חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמור על המצבר לאורך זמן.

מאת: רותם וובזרכב26/06/2014880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אורך חיי מצבר הוא בין 3 ועד 4 שנים, על מנת לשמור על מצבר לרכב על מנת שיגיע לאורך החיים המקסימלי שלו יש לנקוט בכמה פעולות פשוטות. לא צריך להיות מכונאי או בעל ידע במכונאות רכב על מנת לשמור על המצבר בצורה תקינה לאורך זמן. אבל כן צריך להקפיד לעשות את הפעולות הפשוטות כל כמה חודשים.

את רוב הפעולות  ניתן לבצע לבד ובקלות מלבד פעולה אחת שמצריכה בעל מקצוע ועדיף במכון מורשה של מצברים לרכב, למרות שניתן לבצע אותה גם במוסך מורשה. הפעולה היא בדיקת מתח. בדיקת מתח יש לבצע לפחות פעם בשנה לבדוק ולבדוק שהוא עומד בתקנים שרשומים בספר הרכב.

בדיקת מים- הבדיקה נועדה כדי לראות את מפלס המים במצבר (אם מדובר במצבר עם מים, כלומר מצבר רטוב), המידה ולפי בדיקה ויזואלית רואים שחסר מים חשוב למלא מים עד חלקו העליון, יש להשתמש במים מזוקקים בלבד, מכיוון שמים רגילים גורמים לחלודה ומקצרים את אורך חיי המצבר. למה חשוב לעשות בדיקות מים ומתי?

חוסר מים במצבר גורם לו לגמגם בתחילת נסיעה ויכולים גם לקצר משמעותית את אורך חייו אם חסרים בו מים לאורך זמן, ישנם הרבה מקרים בהם הרכב לא מניע כתוצאה מחוסר מים במצבר. כל כמה זמן יש לבדוק מים במצבר?

עדיף כל כמה חודשים אבל בחודשי הקיץ אפילו כדאי לבדוק כל חודש, מכיוון שעומס החום בקיץ מביע את האזור שנמצא תחת המכסה מנוע לעומס חום קיצוני, בגלל עומס החום המים במצבר מתאדים וכך נוצר חוסר מים במצבר. הקיץ אצלנו בישראל הוא בעלי עומסי חום כבדים ונמשך לאורך חצי שנה ואף יותר. לכן חשוב להקפיד ולבדוק במהלך הקיץ מספר פעמים את מפלס המים של מצבר לרכב.

ניקיון מצברים- מצברים נוטים למשוך אבק וקורוזיה, הקורוזיה נגרמת בגלל היותם מצברים רטובים, במהלך הזמן עקב התאדות המים נוצרת קורוזיה על גבי המצבר, יחד עם האבק והפיח המאפיינים את אזור המכסה מנוע נוצר לכלוך על החיבורים של המצבר, חשוב לנקות את הלכלוך מדי חצי שנה על מנת לא יגרום נזק למצבר.

פעילות המצבר- אם אתם נוסעים לחופשה ארוכה של שבוע ימים ומעלה חייב להיות מישהו שיניע את הרכב בזמן שהותכם במקום אחר, את הרכב יש להניע כל 3 ימים למשך 15 דקות, אם מדובר בהיעדרות של 10 ימים אפשר להניע את הרכב אחרי 6 ימים למשך 15 דקות. כי לאחר 3 ימים נוספים תחזרו להשתמש בו באופן סדיר.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142688 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142145 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142149 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141418 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141473 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141082 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195574 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196267 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica