חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות- טיפים

מאת: מינוגינון05/03/20142876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עכשיו כשהשמש הגיעה, זה הזמן האולטימטיבי לתכנן גינה מהיסוד, להתחדש בגינה פורחת, ססגונית, פסטורלית עם הרבה ירוק בעיניים. ישנם כמה כללים חשובים שבלעדיהן תכנון הגינה לא ייעשה בחכמה, על מנת שהגינה תצא כמו שצריך עם ערך פונקציונאלי גבוהה עבור המשתמשים בה צריך לתכנן הכול מראש ובקפידה.

הטיפים לגינה מושלמת מתחילה בבסיס הכי חשוב- שהגינה תהיה יפה וקסומה, גינה כזו שאורחים ייכנסו לשטח הגינה ויתרשמו לחיוב מהמראה ובנוסף, שהגינה תשמש את בעלי הבית ותאפשר להם ליהנות ממנה בהתאם לצרכים ולאופי שלהם.

1.שבילים יציבים להליכה בעלי רוחב- גם אם בבעלותכם גינה קטנה יחסית, שבילים גם מהווים נוחיות לנכנסים ויוצאים מהגינה וגם מוסיפים לגינה מראה פסטורלי אגדתי. חשוב לבדוק שהשבילים רחבים מספיק, נוחים להליכה, לא מחליקים, רופפים או בעלי קצוות בולטים ובנוסף, חשוב לבדוק את ניקוז המים באזור השבילים על מנת שלא יהיה מגע של מים על הסלעים – מה שימנע מהחלקות מיותרות.

2.חשיבה טכנית- כשאתם בשלב תכנון הגינה, בדקו קודם כל את התשתית הקיימת בגינה, כמו למשל תשתית לתאורה, חשמל ומים, תאורת גן ועוד... כל אלו מעניקים לגינה מראה מפואר יותר ויוקרתי, יחד עם זאת, בחרו מערכת השקיה מקצועית ואמינה שתקל עליכם בהוצאות החודשיות עבור המים.

3.תכנון הגינה עם חשיבות לנוף מסביב- הרבה אנשים ממהרים לעצב את הגינה מבלי לשים דגש לנוף מסביב לגינה עצמה, במידה ובחרתם עצים גבוהים לגינה שלכם, בדקו שהם לא חוסמים את השמש ומונעים מקרני השמש להיכנס לשטח הגינה, או למשל שהנוף יהיה מול פינות השיבה בגינה , על מנת שיהיה נעים לשבת ולצפות בנוף מסביב או מחוץ לגינה ועוד...

גינה מעוצבת למראה מושלם

 

מיותר לציין שעל מנת לקבל גינות מעוצבות איכותיות ומושקעת, צריך לעבוד ולטפח, ענפיי עצי הפרי נושרים, דשא טבעי זקוק לדישון והשקיה, צמחיה או ענפים שיש צורך לגזום על מנת שהמראה האסתטי יישמר, ריהוט גן שצריך להגן עליו מפני נזקי מזג האוויר, לצבוע בהתאם לצורך, לרענן את הגינה בפרחים ססגוניים בהתאם לעונה, להתאים כל צמח ולהעניק לו את התנאים לו הוא דרוש- כמו כמות המים, האוויר או השמש לו הוא זקוק ועוד... אין ספק שהתוצאה הסופית של הגינה תהיה מושלמת והעבודה בהחלט משתלמת לנו.

 



תגיות המאמר: גינות מעוצבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מינוף 1

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מינו

מאת: מינואדריכלות נוף 20/02/1412139 צפיות
מחפשים מעצב גינות מקצועי אך לא יודעים כיצד למצוא את בעל המקצוע המתאים? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם, על מנת שתצליחו לעצב את הגינה המושלמת

מאת: מינובניין ואחזקה - כללי05/02/144796 צפיות
במידה ובידכם ירושה או שהחלטתם לבנות בית בשטח מסוים, הגיע הזמן שתחשבו על אופציות נוספות בעלות יתרונות רבים אחרים שיחסכו לכם המון כסף, משאבים , זמן יקר ועוד הרבה דברים נוספים שבדרך כלל קורים לנו בעת מעבר דירה, שיפוץ דירה או בניית בית חדש.

מאת: מינוייעוץ עסקי03/02/141333 צפיות
יש הרבה סיטואציות משפטיות אשר מצריכות חוות דעת חיצונית של מומחה על מנת להוכיח טענות מסוימות. מדובר על טיעונים שאינן מושתתים על עובדות, אלא יותר בגדר סברות או מסקנות, כך שניתן להגדיר שכל מידע שאינו ניתן לקליטה ע"י חמשת החושים הנו דבר שמצריך חוות דעת לבית משפט והוא בגדר מסקנה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811149 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183828 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica