חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ דירה קטנה- כמה טיפים לשדרוג מוצלח של הדירה

מאת: amirdadon90שיפוצים17/04/2014745 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ דירה קטנה תמיד נשמע כמו אתגר לא קל להתמודדות. מכיוון שהחלל של דירה קטנה הוא יחסית קטן ולא מאוד מרווח, נוצרת התחושה כי האפשרויות הן מעטות, וכי היכולת לגוון היא מוגבלת. למרות זאת, כל פרויקט שיפוצים, יהא גודל הדירה ככל שיהיה- טומן בחובו אינסוף אפשרויות, ועולם שלם של הזדמנויות. קבלו מספר טיפים לשיפוץ דירה קטנה במאמר שלפניכם.


שיפוץ דירה קטנה- כך תפיקו את המירב מהחלל חרף נתוני הפתיחה המאתגרים

  1. במסגרת שיפוץ דירה קטנה רצוי לשלב זכוכית בעיצוב הדירה. לזכוכית ישנם יתרונות רבים, ביניהם השקיפות שלה, שיוצרת אשלייה אופטית של חלל פתוח, מרווח, זורם והרמוני. בדירה קטנה, שהמראה שלה עלול ליצור תחושה של מחנק, שימוש בזכוכית יחולל נפלאות. אם אתם לא חובבים גדולים של זכוכית, תוכלו במקומה לתלות מראה גדולה בשני מוקדים ברחבי הבית, מאחר שיש לה אפקט דומה לזה של הזכוכית.

  2. ניצול מקסימאלי של אור טבעי גם הוא יאפשר להגדיל את החלל, בזכות כמויות האור שישטפו אותו. חללים מוארים תמיד נראים גדולים יותר ורחבי ידיים בהשוואה לחללים אפלים וחשוכים. שכדי לאפשר ניצול מירבי של אור השמש יש לתכנן פתחים כמה שיותר גדולים, הפונים לכיוון דרום, בו נמצאת השמש במהלך מרבית שעות היממה.

  3. בהמשך לאמור, וכדי לאפשר תחושה של אווריריות ושחרור, רצוי לשלב במסגרת שיפוץ דירה קטנה, ריצוף בהיר וצבעי קירות בהירים. צבעים בהירים מאירים את החלל, מגדילים אותו ויוצרים תחושה של מרווחות, וכך תצליחו להפיק יותר מהדירה חרף המימדים הקטנים שלה.

  4. דלתות הזזה חוסכות לא מעט מקום, מאחר שהן מפנות ספייס. רצוי להשתמש כמה שיותר בדלתות מסוג זה, במקום בדלתות רגילות.


שפצו ועצבו דירה קטנה בעזרת אביב קופלר

 

אם הטיפים הללו רק פתחו לכם את התיאבון לדעת יותר, וגרמו לכם לרצות להתחיל מיד בשיפוץ הדירה שלכם, פנו אל אביב קופלר, מעצבת פנים ושיפוצניקית בעת ובעונה אחת. אביב קופלר, שהקימה את מיזם 72 גג, תסייע לכם למקסם עוד יותר את כל הפוטנציאל שטומנת בחובה הדירה הקטנה שלכם, ובעזרתה תוכלו לסיים בהצלחה כל פרויקט שיפוצים ולממש כל חלום עיצובי שיש לכם.


 



תגיות המאמר: שיפוץ דירה קטנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171817 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171252 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172149 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171813 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175609 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201401 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica