חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חומר

מאת: יוסי קרמר כימיה09/10/20119624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חומר.
מהו חומר? חומר ואנרגיה הם אומנם שתי מילים שונות, אך הן בעלות אותה משמעות.
חומר זה אנרגיה, ואנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו.
מהי אנרגיה? אנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום זו אנרגיה.
האנרגיה הקיימת ביקום יוצרת התנהגויות שיוצרות אינטראקציה, בגוון רחב של הרכבים וצורות למיניהן.
האנרגיה הקיימת ביקום מחולקת לשתי קבוצות עיקריות.
קבוצה אחת שהיא אנרגיה ניטרלית נקייה, כלומר שהיא ללא שדה אלקטרומגנטי, משקל וטמפרטורה ואחר שחופשייה מכול תלות והשפעה חיצונית.
האנרגיה הניטרלית הנקייה מורכבת מחלקיקים שהם בעלי אופי ניטראלי בלבד.
היקום הוא בית חרושת לייצור אנרגיה ניטרלית נקייה שנחשבת לישות, שהופכת בתהליך קוסמי להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
המפץ הגדול התרחש כתוצאה מהתנפצותה של אותה האנרגיה הניטרלית הנקייה, וכתוצאה מכך נוצר היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, אנרגיה זו היא מצב הצבירה שאליו שואפים ההרכבים והצורות האנרגטיים ביקום.
קבוצה שנייה שהיא אנרגיה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר שתלותית ושאינה חופשייה, שנחשבת לאנרגיה שהיא אינה ניטרלית ושהיא אינה נקייה, שמושפעת ומשפיעה על אנרגיות אחרות ביקום.
אנרגיה זו נוצרה כתוצאה מהתרחשות המפץ הגדול, כתוצאה מהתנפצותה של האנרגיה הניטרלית הנקייה מה שיצר את היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
מהו התהליך שמתרחש ביקום? לאחר המפץ הגדול כול האנרגיה שנוצרה והקיימת ביקום, שהן אינן ניטראליות ונקיות, שואפות ליצור לעצמן את הכלי, את האמצעי, על המגוון הרחב של ההרכבים והצורות, שיאפשרו את היווצרותן של אותן האנרגיות הניטראליות הנקיות, שהן כמו שציינתי בתהליך קוסמי יהפכו להיות ישויות שמודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות.
כדי לממש זאת הדבר נעשה בכול האפשרויות והאמצעים הקיימים ביקום, וזאת כדי להפוך ולהיות אנרגיה הדומה לזו שהייתה קיימת רגע לפני המפץ הגדול, שהיא אותה האנרגיה הניטרלית הנקייה, וזה מצב הצבירה היחידי הקיים ביקום.
מסקנה: אנרגיה היא עצם קיומו של משהו.
סיכום: רגע לפני המפץ הגדול הייתה אנרגיה ניטרלית ונקייה שהתנפצה לה.
המפץ הגדול יצר את היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
מרגע המפץ הגדול ועד חזרתה של האנרגיה הניטרלית הנקייה שהתנפצה לה במפץ הגדול, נוצר מצב שהאנרגיה הקיימת ביקום שאיפתה ליצור את התנאים ולהפוך ולהיות אנרגיה ניטרלית ונקייה, שתהפוך להיות ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
לכן נוצרות להן כל האפשרויות הקימות ביקום ליצירת הרכבים וצורות, שמהותן ומטרתן בתהליך קוסמי אינסטינקטיבי לשמש ככלי, כאמצעי, לתיקון, לטרנספורמציה, לשינוי ומעבר של האנרגיה, מאנרגיה שהיא בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, לאנרגיה ניטרלית ונקייה שהיא אינה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, חופשייה ומשוחררת מכול תלות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
המסר במאמר: לאנרגיה ביקום יש מהות ויש לה מטרה, והמטרה היא להפוך מאנרגיה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שנחשבת לישות נצחית.
מסקנה: חומר ואנרגיה הן שתי מילים שונות אך הן בעלות אותה משמעות.
לסיכום: ביקום יש שני סוגי אנרגיות עיקריות.
אנרגיה ניטראלית נקייה שאינה מושפעת מכוחות אנרגטיים שהם מורכבים משדה אלקטרומגנטי, משקל, טמפרטורה ואחר, ואנרגיה שהיא אינה ניטרלית ונקייה שמכילה שדה אלקטרומגנטי, משקל, טמפרטורה ואחר.
מהות והמטרה של התהליכים הקוסמיים היא ליצור ישות אנרגטית ניטראלית ונקייה, שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, ושאינה מושפעת מאנרגיות שאינן ניטרליות ואינן נקיות.
אנרגיה זו מתקיימת במימד שאין בו זמן, מרחק, מהירות.
אנרגיה זו מתהווה ולכן היא תימצא בכול מקום שתחפוץ בו.
המסר במאמר: שני מימדים קיימים, מימד אחד שהיה רגע לפני המפץ הגדול, והמימד שנוצר שהוא לאחר המפץ הגדול.
המימד שנוצר לאחר המפץ הגדול, שואפת בו האנרגיה להתהוות ולחזור למימד שמלפני המפץ הגדול, למצב הצבירה.

 



תגיות המאמר: אנרגיה, חומר, כימיה, הרכבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161039 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148950 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא כימיה

מאת: מעיין סבןכימיה11/03/152833 צפיות
זוהי עובדה ידועה כבר שנים רבות כי הסכנה בקורוזיה נעוצה בכך שהיא מסכנת את המבנים עליהם היא משפיעה. הדבר רלוונטי במיוחד בתעשייה הימית בה כשלים חומריים מובילים לדליפות ובעיות דומות. כעת, סכנה חדשה אורבת בפתח.

מאת: איציקכימיה17/06/144877 צפיות
הדרכים לוודא שאכן מדובר בציוד מתאים לעבודה עם כימיקלים הן רבות – ראשית כל חשוב לברור בקפידה את החברה אשר מייצרת את אותו הציוד ולוודא שאכן מדובר בחברה איכותית בעלת מוניטין ושם. שנית, קיימת חשיבות להבין ולהכיר לעומק את הסוגים השונים של הציוד אשר מיועד לעבודה עם חומרים מהסוג הזה

מאת: מכונת-כתיבהכימיה28/02/133520 צפיות
כל מעבדה בכל תחום תכלול מגוון רחב של ציוד מעבדתי אשר הינו חיוני לצורך ביצוע עבודת המעבדה באשר היא. חברות שונות המספקות ציוד מעבדתי יספקו ציוד ייעודי עבור מעבדות מתחומים שונים ובין היתר מענף הכימיה, הפרמצבטיקה, המזון, מכוני מחקר וכדומה.

מאת: ילדונתכימיה09/12/1210905 צפיות
כימיה אורגנית היא כיום הענף הנפוץ ביותר של הכימיה, זאת בטרם מלאו 200 שנה לפיתוחה בשנת 1828 על ידי המדען פרידריך ולר. גם הביוכימיה מבוססת על כימיה אורגנית. בסיסו של התחום הינו חקר תרכובות אורגניות המורכבות מפחמן ומימן.

מאת: ליבובכימיה20/09/119885 צפיות
עִצרו רגע וחִשבו – מה היא ההמצאה החשובה והגדולה ביותר של המין האנושי? רובנו ודאי נגיד רפואה או אינטרנט; מחשבים וטלפונים ניידים, או כל אלמנט מדעי - טכנולוגי כזה או אחר. אבל כשבאמת חושבים על כך לעומק, מבינים שכל אלו לא היו שמישים ופועלים - אלמלא תגלית החשמל.

מאת: אמיר שחרכימיה23/06/119750 צפיות
חברת ביואנליטיקס הישראלית חתמה על ייצוג בלעדי בישראל עם החברות פאלם סנס (Palm Sense) ואיוויום (IVIUM) ההולנדיות המפתחות ומייצרות מכשירים אלקטרוכימיים למחקר ופיתוח בתעשיות האנרגיה, הביומד, המוליכים למחצה והקלינטק.

מאת: עופרי דהן כימיה24/02/1111339 צפיות
הכימיקלים קידמו את החיים האנושיים בתחומים רבים, כמו מוצרי ניקוי וחומרי קוסמטיקה עם חומרי טעם וריח, או טיפול בשפכים היישובים והתעשייה שמסייעים לשמור על הסביבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica