חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד מעבדתי

מאת: מכונת-כתיבהכימיה28/02/20133523 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכיוון שטיב האיכות של ציוד מעבדתי הינו חשוב לאין שיעור, זאת מכיוון שרוב המעבדות עוסקות בייצור תערובות מורכבות ובפעילות נוספת אשר חייבת להתבצע באופן מדויק ועל פי הוראות בכדי שחלילה, לא תסכן את בטיחותם או את בריאות של העובדים במעבדה. על כן, קיימת חשיבות להזמין ציוד מעבדתי מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בשיווק של ציוד מעבדות איכותי של החברות המובילות בתחום.

קצת על צנטריפוגה
אחד הפריטים הנכללים על ציוד מעבדתי הוא הצנטריפוגה, מדובר במתקן המיועד להפרדה של חומרים ובעיקר של חלקיקים המהווים חלק מנוזל מסוים.
הצנטריפוגה כוללת סוג של מיכל אותו ניתן לסובב סביב ציר במהירות גבוהה, כתוצאה מהסיבוב הנוזלים הכבדים יותר או המוצקים נדחפים כלפי צדו החיצוני של המיכל ואילו החלקים הקלים יותר נשארים בצד הפנימי וכך בעצם נוצרת ההפרדה (סרכוז). מדובר בתהליך הנפוץ במעבדות רבות ומתבצע בנסיבות שונות, כך שהצנטריפוגה מהווה כפריט חובה כחלק מאותו ציוד מעבדתי באותן המעבדות.

בוחרים את המוצר המתאים
בין אם אתם זקוקים לצנטריפוגה ובין אם לציוד מעבדתי אחר, קיימת חשיבות לבחור את הציוד בקפידה ולהזמין אותו מחברה מוכרת אשר תציע עבורכם מוצר איכותי ויעיל. קיימים סוגים שונים של צנטריפוגות וביניהם צנטריפוגות שולחניות מקוררות, צנטריפוגות שולחניות רגילות ועוד, טרם רכישת הצנטריפוגה, כדאי להכיר לעומק את כל הסוגים ואת ההבדלים ביניהם ובסופו של דבר לעשות את הבחירה במוצר אשר יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131347 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131662 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131964 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא כימיה

מאת: מעיין סבןכימיה11/03/152836 צפיות
זוהי עובדה ידועה כבר שנים רבות כי הסכנה בקורוזיה נעוצה בכך שהיא מסכנת את המבנים עליהם היא משפיעה. הדבר רלוונטי במיוחד בתעשייה הימית בה כשלים חומריים מובילים לדליפות ובעיות דומות. כעת, סכנה חדשה אורבת בפתח.

מאת: איציקכימיה17/06/144880 צפיות
הדרכים לוודא שאכן מדובר בציוד מתאים לעבודה עם כימיקלים הן רבות – ראשית כל חשוב לברור בקפידה את החברה אשר מייצרת את אותו הציוד ולוודא שאכן מדובר בחברה איכותית בעלת מוניטין ושם. שנית, קיימת חשיבות להבין ולהכיר לעומק את הסוגים השונים של הציוד אשר מיועד לעבודה עם חומרים מהסוג הזה

מאת: ילדונתכימיה09/12/1210911 צפיות
כימיה אורגנית היא כיום הענף הנפוץ ביותר של הכימיה, זאת בטרם מלאו 200 שנה לפיתוחה בשנת 1828 על ידי המדען פרידריך ולר. גם הביוכימיה מבוססת על כימיה אורגנית. בסיסו של התחום הינו חקר תרכובות אורגניות המורכבות מפחמן ומימן.

מאת: יוסי קרמר כימיה09/10/119628 צפיות
מהו חומר? המשך במאמר...

מאת: ליבובכימיה20/09/119888 צפיות
עִצרו רגע וחִשבו – מה היא ההמצאה החשובה והגדולה ביותר של המין האנושי? רובנו ודאי נגיד רפואה או אינטרנט; מחשבים וטלפונים ניידים, או כל אלמנט מדעי - טכנולוגי כזה או אחר. אבל כשבאמת חושבים על כך לעומק, מבינים שכל אלו לא היו שמישים ופועלים - אלמלא תגלית החשמל.

מאת: אמיר שחרכימיה23/06/119752 צפיות
חברת ביואנליטיקס הישראלית חתמה על ייצוג בלעדי בישראל עם החברות פאלם סנס (Palm Sense) ואיוויום (IVIUM) ההולנדיות המפתחות ומייצרות מכשירים אלקטרוכימיים למחקר ופיתוח בתעשיות האנרגיה, הביומד, המוליכים למחצה והקלינטק.

מאת: עופרי דהן כימיה24/02/1111341 צפיות
הכימיקלים קידמו את החיים האנושיים בתחומים רבים, כמו מוצרי ניקוי וחומרי קוסמטיקה עם חומרי טעם וריח, או טיפול בשפכים היישובים והתעשייה שמסייעים לשמור על הסביבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica