חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור אופניים חשמליות

מאת: אליאב יעקבאופניים14/03/20141173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו רואים אופניים חשמליות בכל מקום: על המדרכות, בשבילי האופניים הייעודיים, נעים במהירות צידי הכבישים וכדומה. אין ספק- זהו פתרון תחבורה מעולה ליושבי הערים הצפופות, אך כיצד נוכל לרכוש אופניים חשמליות טובות? על מה ראוי לשים לב? לשם כך אנו מביאים בפניכם את המדריך הבא.

יצרן מוכר וידוע

ראשית חוכמה אל תתפתו לרכוש אופניים חשמליות מתוצרת אלמונית, גם אם היא מוצעת במחירים זולים מאוד, בהשוואה לאופניים אחרות בשוק. הקפידו שהיצרן יהיה איכותי ובעל מונטין. אם אינכם יודעים מיהו יצרן כזה, שאלו אנשים שמבינים בדבר, כמו למשל חברים שרכשו אופניים כאלו לאחרונה. עשו חיפוש גם בגוגל וחפשו מיהם יצרני אופנים איכותיים, שכדאי לרכוש מהם את המוצרים.

חנות וותיקה

חשוב מאוד לדעת כי אופניים חשמליות רוכשים רק מחנות מוכרת וידועה. אל תתפתו לרכוש מוצר כזה מחנות שרק אתמול נפתחה. העדיפו חנות שצברה לה קהל נאמן של לקוחות ואוהדים שבאים להתייעץ עם המוכרים בכל מיני  נושאים. לחנות כזו תוכלו לחזור אם יתגלו חלילה בעיות באופניים במשך הזמן, ותקבלו יחס הולם ומכבד.

מצבר איכותי

שימו לב שאין לרכוש אופניים חשמליות שאין להם מצבר מתוצרת ידועה ומוכרת. בדרך כלל אופניים איכותיות באמת יכללו סוללה או מצבר מתוצרת יפנית מוכרת ובעלת שם. עניין זה מבטיח לכם שני דברים. האחד- אורך חיים מכסימאלי של הסוללה. השני- את המרחק שאיתו תוכלו לעבור באמצעות האופניים. העניין האחרון תלוי כמובן גם בעוצמת הסוללה. ככל שהיא תהיה חזקה יותר, כך תוכלו לנסוע מרחק גדול יותר.

עמידה בתקני בטיחות

חשוב לשים לב שדגם אופניים חשמליות שרכשתם יעמוד בתקני הבטיחות הרלוונטיים, כולל אישורי מכון התקנים הישראלי והאירופי, אם ניתן. דבר כזה מספק לכם ערובה כי האופניים בטוחות לשימוש ולא יסכנו את חייכם חלילה.

מכלולים איכותיים

שימו ב כי האופניים כוללות מכלולים איכותיים מתוצרת ידועה, לרבות בלמים, צמיגים, הילוכים וכדומה. כל מוכר בחנות של אופניים חשמליות יאמר לכם מיהם היצרני האיכותיים, כדי שתוכלו לבדוק זאת. כדאי להתייעץ עם כמה מוכרים, שעושה רושם כי הם מקצועיים ומבינים בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141025 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213890 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182014 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152244 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica