חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתר על השן

מאת: tkidumבריאות השן13/03/20141042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד צריך רופא שיניים איכותי ומנוסה. רופא שיניים מקצועי יאפשר לנו לשמור על היגיינת הפה ,הוא יסייע לנו לשמור על בריאות השיניים, נוכל לקבל אצלו טיפולים שגרתיים, נוכל לבצע יישור שיניים באמצעות השיטות החדישות ביותר, נוכל לבצע טיפולי שורש, שיקום פה (תותבות, שתלים, כתרים, הלבנה וכו'), יהיה ניתן לעשות כתר זירקוניה ועוד.

במידה ותבחרו במרפאה איכותית, בה עובדים רופאים מנוסים וסייעות מיומנות, תוכלו לבצע יישור שיניים במגוון דרכים. טיפולים אלו יתאימו לכל הגילאים – ילדים ומבוגרים והם יתבצעו בזמן קצר. תוכלו לישר שיניים באמצעות סמכים מתכת או חרסינה נדבקות עם השיניים מקדימה וחוט עדין, תוכלו ליישר שיניים באמצעות סמכים קטנים ביותר או באמצעות סמכים מפלסטיק שקופות.

יישור שיניים שקוף יאפשר לכם ליישר את השיניים מבלי לבלוט ואם תצטרכו לעשות טיפול שורש, תקבלו טיפול מתקדם. במהלך טיפול השורש, הרופא ישתמש בטכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת ואתם תפסיקו לסבול מהכאבים והזיהום. במידה ותבצעו כתר זירקוניה, תוכלו ליהנות ממראה טבעי. הכתר יחקה את גוון השן ויפחית את הסיכון לחלות במחלות חניכיים. החיסרון היחידי של  כתר הזירקוניה הוא שהוא יקר.

באמצעות מרפאה מקצועית אשר משתמשת בשיטות החדישות ביותר, משתמשת במכשור מתקדם, מבצעת מגוון טיפולים -  יישור שיניים שקוף, יישור שיניים רגיל, טיפולי חניכיים, טיפולי שורש, שתלים, הלבנת שיניים, טיפולי אסתטיקה כוללת, טיפולים להיגיינת הפה (טיפולים אלו כוללים הסרה של אבן וכתמי צבע חיצוניים על השיניים), טיפולי רפואת שיניים מונעת ועוד מגוון טיפולים איכותיים אשר מתבצעים על ידי רופא שיניים מנוסה וסייעת מקצועית ומדויקת, לא תחששו מהטיפולים, יהיה לכם קל להתמיד, להגיע לכל הטיפולים ולשמור על השיניים שלכם.

יישור שיניים שקוף הינו אסתטי והוא עשוי למנוע מבוכה. במרבית המקרים מבצעים בני נוער יישור שיניים. היישור עשוי לבלוט ולהשפיע על הביטחון העצמי שלהם. באמצעות יישור שיניים זה ניתן למנוע את התחושה הלא נעימה. הלבנת השיניים תהיה הלבנה ביתית. ההלבנה לא תפגע בציפוי השן ולא תוריד שכבה מהשיניים. כמו כן, החומר ישפיע במהירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158240 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica