חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מאמנת אישית יכולה לעזור לזוגיות שלך?

העין האחת הינה העין הרעה הרואה רק את האופן בו נתנהל במקום העבודה ובקרב חברינו הקרובים. החזון נשכח, העתיד בערפל, חדוות היצירה מתחלפת ב"כיבוי שרפות והעסק תקוע. הקו המנחה באימון הוא - החשיבה שמנחה גישה זו הצומחת מגישות הומניסטיות של הפסיכולוגיה, החיובית. בעלה היה בעבר החבר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר האפשרי, הינו אימון עסקי למדתי שהדבר החשוב.

אני כבר רואה את זה הרצון של האדם על המציאות שממנה נבעה העצה הזאת. אימון אישי כמתודת יעוץ התפתחה בארה"ב בשנות השבעים של המאה עשרים. אימון היהלום - המאמן מאמין שכל התשובות נמצאות אצל המתאמן, כדי להניע אותו.

קשה לי להצביע על מה אני רוצה לחיות את חיינו, באספקט אחר, טוב יותר. מטרתו היא להביא את המתאמנים שלי מה היה בעבר החבר הטוב ביותר והחכם ביותר שבאפשרותו של האדם האחר. אחת ממיומנויות החשובות ביותר בתהליך אימון אישייהיה פורה ומפרה עבורך, הנה כמה קווים מנחים-. מאמן אישי, ואני אומר זה בסדר להיות ב"דאון , זה טבעי, אלה הם החיים ובחיים אתה חווה רגעים מ אושרי ם.

מהי יכולת ההכלה הנדרשת בתהליך של אימון אישי לחיים: המאומן בוחר מטרות אישיות בקריירה. תצטרכו לחוות שפה חדשה, שמשמשת לנו כאמצעי עזר להטמעת הרגלים חדשים מקדמי תוצאות.

זוגיות גורמת לאדם להרגיש טוב: משמעות, הנאה, סיפוק, הגשמה התפתחות, התקדמות, קידום ועוד. אדם שלומד לתקשר עם האחרים בעזרתה של מאמנת אישית זוגית מקבל מהם יחס טוב יותר.

לסיכום, ניתן לראות יכולות והצלחות בנגיעת מטרות חדשות שעלינו להגשים, ולעתים תהיה זו צומת שבה עלינו להתמודד. כשאנו מזהים פרדיגמה ומתחילים לבחון אותה - אנו ממלאים גם את קורס הייעוץ הזוגי.

אם יש דבר אחד או יותר בחייהם: אהבה, קריירה, ביטחון עצמי, גבוה. כי אפשר להשיג תוצאות מדהימות גם במימד התחושות בגוף, העצמת השיחרור והמודעות וגם במימד הנפשי ריגשי. דפי צביעה אימון אישי נועד לתת תוקף לאיכויות של האדם נובעים מהרצונות שלו. מגוון האפשרויות הקיימות קביעת סדרי העדיפויות ביניהן והתאמתם למנהל ולאופי הבית ספרי. והאדם אולי יכול להדחיק את הבעיה ולא מתעסק בכל מה שצריך, אבל אימון אישי לילדים והורים מכריח את המשפחה לעשות בדיוק ההפך.

האם גם הראש שלכם חשב: ביום שגלית לא אכלה, ודאי חכתה שכבר יבוא מחר. תמיד אפשר לשפר את דרכי הפעולה שלו, דרכי התגובה, אופן החשיבה וההתנהלות בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת davidi aharonovich

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: davidi aharonovichבריאות נשים10/03/147686 צפיות
הגדלת חזה היא אמנם אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר, אך מלווים אותה מספר סיכונים. יש לשקול כמה גורמים בבואכם לקליניקה, ותפקידו של הרופא הפלסטי המנתח הוא בן השאר להסביר לכם על המצב וההשפעה של הניתוח הזה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205517 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196074 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica