חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם מבצעים עוד עובדים עלינו

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי25/03/2014498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגיה צרכנית אבל בהיבט סיטונאי!

והשאלה העומדת על הפרק באה כתוצאה מהתחזית העגומה אותם חוזים הרשתות הגדולות בתחום המזון, כבר ראינו שבחודש אפריל 2014 ירדה הצריכה ב-כמעט 5% מה שאומר שמורגשת האטה וירידה בתחום רכישות המזון לאזרחי ישראל.

לא, לא נראה לי כי ויתרנו על הלחם, הירקות והפירות, אבל המגמה של ירידה ברשתות המרכולים הגדולות הולכת ופוחתת ומכאן צריך להסיק מסקנות.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי יכול מאד להיות שהריבוי והשפע הנמצאים בכול פינת רחוב או שטחי המסחר בקניונים או במתחמי הקניות למעשה מקטינים את הרכישות לרשתות אך הנתון שאנו מודעים לו מדבר על סך כול הרכישות בכול הרשתות (או אלה הנדגמים במדגם) או אולי שהרשת החדשה של המשביר לצרכן אשר לא תופשת תאוצה היא זאת שמעיבה על הסטטיסטיקה הכללית, לא נראה לי, האמת שנראה לי כי לאנשים יש פחות כסף ואנשים כבר לא מתרגשים מהמילה "מבצעים"

כ יועץ עסקי אני כבר יכול לשמוע קולות של ארגוני צרכנים ש"לא כול כך" מתרגשים מהמבצעים כי הם יודעים שהמבצעים הפכו להיות מבצעים קבועים ברשתות, ולראייה קחו רשת אחת שפעם בחודשיים מפרסמת מוצר נדרש ומבוקש במבצע קנה אחד קבל את השני חינם. הלקוחות כבר התרגלו למבצע, וכאשר המחיר חוזר להיות כפי שהוא הם פשוט לא קונים, הם מחכים למבצע שיהיה ורק אז ירכשו את המוצרים! אז מה אתם חושבים שהמשווקים לא יודעים זאת? ודאי שכן רק שלעולם לא נדע מה השיקול שלהם או של היצרנים התומכים אותם במבצעים.

כ יועץ אסטרטגי, אני לא מכוון לגישה של "לרדת ממבצעים" ממש לא!!! בכול זאת המבצע עדיין בגדר משהו "סקסי" ללקוח, אבל שהריבוי כול כך גדול ואם מבצע אחד לא נמצא ברשת אחת ניתן מיד למצוא את אותו מבצע ברשת השנייה ואני מדבר על אותה קטגוריה של מוצר ואפילו אותו מוצר.

הריבוי והשפע הוא מה שגורם לעולם הצרכנות לאבד מערכו, הריבוי והשפע גורם לצרכן להיות "אפאטי" זה כמו שנראה לאדם מסוים מאות עלונים על השולחן הוא כבר לא ישים לב מה הוא רואה, הוא פשוט לא יתייחס לזה, ורק כאשר הוא יצטרך מוצר מסוים הוא פשוט יקום וילך לרכוש אותו בנקודה הכי קרובה אליו.

האמת שבכדי ליצור בזז אצל הצרכנים צריך כול פעם לחדש ולרגש אותם, נראה לי שהריגוש וההפתעה הולכת ופוחתת. מה כבר לא נאמר שאפשר להגיד אותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14682 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14648 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142725 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14600 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14648 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14577 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14652 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/19936 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18320 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18411 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18479 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17705 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17527 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171060 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica