חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה נכונה עם כימיקלים במעבדות

מאת: איציקכימיה17/06/20144880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעבדות שונות עובדות עם כימיקלים, כאשר עבודה עם כימיקלים מצריכה נקיטת אמצעי זהירות רבים ומחמירים.
ניתן לרכוש ציוד רב אשר מאפשר עבודה נכונה וזהירה עם חומרים מסוכנים מסוגים שונים. בכדי ליהנות מבטיחות ברמה הגבוהה ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את הציוד המדובר ולוודא שאכן מדובר בציוד איכותי אשר מתאים בצורה הטובה ביותר לעבודה עם חומרים מהסוג הזה.

הדרכים לוודא שאכן מדובר בציוד מתאים לעבודה עם כימיקלים הן רבות – ראשית כל חשוב לברור בקפידה את החברה אשר מייצרת את אותו הציוד ולוודא שאכן מדובר בחברה איכותית בעלת מוניטין ושם. שנית, קיימת חשיבות להבין ולהכיר לעומק את הסוגים השונים של הציוד אשר מיועד לעבודה עם חומרים מהסוג הזה ובסופו של דבר לבחור את הציוד אשר יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.
היכרות מעמיקה עם התחום, תסייע לכם בבחירות הנכונות ביותר ותאפשר לכם לדעת שאתם בטוחים במעבדה בעת העבודה עם כימיקלים מסוגים שונים.

הסוגים של הציוד והמכשור אשר מיועדים למעבדות ולעבודה עם כימיקלים הם רבים ומגוונים, ניתן לציין לדוגמא את אותם פיפטורים המגיעים במגוון רחב של סוגים – כאשר כל אחד יוכל לבחור מההיצע את אותו הסוג אשר מתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי המעבדה. כאמור, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות היכרות מעמיקה עם כל האפשרויות על היתרונות והחסרונות שלהם.


אז במידה וגם אתם עובדים עם כימיקלים במעבדה, חשוב להקפיד ולא להקל ראש בכל מה שנוגע לבחירת ציוד ומכשור למעבדה ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר – בסופו של דבר מדובר בהחלטות אשר ישפיעו הן על איכות העבודה והן על הבטיחות בעבודה – 2 פרמטרים מאוד חשובים  ומשמעותיים.

 



תגיות המאמר: כימיקלים, פיפטורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153045 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151198 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151075 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157292 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153123 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141256 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא כימיה

מאת: מעיין סבןכימיה11/03/152836 צפיות
זוהי עובדה ידועה כבר שנים רבות כי הסכנה בקורוזיה נעוצה בכך שהיא מסכנת את המבנים עליהם היא משפיעה. הדבר רלוונטי במיוחד בתעשייה הימית בה כשלים חומריים מובילים לדליפות ובעיות דומות. כעת, סכנה חדשה אורבת בפתח.

מאת: מכונת-כתיבהכימיה28/02/133524 צפיות
כל מעבדה בכל תחום תכלול מגוון רחב של ציוד מעבדתי אשר הינו חיוני לצורך ביצוע עבודת המעבדה באשר היא. חברות שונות המספקות ציוד מעבדתי יספקו ציוד ייעודי עבור מעבדות מתחומים שונים ובין היתר מענף הכימיה, הפרמצבטיקה, המזון, מכוני מחקר וכדומה.

מאת: ילדונתכימיה09/12/1210911 צפיות
כימיה אורגנית היא כיום הענף הנפוץ ביותר של הכימיה, זאת בטרם מלאו 200 שנה לפיתוחה בשנת 1828 על ידי המדען פרידריך ולר. גם הביוכימיה מבוססת על כימיה אורגנית. בסיסו של התחום הינו חקר תרכובות אורגניות המורכבות מפחמן ומימן.

מאת: יוסי קרמר כימיה09/10/119628 צפיות
מהו חומר? המשך במאמר...

מאת: ליבובכימיה20/09/119888 צפיות
עִצרו רגע וחִשבו – מה היא ההמצאה החשובה והגדולה ביותר של המין האנושי? רובנו ודאי נגיד רפואה או אינטרנט; מחשבים וטלפונים ניידים, או כל אלמנט מדעי - טכנולוגי כזה או אחר. אבל כשבאמת חושבים על כך לעומק, מבינים שכל אלו לא היו שמישים ופועלים - אלמלא תגלית החשמל.

מאת: אמיר שחרכימיה23/06/119752 צפיות
חברת ביואנליטיקס הישראלית חתמה על ייצוג בלעדי בישראל עם החברות פאלם סנס (Palm Sense) ואיוויום (IVIUM) ההולנדיות המפתחות ומייצרות מכשירים אלקטרוכימיים למחקר ופיתוח בתעשיות האנרגיה, הביומד, המוליכים למחצה והקלינטק.

מאת: עופרי דהן כימיה24/02/1111341 צפיות
הכימיקלים קידמו את החיים האנושיים בתחומים רבים, כמו מוצרי ניקוי וחומרי קוסמטיקה עם חומרי טעם וריח, או טיפול בשפכים היישובים והתעשייה שמסייעים לשמור על הסביבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica