חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב דירות יוקרה

מאת: amirdadon90שיפוצים23/03/2014753 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת שדירת יוקרה אכן תענה להגדרה זו, עליה להיות מרווחת במיוחד ולהגיע לפחות לגודל של 160 מ"ר, להכיל חדרים רבים ומרווחים, וכמו כן – להיות ממוקמת במקום טוב ואיכותי המאפשר איכות חיים גבוהה.

כולנו חולמים על מגורים בדירת יוקרה לטעמנו. בדירת היוקרה אין צורך להתמודד עם חוסר מקום או להצטמצם. דירת יוקרה מאפשרת לדייריה מרחב רב וחללי חדרים גדולים במיוחד. התחום של עיצוב דירות יוקרה, נכנס חזק מאוד לשוק בשנים האחרונות, והרבה מאוד מעצבי פנים מתלבטים כיצד לעצב את הדירה בצורה המותאמת לגודלה הכללי ולריהוט הנמצא בתוכה.

עיצוב דירות יוקרה – טיפים שימושיים

ראשית, יש לשים לב לנושא הריהוט. לעיתים, חללי בית גדולים נוטים להיות עמוסים מדי בריהוט כבד ובאביזרים רבים, אלמנט המפריע לתחושת הרוחב שהדירה אמורה להעניק. יש למדוד את חללי הבית השונים ובהתאם למידות אלו לשלב את הרהיטים השונים.

שנית, עיצוב דירות יוקרה מתמקד במיוחד בעיצוב הסלון הביתי. הסלון הביתי הינו המקום שרוב בני הבית מבלים בו שעות רבות, מארחים חברים וקרובי משפחה. בהתאם לכך, יש לוודא שהסלון מותאם למטרה. זאת אומרת, סלון יוקרתי יכיל פינות ישיבה לאירוח, מרחב גדול התורם לתחושת היוקרה, וכמו כן - הפרדה כלשהי בינו לבין שאר החדרים. בנוסף, דירות יוקרה רבות מאופיינות בתאורה מתאימה בסגנונות שונים. ישנם גופי תאורה חזקים המתאימים לחדרים מרכזיים בבית, גופי תאורה שקועים המוסיפים רבות לעיצוב המטבח, מנורות לדים זעירות שניתן למקם אותן בחדר השינה על מנת ליצור אווירה יוקרתית ונעימה ועוד ועוד.

תחום נוסף שהינו הכרחי על מנת לעצב את הדירה שלנו כדירת יוקרה הינו תחום הטקסטיל. תחום זה כולל בחירת ווילונות מחומרים המשדרים יוקרה, כגון: משי וקטיפה, ובחירת שטיחים מעוצבים ויקרים לחללי הבית המרכזיים, דוגמת שטיחים פרסיים או שטיחים בסגנון מודרני.

לבסוף, בדירת היוקרה יש לשים לב לשילוב גווני קירות מתאימים המאפשרים תחושת רוחב ונעימות. הגוונים המומלצים הם הגוונים הבהירים, כמו למשל: אפור בהיר, לבן וכחול בהיר. ניתן לצבוע קירות סמוכים בצבעים שונים, דבר המקנה לקיר מראה מעניין וססגוני.

 



תגיות המאמר: עיצוב דירות יוקרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171816 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171251 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172149 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171813 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232630 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223295 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica