חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בסחורות - רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון13/08/2014813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסחר בסחורות הוא בעל פוטנציאל לרווח גבוה גם בעתות משבר וכן גם זמנים של שגשוג כלכלי. מסחר זה מאפשר למשקיע לחלק את ההשקעות שלו וכמו כן גם את הסיכון, ולגוון את השקעותיו.

כאשר מדברים על מסחר בסחורות, לא מתכוונים לרכישה ממשית של הסחורה, מן הסתם מסחר בסחורות לא כולל רכישה פיזית של הסחורות, משקיע בשוק הסחורות אינו מזמין 1800 טון קפה או 200 חביות נפט אל פתח הבית שלו, מדובר על שוק וירטואלי שכולל רכישה כספית של סחורות בבורסות השונות, רק בהיבט הכספי שלה וללא אחזקה פיזית.עיסקאות בודדות אכן מסתיימות במעבר של סחורות מצד א לצד ב, רובם המכריע של חוזים הינו תיאורטי בלבד ואינו בא לידי ביטוי בממכר או ברכש של הסחורה.

ביצוע מסחר בסחורות באופן ישיר, כמעט בלתי אפשרי מטעמים בירוקרטים ומעשיים ולכן המסחר בסחורות מתבצע דרך ברוקר. ברוב המקרים, יכול הסוחר לרכוש ולמכור את הסחורות על פי רצונו, באופן עצמאי, אבל הוא יזדקק לברוקר כדי להשיג גישה אל המסחר בסחורות.

סוחר שמאמין כי מחירה של סחורה מסוימת יעלה – ייקנה חוזה של סחורה זו. במידה ומחיר הסחורה עלה, הסוחר מרוויח. במידה ומחיר הסחורה ירד – הסוחר מפסיד. אם הסוחר מאמין שמחירה של סחורה עומד לרדת – עליו לבצע עיסקת שורט על אותה סחורה, אם הסוחר צדק ומחיר הסחורה אכן ירד – הוא הרוויח, מפני שמכר סחורה בשווי נמוך יותר במחיר גבוה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויאל טריידינג- מסחר במט"ח סחורות ומדדים על שווקי העולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151023 צפיות
באמצעות ניתוח גרפים המייצגים את הפעילות בנכנס אותו המנתח משתמש, מזהה המנתח הטכני את כיוון המסחר,נקודות כניסה לעיסקה ויציאה ממנה, אורך המגמה, ועוד משתנים אחרים. השיטה מנסה לתת לסוחר עקרונות מעשיים למשמעת עצמית, בצורה נוחה ופשוטה, בשאיפה להקטנה של תוחלת ההפסד הטמונה במסחר בשווקים הפיננסים. כל סוחר מתאים לעצמו את הכלים בהם הוא משתמש ואת טווחי הזמן בהם הוא מבצע עיסקאות בהתאם לאופיו ולנסיונו.

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151084 צפיות
עם התפתחות השווקים הפיננסים והמסחר האלקטרוני, יותר ויותר סוחרים גדולים כקטנים משקיעים בזהב. המסחר בזהב נעשה על ידי חוזים עתידיים או חוזי הפרשים(CFD), הסוחר בוחר האם לקנות או למכור את הנכס על מנת להפיק רווחים, במידה והסוחר קנה חוזה על הזהב ומחיר הזהב עלה, ירוויח הסוחר מעלייה של הנכס, במידה והסוחר מכר חוזה על הזהב, ירוויח הסוחר כאשר מחיר הזהב ירד.

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151055 צפיות
בשונה ממניות , המסחר בשוק המט"ח ברובו אינו מתנהל בבורסה אלא בין מוסדות פיננסים ובנקים גדולים מאוד בעולם שקולטים אליהם את פקודות המסחר ומקשרות את הקונה עם המוכר, כאשר ישנה הסכמה על המחיר בין הקונה למוכר מתבצעת עיסקה . את פקודות המכירה והקניה הסוחרים מעבירים דרך מערכות המסחר אשר מספק להם הברוקר

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון14/08/14809 צפיות
מסחר במדדים מאפשרים למשקיע להרוויח כסף מעלייה או ירידה של שוק המניות באמצעות רכישת המדד , במקום לרכוש את כל המניות שקיימות באותו מדד, המשקיע יכול לרכוש חוזה עוקב אחרי המדד . כאשר המשקיע חושב ששוק המניות הולך לעלות הוא פשוט יכול לרכוש חוזה על המדד ובכך להרוויח כסף מהעלייה של השוק, במידה והמשקיע חושב ששוק המניות עומד בפני ירידה, הוא יכול לבצע עיסקת שורט, ובכך להרוויח כאשר שוק המניות יורד.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213998 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910463 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica