חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בואו לגלות את הזהב של העתיד

מאת: בתיה כץתכשיטים29/05/20144369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה התחיל להיווצר ברחבי העולם שינוי משמעותי בהרגלי הקנייה של ענף התכשיטים, ישנה עליה גדולה בחיפושים אחר של בתכשיטי כסף 925 וגם בגולדפילד , אחת מתוך המניעים לזה הינה התייקרות הזהב ברחבי העולם שהשפיעה באופן מידי לעליה במחירים של התכשיטים מזהב. כתוצאה מכך הלקוחות מצאו תחליפים מוצלחים אף הם לדוגמה וכו'.

בכתבה הבאה תקבלו מידע חשוב על כמה וכמה סוגי תכשיטים, איזה יתרונות קיימים בהם ואף כמה עצות באיזה אופן לשמור על אותם תכשיטים

תכשיטים מכסף

תכשיטי כסף 925 הינם תכשיטים בעלי יופי יחודי שמוסיף חינניות לכל הופעה והופעה, מרבית הבנות מחזיקות ברשותן תכשיטי כסף כגון עגילים צמידים וכו'. בשביל לוודא שהתכשיט אכן מקורי ועשוי מכסף צריך לראות שמופיע עליו המספר 925. את תכשיטי הכסף לא ניתן להכין ממאה אחוז כסף טהור מכיוון שהתהליך יכול לגרום לאותם תכשיטים שיהיו רכים מידי כך שאי אפשר לייצר אותם, מסיבה זו הכניסו 7.5% של נחושת אשר נחשבת לסוג מתכת היותר יוקרתית בייצור תכשיטים עמידים ומעוצבים.

תכשיטי כסף הם בעלי נטייה להשחרה, אחת מהסיבות השכיחות לתופעה הזו הינה רמת החומציות בעור הגוף. ככל שרמת חומציות העור עולה, התכשיטים  יותר להשחרה. ישנם כמה גורמים אשר מעלים את הרמה של החומציות כמו התעמלות, כיוון שכך רצוי  להוריד את כל התכשיטים לפני כן.

הרבה מאוד נשים ונערות שואלות האם צריך להסיר את התכשיטים מכסף לפני הרחצה, התשובה לשאלה הנ''ל היא שכדאי להתרחץ עם התכשיטים מכסף  מפני שהמים והסבון מביאים לאיזון של רמת החומציות בעור וגם מסייעים להוריד את אותם סימני השחרה, אך לאחר המקלחת מומלץ ליבש את התכשיטים בעדינות עם מטלית רכה. מה שכן יש להימנע מלהתרחץ עם התכשיטים בים או בבריכה מפני שהמים של הבריכה מכילים בתוכם כלור והמים של הים מכילים חומצות ומלחים שעלולים לגרום לפגיעה בתכשיט עצמו.

תכשיטים מגולדפילד

תכשיטים העשויים מגולדפילד הם בעצם תכשיטים שהזהב בתוכם משמש בתור חלק משמעותי ביותר גם בכמות וגם בתהליך ההלחמה שהתכשיט עובר במהלך הייצור, תכשיטי גולדפילד דומים במראם החיצוני לתכשיטים מזהב אמיתי.

כל אישה מעוניינת שהתכשיט שיש לה תהיה עם הברק והחן למשך הרבה זמן, לשם כך צריך לדאוג שהוא אינו יבוא במגע עם בשמים ובאלכוהול, בעת שחיה בים או בבריכה חובה להסיר מעלייך את התכשיט ומידי פעם בפעם לנקות אותו בנוזל ניקיון המתאים לכך ואחר כך לייבש בצורה עדינה במטלית רכה למניעת שריטות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196042 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196011 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195910 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196035 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195994 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991148 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195769 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222651 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204951 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205024 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204873 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica