חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלמת סימני מתיחה זה טיפול מצוין ויעיל

מאת: amirdadon90טיפול בעור18/07/2014838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיל והשנים שעוברות משאירות את סימניהן על הפנים ועל הגוף של כל אחד מאיתנו, ואין ספק שבהחלט כדאי להתמודד עם הסימנים האלה בשלב כלשהו. אחת מהסיבות הקלאסיות שגורמות לאנשים לבוא ולעשות טיפולים להעלמת סימני מתיחה זו דיאטה משמעותית שגרמה להם להוריד הרבה קילוגרמים, כי אחרי דיאטה שכזו יש הרבה סימני מתיחה בגוף. העלמת סימני מתיחה זה טיפול שאפשר לעשות גם לעור הפנים וגם לגוף עצמו, כך שאם גם את סובלת מהרבה סימני מתיחה, עכשיו זה הזמן המתאים ביותר לעשות טיפול כדי לשנות את המצב. מגיע לך להיראות טוב יותר ולהרגיש הרבה יותר יפה, כך שכל מה שאת צריכה לעשות זה להחליט שאת רוצה לעשות טיפול מקצועי להעלמה של הסימנים הללו.


העלמת סימני מתיחה ללא כאב

חשבת לרגע שטיפול להעלמה של סימני מתיחה זה טיפול שכולל התאוששות ארוכה והרבה כאבים? אם כך, כדאי שתדעי שהיום זה כבר לא מדויק. אומנם זה נכון שהטיפולים הראשונים של העלמת סימני מתיחה כללו לא מעט כאבים ואפילו ניתוחים של ממש, אך היום הדברים שונים. היום ניתן לעשות טיפולים כאלה מבלי לנתח את העור ומבלי לפצוע אותו, מה שאומר שכל ההתאוששות אחרי טיפול כזה היא מאוד שונה. מדובר בדרך כלל על סדרה של טיפולים שצריך לעשות, ואחרי כל טיפול תוכלי להמשיך את חייך כרגיל.


האם זה יקר?

מי יכולה להרשות לעצמה לעשות טיפול להעלמה של סימני מתיחה מבלי לבדוק כמה זה עולה? אין ספק שיש מקומות שבהם טיפולים של העלמת סימני מתיחה אלה הם טיפולים יקרים מאוד, אך האמת היא, שלא תמיד זה כך. כדאי שתבדקי מראש איזה סוג של טיפול את רוצה לעשות, כי יש מספר סוגים שונים של טיפולים שיוכלו להתאים לך, ואין ספק שיש גם הבדל בין המחירים שלהם. כמו כן, כדאי לבחור מכון מקצועי שבו יעשו לך את סדרת הטיפולים, כי אומנם לא מדובר על ניתוח, אך מדובר על טיפול שישפיע על ההופעה החיצונית שלך ולכן לא כדאי לך לקחת סיכונים מיותרים.

 

סוגיית המחיר הינה שולית. שכן, טיפוח עור הפנים זה לא פריווילגיה אלא צורך רפואי. קוסמטיקאית רפואית אמונה על ריפוי העור ושיקומו ולא רק על טיפוחו. בכל מקרה אני ממליצה לערוך סקר שוק קטן כדי לוודא שהמחיר שמציעים הינו נכון והגון ולא מופרז. כמובן שגם מחיר נמוך מדי צריך להיות חשוד.

 

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה ושאלה.


שלכון ובשבילכן,

שושי קורן.

קוסמטיקאית רפואית חולון.


טל: 052-3354558

 

אימיל: yofikoren@walla.com


 


 



תגיות המאמר: העלמת סימני מתיחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171817 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171252 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172149 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171813 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175609 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187536 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162062 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica