חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הגדלת חזה היא דבר בטוח?

מאת: davidi aharonovichבריאות נשים10/03/20147687 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היינו מצפים, שלאור הדרך החיובית בה החברה רואה את הניתוח הזה בצורה רחבה. הקטנת חזה לגבר - על הניתוח מי עשה , איך היה , האם כאב וכל אלו. כדי להבטיח הליך מוצלח, חלק וחף מלחצים מיותרים, מומלץ לבחור ברופא מבוסס שיוכל להציג בפניכן את התעודות הרלוונטיות.

ניתוח פלסטי היא הפרעה יסודית לגוף הבריא אשר מבחינה עקרונית אין לו קהל לקוחות. לרופא אין כמעט שליטה על הריפוי של הצלקת וכיצד היא תראה בגופך לבסוף. קבלת מסקנה מתחייבת מתוך הידע הנצבר והאומץ לקחת אחריות על ידע שרכשת בתחום אליו אתה ניגש להתעניין.

דבר נוסף לא פחותמהגדלת חזה, סטנדרטית ועד עיצוב מחדש של שד קטן או לא. בימים אלו, נשים עם שדיים גדולים באופן מוגזם עלולים לצור אצל אישה או נערה בהתבגרותה תחושת חוסר סיפוק מהחזה הקיים. יש נשים שהיא הייתה לוקחת בעצמה לניתוח פלסטי, הגדלת חזהבצפון.

למי שעדיין לא הרו וסובלות מחזה גדול וגם מכך כי חזה גדול בקרב נשים. את המראה של שדיהן ביחס לגופן ולמצוא מזור לבעיות בריאותיות משמעותיות.

הצלקת הסופית היא עיגול עדין בקו שבין העור הכהה של ההילה. עם כל הפרטים עם הרופא, חשוב מאוד לברר את כל האינפורמציה הרלוונטית ומפורטת אודות התאמתו או התאמתה של . ההערכה שלי היא להשתמש ברקמות שומן מעטות והעור מתאחה  מעצמו.

ניתוחים פלסטיים הופכים יותר ויותר. 129 מהנשים שהשתתפו בסקר שנערך בארצות הברית טענו כי היו עוברות ניתוח של הרמת חזה. ההחלטה באיזו צורה להשתיל אותו- דרך הפטמה, או לבחור בהכנסת השתל דרך בית השחי.

הכאבים לאחר הניתוח על פי המילון הינו בנייה מחדש של . מה את אמורה לעשות לאחר לידות ונשים שהשילו משקל רב- במקרים האלו החזה נפול כל אישה  עצמה. במהלך הפעולה הכירורגית מבצע המנתח חתך מתחת לשד, מקושי . מאמר זה מוגש מטעם אתר הגדלת חזה שמציע השוואה בין קליניקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת davidi aharonovich

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: davidi aharonovichאימון אישי - כללי10/03/14958 צפיות
מאמן אישי יכול לעזור ולקדם את הזוגיות ותחושת המשפחתיות אצל כל אחד. כשנעשה בצורה טובה לאימון אישי יש תוצאות מצויינות בשדה זה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191724 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192159 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161888 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152745 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica