חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שכונת מגורים לבית החדש

הבטיחות והביטחון הם ראשונים במעלה עבור כל אדם. כקונים פוטנציאליים אתם רוצים לוודא שאתם גרים בסביבה שבה יש לכם נחת רוח. במידה שנעזרתם במתווך למציאת הנכס, בקשו ממנו לבחון את מצב הביטחון והבטיחות בשכונה בה אתם מתכוונים לגור. כמו כן, כדאי לבקש מעורך הדין שמבצע עבורכם את עסקת הנדל"ן להכניס סעיף בחוזה על כך שידוע למוכר כי לא קיים כל גורם המהווה סכנה ממשית על ביטחונו או בטיחותו של הנכס מושא העסקה

>>שאלו את עצמכם את השאלות הללו:

א. האם הנכס ממוקם  באזור פשיעה?

ב. מה היה שיעור הפשע בשכונה בשנים האחרונות?

ג. האם שיעור זה נוטה כלפי מעלה או כלפי מטה?

ד. איזה סוג של פשעים אירעו באזור זה בשנה האחרונה?

ה. האם מדובר בעיקר בתלונות ביתיות, גניבה, גניבת רכב, ונדליזם, פעילות סמים או עבירות אחרות?

ו. האם יש מספיק תאורה חיצונית ברחוב או בכניסה לדלת הכניסה?

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה מוגנים השכונה והנכסים.

מומלץ לבדוק היכן ממוקמת תחנת הכיבוי הקרובה ביותר לישוב.

>>עד כמה נקודות אלה קרובות לשכונה?

פארקים, נחל או אגם

שבילי אופניים והליכה

בית חולים או מרפאה

בתי ספר

תחנת דלק או חנות נוחות

מכולת

חנויות ומרכז קניות

מרכזי שירותים אחרים (תיקון רכב,  סניף דואר וכו ')

בתי קפה ומסעדות

מרכזי פנאי

רכבת, שדה תעופה, טחנת עצים, תחנת כוח, מפעל כימי או יצרנים אחרים העלולים לגרום לזיהום ולרעש, אוויר או מים

כשמתכוונים לעבור לגור במקום חדש, חשוב מאוד לחשוב על תכונות של נקודות סמוכות שישפיעו על רמת שביעות הרצון שלכם כקונים, אשר מעצם טבעם רוצים להתגורר בסביבה רגועה ונוחה. אם אתם חובבי בידור או פעילויות רבות, שאלו את עצמכם האם מרגיש לכם שהאזור מתאים?

מעדיפים בדידות ומרחבים שקטים? יש קונים שמעדיפים לראות בסביבת מגוריהם מים או עצים וירק ויש כאלו שסביבה אורגנית טיפוסית עושה להם את זה. חשבו מה גורם לך שמחה ומה הדבר החשוב ביותר לכם ולמשפחתכם.

>>השכנים

היכרות עם השכונה והשכנים עשויה להיות קשה מכיוון שאינכם גרים בה עדיין, אך תוכלו לנקוט בצעדים יזומים כדי להכיר טוב יותר את האזור. בקרו בשכונה בשעות שונות במהלך היום והשבוע. זה יאפשר לכם לדעת מה קורה עם הנפשות הפועלות.

תוכלו גם ללכת בשכונה ולברך עם האנשים שמתגוררים בה על סוגיות שחשובות לכם. גשו אליהם בדרך ידידותית וחיוך ושוחחו איתם על מה שהם הכי אוהבים בשכונה ומה פחות.

אתם רוצים לבחור בית שנוח לכם ולמשפחתכם ונגיש למקומות הנפוצים ביותר עבורכם כמו עבודה, בית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד ליאור אבן עזרא

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראנדל"ן ומקרקעין18/06/20940 צפיות
כולנו רוצים למצוא את בית החלומות שלנו - כזה שמתאים בשלמות למה שרצינו - אבל האם זה מספיק? יש עוד גורם שיש לקחת בחשבון: השכונה שלך. אולי ברור לנו באילו ערים נרצה לגור, אך בואו נחשוב האם שכונה מסוימת זו מתאימה? להלן דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/145677 צפיות
אם אתם חושקים בדרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעזרה לישראלים המעוניינים לקבל דרכון ספרדי בעקבות השינוי המדובר בחוק האזרחות הספרדי.

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראייעוץ משפטי12/05/144608 צפיות
תיירים רבים באים לספרד לאורך כל השנה, מדינה זו התברכה בהיסטוריה מפוארת אתרים היסטוריים מיוחדים, תחושה מלכותית, נופים עוצרי נשימה, ארכיטקטורה מרהיבה וכן הלאה. כל אלה גרמו לאזרחים מכל מקום בעולם לבוא למדינה לטייל ולבלות. אלא שעכשיו,ניתן ליהנות ממדינה זו גם מבלי לשהות בה פיזית

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201317 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201303 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201588 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20998 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20954 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica