חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות באינטרנט - האם לכל סכום?

מאת: shmolikשיווק באינטרנט17/03/20141336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתרי קניות באינטרנט מתאימים לקניית מוצרים יקרי ערך או שהם מתאימים רק למוצרים שאינם יקרי ערך ?
קניות באינטרנט מאובטחות וזולות מן הרגיל וממולצות בכל שווי של קנייה .

קניות באינטרנט מהוות פתרון מעולה כאשר אתם מעוניינים לקנות לעצמכם מוצר מסוים, ואתם רוצים לחסוך בזמן ולחסוך בכסף. ממילא ידוע לכם שגם אם תהיה בעיה במוצר - תוכלו להחליף אותו בקלות, כל עוד כמובן פניתם לאתרי קניות באינטרנט שנחשבים לאמינים במיוחד.

עם זאת, צפה ועולה מבחינתכם ההתלבטות ,כאשר מדובר על רכישה של מתנה עבור חבר טוב, קרוב משפחה וכיו"ב - דרך האינטרנט. האם מדובר על רכישה בטוחה? הרי אין אפשרות לבחון את המוצר היטב, ומה אם תהיה בו בעיה? אתם רוצים להימנע הרי מאי נעימות.

 

האם קיים חשש לביצוע קניות באינטרנט ?

הרשו לנו להרגיע אתכם - אין שום חשש מרכישה דרך אתרים של קניות באינטרנט , גם אם אתם רוצים לקנות מתנה עבור אדם יקר ואהוב. האתרים אשר עוסקים במכירה של מתנות, מודעים היטב לכך שאתם זקוקים למתנות איכותיות במיוחד. לכן, כל המתנות מגיעות גם עם אחריות מתאימה - כך שגם אם יש בעיה במוצר, אפשר להחליף את המוצר בקלות. לא חייבים לשלוח את המוצר בדואר, אלא אפשר גם להגיע איתו למשרדי החברה במידה והם נמצאים בקרבת מקום.

עם זאת, סביר להניח שברוב המקרים שבהם תיכנסו לאתרי קניות באינטרנט, גם לא יהיה בכך צורך. מרבית המתנות שמוצעות - החל מחבילות של יין ושוקולד, דרך משלוחי פרחים, ועד לגאדג'טים משוכללים - מדובר תמיד על מוצרים איכותיים במיוחד, שיגיעו ליעד בזמן.

כמה זמן לפני כדאי להזמין את המוצר כאשר עושים קניות באינטרנט ?

ברוב המקרים, אתם תיכנסו לאתרי קניות באינטרנט קצת לפני מועד האירוע עצמו - בין אם מדובר על יום הולדת, חג, מסיבת רווקים וכיו"ב. כדאי להיכנס לאתר לפחות שבוע לפני האירוע כדי שתספיקו לבחור את המוצר, הוא יישלח אליכם בזמן, ואתם תספיקו לאסוף אותו מהדואר.אם מדובר באתרח קניות בחו"ל , אזי כדאי ורצוי להזמין את המתנה לפחות 3 שבועות מראש בכדי שהמוצר יגיע לפני מועד האירוע.

 



תגיות המאמר: קניות באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162632 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152884 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151625 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151313 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151420 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213539 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica