חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על חוק האזרחות הספרדית והשלכותיו

בעת האחרונה עלו בתקשורת כותרות המבשרות על  אפשרות לקבל אזרחות ספרדית.

הממשלה בספרד החליטה להעניק פיצוי רב ערך עבור צאצאי מגורשי ספרד שזה אומר לתת לאותם יהודים אזרחות ספרדית, לפני כן, על מנת לקבל אזרחות ספרדית, היה צריך לתת מענה לקריטריונים כגון: מגורים באותו חבל ארץ מעל לשנתיים כולל ויתורים על האזרחות הקודמת,לעומת זאת, לאחר אישור חוק זה, הממשלה בספרד תעניק ליהודים ספרדים את הזדמנות להשיג דרכון ספרדי גם ללא כל הקריטריונים המתישים והמייגעים שהיו בעבר.

מה התנאים הנדרשים לקבלת דרכון ספרדי?

אלו המגישים את הבקשה עבור קבלת אזרחות ספרדית נדרשים להגיש הוכחות אודות השייכות והזיקה שלהם למגורשי ספרד  בעזרת הצגה של מסמכים וראיות אשר יפורסמו עם אישור החוק באופן רשמי וסופי.

התנאים שהוצעו אינם סופיים ואנו נדע אותם רק לאחר אישור החוק,בטיוטת הצעת החוק פורסם בין היתר על הקריטריונים הבאים:

· אישור של רב ספרדי מוכר המאמת שאותו מבקש משוייך לצאצאי  מגורשי ספרד.

· הצגה של תעודה  מטעם פדרציית הקהילות היהודיות בספרד שמעניקה את האישור שהוא נושא שם משפחה ספרדי.

· תעודות או עדויות אשר מוכיחים את הקשר ההיסטורי של יהודי לספרד

· הכרה של התרבות או השפה הספרדית המוכיחים את  הקשר ההיסטורי.

האם חייב להשתמש בשירותי עורך דין בשביל להשיג אזרחות ספרדית ?

קבלה של האזרחות לא מצריכה שירותיו של עו"ד אך ההמלצה היא לשכור שירות של עורכי דין מקצועיים שיש להם ידע בדרישות החוק הזה, בחוקי האזרחות של ספרד ובנוסף גם בהליכי קבלת האזרחות ודרישות הממשלה הספרדית בכדי להימנע משגיאות שעשויות לעלות המון  ואף יותר מכך,העלולות לגרום לאיבוד  הסיכוי לקבלת האזרחות הספרדית אשר מקנה זכויות ויתרונות רבים, בפרט זכויות אשר קשורות ללימודים, תעסוקה וגם מגורים ברחבי האיחוד האירופי.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד ליאור אבן עזרא

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראנדל"ן ומקרקעין18/06/201080 צפיות
להלן נקודות מרכזיות בבחירת שכונה למגורים

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראנדל"ן ומקרקעין18/06/20947 צפיות
כולנו רוצים למצוא את בית החלומות שלנו - כזה שמתאים בשלמות למה שרצינו - אבל האם זה מספיק? יש עוד גורם שיש לקחת בחשבון: השכונה שלך. אולי ברור לנו באילו ערים נרצה לגור, אך בואו נחשוב האם שכונה מסוימת זו מתאימה? להלן דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/145685 צפיות
אם אתם חושקים בדרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעזרה לישראלים המעוניינים לקבל דרכון ספרדי בעקבות השינוי המדובר בחוק האזרחות הספרדי.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222394 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201147 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201225 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191267 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191337 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173531 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162061 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica