חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזדמנויות למצוא זוגיות בימי מלחמה

מאת: דויד מנשהזוגיות ואהבה24/07/20141125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עונת הקיץ שרבים ציפו לה, על בגדי הקיץ, בגדי-הים והתוכניות לבילויים ונסיעות, השתבשה קשות. המצב הביטחוני, שמתלווה אליו מצב-רוח, שנע בין כעס על חמאס והמחבלים לבין דאגה בגלל המצב (שלעיתים נוסף לו הגורם של קושי כלכלי), מאפיל על העונה שכל כך ציפינו לה אם למנוחה, אם לנופש ואם לשמחות - ובראשן חתונות.

לא פחות מכך נפגעות, לכאורה, ההזדמנויות ליצירת קשרים רומנטיים וזוגיות, שהיו יכולות להווצר במקומות הבילוי ואתרי הנסיעות. אלא שבמקום דייטים, אנו מסתגרים במרחבים מוגנים -בהתאם לחשק של החמאס לירות או לא לירות עלינו.

אבל, כפי שציינתי, זה רק לכאורה. ההזדמנויות ליצירת זוגיות חדשה, היכרויות חדשות ואהבות קיימות – גם אם זה נשמע מפתיע. ואכן, כמו הרבה דברים בחיים, גם התחום הזה הוא עדיין בטווח השליטה שלנו ואנו יכולים ליצור הזדמנויות חדשות גם בתנאים הלא פשוטים שבהם אנו חיים כיום.

איך אנו מנצלים את האפשרויות (כן, האפשרויות) שהמצב הלא-סימפטי החדש יוצר?

קודם כל שימו לב לכך שלא ניתפס אף פעם לא מוכנים – והכוונה היא שלא נתפס לא מוכנים מבחינת ההופעה החיצונית שלנו. צריך לחשוב על כך שהאזעקה יכולה לתפוס אותנו בכל רגע נתון ולכן, גם אם אנו במצב של נינוחות (עד כמה שהמצב מאפשר), חשוב מאד שהבגדים הנוחים שלבשנו בבית יהיו  מספיק ייצוגיים וידגישו הופעה אסתטית ומושכת שלנו.

בנוסף, חשוב שנשמור על מכובדות ושליטה עצמית גבוהה, שנשאיר מקום להומור ולחיוך, כדי לשדר עוצמה נפשית ורגשית – אלמנטים שאנשים סביבנו יידעו להעריך – והם אלה שגם ימשכו את המועמדים הפוטנציאליים לזוגיות...

באופן כללי, קשרים בין בני אדם נוצרים באמצעות החלפת מסרים – ואין זה משנה באיזו סביבה הם משודרים. כמובן, יש סביבות טובות יותר וטובות פחות – ולא פחות מכך, חשובה גם האווירה באותה סביבה. ברור שמקום רומנטי עם תאורה רכה היא הרבה יותר מזמינה ומקלה מאשר בתור בסופרמרקט שהמזגן שלו התקלקל – אבל גם במקרה הזה עדיין יכולים להיווצר קשרים – ואפילו רומנטיים. הרעיון הוא שאם אנו משדרים פתיחות ונינוחות ורצון לקשר (בלי להגזים כמובן) כלפי הסובבים אותנו, אין זה ממש משנה באיזו סביבה המסרים האלה מועברים.

כך גם לגבי מרחב מוגן, שבו נוצרת אווירה של סולידאריות ואיכפתיות בני כל אלה שנמצאים באותו מרחב. המרחב הוא לא רק פיזי אלא גם מרחב חברתי. ניתן להפגין שם את הכישורים החברתיים שלנו וליצור את הקליק המיוחד ואת ההתנעה של קשר בינאישי ע"י שיחה קלה, התעניינות, חיוך, סיוע שממוקד באדם ספציפי וכו'. כלומר, כל מה שהיה גורם ליצירת קשר גם מחוץ למרחב המוגן הזה, יפעל גם במרחב המוגן – שלמעשה מהווה מרחב של הזדמנויות (כולל מציאת מקום עבודה חדש, או שיפור במצב הקריירה!).

מרחבי הזדמנויות קיימים לא רק בממ"דים. הם נמצאים גם בפעילויות התנדבויות (למען החיילים, או למען הקהילה). שם תמיד נמצא אנשים שלא הכרנו בעבר, או אפילו אנשים שאנו מכירים אבל ההכרות היא באופן רופף של "שלום, שלום" בלבד – שכעת תוך כדי הפעילות המשותפת ניתן למצוא באישיותם ובהתנהגותם את האלמנטים שמושכים אותנו. גם כאן, כמובן הצורך בהקפדה על ההופעה החיצונית תקף וכמובן, גם כאן וגם בכל מקום אחר, חשוב להקרין אישיות נעימה ופתיחות ולא עצבות וקדרות – שהם באופן הפוך, מהווים גורמי דחיה, שכן מטיבענו, אנו נמשכים לחיוך ולאופטימי ונרתעים מן העצבות, הזעפנות והפסימיות.

זאת ועוד, אנו חיים כיום בעולם דיגיטלי המספק לנו פלטפורמות לקשרים חברתיים. על בסיס אותם דברים שציינתי, ניתן ליצור קשרים חדשים ולפתח ולהעמיק קשרים קיימים הן בפייסבוק והן ברשתות חברתיות אחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דויד מנשה www.wordsuit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד מנשה

מאת: דויד מנשהקידום אתרים02/02/151117 צפיות
העידכון האחרון באלגוריתם של גוגל, Hummingbird, מפנה זרקור חזק עוד יותר למגמה ההולכת של התמקדות בתוכן והנגשתו. החידוש הגדול שלו, הוא שהפניות הגולשים לתוכן רלוונטי נעשית ע"י מענה לשאילתות מורכבות ו"טבעיות", בלשון בני אדם, בהתבסס על תוכן העמודים שמנוע החיפוש סרק ולאו דווקא בעל בסיס עמודים שעברו אינדוקס ושל מילות חיפוש.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים24/01/151156 צפיות
אתרים סמכותיים רבים נפגעו באופן חמור עד כדי אובדן של 90% מנפח החיפוש האורגני, כתוצאה מגניבת תכנים - ויחד איתם ה-authorship, כלומר הקרדיט למחבר התוכן. עידכון פנדה האחרון סיים את חגיגת השודדים הנהנים מעמלם של האחרים, או לפחות צימצם אותה מאד. נציג כאן את האופן שבו מטפל האלגוריתם העדכני בבעיית הסמכותיות האבודה.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים18/12/141085 צפיות
בניית אתרים כוללת שימוש בכלים שונים, שאינם גלויים לעין. אחדים מן הכלים הללו, שלכאורה אינם בעלי חשיבות, הם חיוניים מאד, שכן בלעדיהם יכול האתר להחשף לבעיות לא רצויות, כמו למשל פירסום של האתר מנועי החיפוש עוד לפני שבנייתם הושלמה ואף חשיפת מידע שבעלי האתר אינם חפצים לחשוף. הפעם נעסוק בשני כלים קטנים אבל חשובים מאד. אחד מהם הוא קובץ robots.txt שתפקידו לא תמיד ברור לבעלי אתרים ואפילו, לא תאמינו, גם לבוני-אתרים רבים. הכלי השני הוא תג המטא noindex.

מאת: דויד מנשהבניית אתרים30/11/141171 צפיות
אופטימיזציה טובה היא כזו המוודאת שמבנה האתר לא יכלול שגיאות תיכנות בקוד האתר המפריעות (ובמקרים קיצוניים אף מונעות) לסרוק אותו. זאת, מאחר שגוגל, לדוגמה, לא תסרוק דפים שונים באתר, אם מבנה האתר מקשה על הסריקה. זאת, למרות שהאלוגריתמים המתוחכמים מאד של גוגל ומנועי החיפוש האחרים, יודעים, מן הסתם, כיצד להתגבר על בעיות טכניות - אבל אין להם שום עניין לעשות זאת, מאחר שאם בעלי האתרים לא עשו שום מאמץ בכיוון זה, מדוע הם צריכים להתאמץ עבורם.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/10/141107 צפיות
פעמים רבות אנו נמנעים מתגובות בבלוגים, או במאמרים באתרי תוכן שונים, כחלק מקידום האתר שלנו, בגלל שאתרים רבים מצמידים להן תג nofollow. תג זה נועד, אכן, למנוע שהאתר המקודם יהנה מזרימת "מיץ" קידומי מן האתר שבו פורסמה התגובה. אולם, גם אם לכאורה המצב הזה מונע תועלת קידומית ישירה, כדוגמת קישור שהוא dofollow, עדיין יש בו תועלת רבה ופוטנציאל ענק לטווח ארוך (בעיקר) ולא פעם גם בטווח המיידי.

מאת: דויד מנשהקידום אתרים22/09/141033 צפיות
בניית אתר אינטרנט היא הכרח שכל בעל עסק, או נותן שירות, מודע לו. ואכן, כיום, הנגישות אל בית עסק או שירות, היא לא פעם דרך האתר - עוד לפני שפונים אל החנות הפיזית. יתרה מכך, אנו עדים לכך שעסקים רבים מתבססים באופן הולך וגובר על אתר האינטרנט. עם זאת, כדי להשיג את התוצאות הרצויות, כלומר משיכת גולשים והפיכתם ללקוחות או לצרכנים של האתר, חשוב מאד להקפיד על בניה נכונה של האתר.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143240 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206428 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204913 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204694 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192806 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182752 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica