חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שכדאי לדעת על סוגי הדפסות

מאת: לירן יוסףאופנה12/06/20143874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם רוצים להזמין שירות של הדפסה על חולצות ולא ברור לכם באיזו שיטת הדפסה לבחור עבור הבד שעליו אתם רוצים להדפיס? אם כך, המאמר שלפניכם בהחלט יוכל לסייע לכם בבחירה, כי הוא יבהיר לכם איזה סוגי הדפסת חולצות הקיימות  ומה מתאים לכל בד. ראשית, כדאי לדעת שהיום יש יותר סוגי הדפסות לעומת האופציות שהיו קיימות בעבר, ושנית, תמיד תוכלו גם להתייעץ עם המומחים בתחום כדי לוודא שאתם בוחרים את האפשרות המתאימה ביותר לבד שעליו אתם רוצים להדפיס.

הדפסות משי

אחת מהשיטות הנפוצות ביותר להדפסה בימינו זו השיטה של הדפסת משי, והיא מתאימה להזמנה גדולה של חלוצות. כל גלופה צבעונית כאן צריך לעשות לחוד, מה שאומר שמבחינת המחיר, המחיר יהיה נמוך יותר לכל חולצה מודפסת ככל שההזמנה תהייה יותר גדולה. לכן במידה ואתם רוצים להזמין רק חולצה אחת לא בטוח שזו השיטה הטובה ביותר עבורכם.

הדפסת סובלימציה וטרנספר

שתי האופציות האלה הן אופציות נפוצות ביותר בעולם ההדפסות, והן מתאימות בעיקר לחולצות ולבדים בהירים. התוצאות של הדפסות כאלה לא תהיינה מושלמת אם הן תתבצענה על בדים לא בהירים, ולכן חשוב להקפיד על כך. סובלימציה יכולה להתבצע רק על חלוצות סינטטיות או חולות שעשויות מפוליאסטר, כך שחשוב ביותר להקפיד על הנושא הזה בעת הזמנת השירות. כשמדברים על הדפסת טרנספר מדברים למעשה על הדפסה שנעשית בעזרת לחיצת מכונת פרס שנעשית ישירות על החולצה שעליה רוצים להדפיס, ובשני ההדפסות האלה התוצאות הטובות ומחזיקות מעמד לשנים.

 



תגיות המאמר: הדפסת חולצות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן יוסף

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/07/141002 צפיות
מרכז הארץ סובל מכמות גבוה שלפריצות בשנים האחרונות תודות לשבטי בדואים רבים שרואים בכך פרנסה לגיטימית. על כן רבים מהבתים והדירות בערי הצפון עוברים מיגונים רציניים בפני פריצה. אבל מה קורה כשהבית סגור בפנינו ואין לנו דרך להיכנס או לצאת ממנו?

מאת: לירן יוסףניקיון22/07/141173 צפיות
סביבת עבודה נקייה היא חשובה על מנת ליצור סדר במקום העבודה ובמקביל גם ליצור מקום שנעים להגיע אליו ולעבוד בו. הנה כמה דרכים שאיתן אפשר לשמור על סביבת עבודה נוחה ונקייה.

מאת: לירן יוסףהורות17/07/141090 צפיות
הורות היא העבודה הכי קשה, ואין ספק בכך. ועדיין, יש גילאים מאתגרים יותר מאחרים. היום, אפשר לראות כי ייעוץ משפחתי נפוץ בעיקר בקרב הורים ובני נוער בגלל יצר המרדנות.

מאת: לירן יוסףדיני ירושה16/07/144059 צפיות
בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

מאת: לירן יוסףטיולים משפחתיים16/07/143451 צפיות
צפון הארץ הוא אחד האזורים היותר יפים בה. יש מי שמכנים בחורף את הגליל העליון ורמת הגולן כשוויץ של ישראל ואכן אין כמו סיור בצפון בליווי של מדריך טיולים בצפון המתמחה באזור על מסלוליו השונים והנקודות החשובות בו.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/06/141248 צפיות
ישנם יצרנים רבים העוסקים במצלמות אבטחה אלחוטיות המתאימות לבית, למשרד, למחסנים, לבתי עסק ועוד. אם אתם מעוניינים בבקרה על המתרחש בביתכם או בכל מקום אחר שבבעלותכם תוכלו להזמין חברה המתעסקת במצלמות אבטחה שתתקין עבורכם במקום נסתר או גלוי לבקשתכם מצלמת אבטחה אלחוטית.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222802 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195515 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181598 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica