש עסקים שעוסקים בנושאים אחידים או בשירותים ייחודיים ולא יכולים להוות או ליצור באזז תקשורתי על מנת להתפתח בתחום יחסי הציבור. לא אני לא אומר כי חברות קטנות לא יכולות לשכור שירותים של יחסי ציבור אך בעידן המודרני הסיפור צריך להיות כול כך חזק על מנת שיתפוש נתח רחב בתחום יחסי הציבור.

כ יועץ עסקי אני גם יכול להמליץ כי אין למחוק את נושא הפרסום הקונבנציונלי לחלוטין, ההפך יחסי ציבור הולכים מצוין ביחד עם פרסום, אך שיחסי ציבור כבר רצים להם הפרסום לא חייב להיות כול כך דומיננטי. ובכלל יחסי ציבור טובים הולכים עם סיפורים "צהובים" עם לעסק או לבעליו יש סיפור "צהוב" משהו שמרגש אנשים, משהו דרמתי, (אם תשימו לב לכתבות המרכזיות במגזינים של עיתוני השבת תוכלו לראות שכול כתבה שם על מישהו כזה או אחר סלב או בעל מפעל או איש עסקים יש בה כדי להזיל דמעות) וזה מוכר! וזה בדיוק יחסי ציבור.

אז מה כולם ישקיעו ביחצ"ן או ביחסי ציבור?

לא, העולם הדיגיטלי נותן לנו מענה לתחום יחסי הציבור והקמפיין הטוב ביותר ליחסי ציבור יכול להימצא בכלים מאד פשוטים של ענק מנועי החיפוש "גוגל" הלוא היא תוכנת ה-REMARKETING בעולם ה-AD WORDS של "גוגל" שלדעתי זו המצאת המאה בו רוב לקוחותיך או אלה המחפשים את השירות או המוצר שלך ייתקלו בשמך בכול השיוט שלהם באתרי האינטרנט.

כלים אלה ואחרים יכולים להזניק את הפרסום השיווק והמכירות שלך גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141461 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141171 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143305 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141127 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141150 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141061 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141169 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213676 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213638 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213760 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213904 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176452 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175622 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175606 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica