חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה שלייפלק ולמה זה טוב

מאת: amirdadon90שיפוצים21/04/20143168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מחפשים הסבר קצר ותמציתי לגבי שלייפלק אפשר לומר שזוהי צביעת עץ שנעשית על ידי בעלי מקצוע. הצביעה נעשית בהתזה, הצבע אטום והוא מופיע בדרגות שונות של עמידות בפני שחיקה. ניתן לקבלו ברמות שונות של ברק, מט ומט-משי. יש אפשרות להוסיף לו גמר אפוקסי ואז תתקבל רמת ברק גבוהה ביותר. יש המכנים אותו צבע בתנור כי הוא מזכיר את צביעת המכוניות שנעשית גם היא בהתזה אם כי הטכניקה שונה. עכשיו, כל שנותר לך הוא למצוא נגריה המתמחה בתחום זה, כמו נגרית טהירו, לבקש לראות דוגמאות שונות של עבודת שלייף-לאק ולקבל רהיטים בעיצוב מיוחד. כך שאפשר לומר כי שלייפלק הוא אחת השיטות המבוקשות כיום לצביעת רהיטים אם כי זו אינה השיטה היחידה וחשוב להתייעץ בנגר לגבי הצביעה המתאימה ביותר לכל רהיט ורהיט.

צביעת שלייפלק בהשוואה לשיטות אחרות

שיטות אחרות לציפוי רהיטים שמקובלות כיום הן ציפוי פורמייקה שגם הוא אטום מאוד, עמיד לאורך זמן ומגיע במגוון טקסטורות. החיסרון שלו הוא בעייתיות בעיצוב פריטים שאינם רהיטים ומשטחים. כן נמצא ציפוי פולמיר שגם לו תכונות דומות לפורמייקה והחיסרון שלו הוא התקלפות לאחר מספר שנים. לצד שיטות אלה נמצא שיטות צביעה קונבנציונליות שונות. גם לשיטת הצביעה באמצעות שלייפלק יתרונות רבים אך החיסרון העיקרי שלה הוא שלא כמו הפורמייקה והפולמיר היא אינה עמידה בפני חבלות ושריטות. יחד עם זאת קל לחדשה, כך שאם בחרתם בצביעה האלגנטית והיוקרתית הזו תוכלו, בקלות יחסית, לשמור על איכותה. ייתרון נוסף של צביעה בשיטה זו הוא שהיא אינה מוגבלת לצביעה על עץ ואפשר להשתמש בה גם על מוצרים שונים כמו אלומיניום ופורמייקה.


שלייף-לאק רק אצל מומחים

התהליך של צביעת רהיטים בשיטת שלייף-לאק דורש תנאים מיוחדים ומומחיות. לכן מומלץ לבצעו על ידי נגרייה המתמחית בתחום כמו נגרית טהירו. יש צורך בהקפדה על תהליך סטרילי ומבוקר, על תנאי טמפרטורה מיוחדים ועל בחירה נכונה של חומר .אחרת התוצאה שתתקבל לא תהיה יפה, אחידה ועמידה, ללא בועות, ללא חספוס וברמת גימור גבוהה. כך שאם בחרתם לצבוע את הריהוט שלכם בשיטה זו ודאו קודם שהנגרייה המציעה לכם שירות זה אכן מצויידת בתנאים הדרושים לצביעת שלייפלק מקצועית.

 



תגיות המאמר: שלייפלק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171816 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171250 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172149 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171813 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232630 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223295 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica