חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בזהב – רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/20151083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עם התפתחות השווקים הפיננסים והמסחר האלקטרוני, יותר ויותר סוחרים גדולים כקטנים משקיעים בזהב.

המסחר בזהב נעשה על ידי חוזים עתידיים או חוזי הפרשים(CFD), הסוחר בוחר האם לקנות או למכור את הנכס על מנת להפיק רווחים, במידה והסוחר קנה חוזה על הזהב ומחיר הזהב עלה, ירוויח הסוחר מעלייה של הנכס, במידה והסוחר מכר חוזה על הזהב, ירוויח הסוחר כאשר מחיר הזהב ירד.

מרבית המסחר בשוק הסחורות הינו ספקולטיבי והסחורות לא באמת מחליפות ידיים. כאשר קונים חוזה על הזהב, אין לצפות לקבל אונקיות זהב הביתה, המסחר הוא על "הנייר" בלבד, פחות מ-5 אחוזים מסך העיסקאות על הסחורות באמת נקנות ונמכרות.

מסחר בזהב בשוק הסחורות

זהב הינה מתכת אטרקטיבית, שלאורך ההיסטוריה ועד לימי קדם נחשבה אטרקטיבית וניתן היה לסחור בה.

זהב הוא המתכת הכי סחירה בעולם. רבים מחזיקים בזהב בכמויות שונות וסוחרים רבים עוסקים בסחר בזהב.

בתחום מסחר בסחורות, המאפשר מסחר על חוזים עתידיים של סחורות רבות, מסחר בזהבהינו אחד הסחורות הנפוצות ביותר למסחר.

רכישת זהב נעשית על פי משקלו בדרך כלל באונקיות, כאשר סוחרים בזהב, המסחר מתבצע לרוב אל מול הדולר- כמה דולרים שווה אונקיה אחת של זהב. לדוגמא אם כרגע מחיר הזהב הוא 1800, זה אומר שעל כל אונקיה של זהב נשלם 1800 דולר.

כמה מרווחים ממסחר בזהב

בשנים האחרונות ראינו עלייה של מחיר הזהב, מי שהחזיק בזהב או סחר בו הרוויח לא מעט כסף.

בתחילת שנת 2011 נסחר הזהב באזור של 1300 דולר לאונקיה, בספטמבר אותה השנה הגיע הזהב למחיר שיא של 1920 דולר לאונקיה, סוחרים ומשקיעים שרכשו חוזה על הזהב הרוויחו הרבה מאוד כסף.

לאחר שהגיע לשיא של 1920 דולרים בספטמבר 2011 החל הזהב לרדת בחדות, סוחרים שזיהו את מגמת הירידה, סחרו בשורט על מחיר הזהב ועשו גם הם לא מעט כסף, מכך אנחנו יכולים ללמוד, שניתן לעשות כסף גם מעלייה וגם מירידה של מחיר הזהב או כל נכס אחר שעליו אנו בוחרים לסחור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויאל טריידינג- מסחר במט"ח סחורות ומדדים על שווקי העולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151023 צפיות
באמצעות ניתוח גרפים המייצגים את הפעילות בנכנס אותו המנתח משתמש, מזהה המנתח הטכני את כיוון המסחר,נקודות כניסה לעיסקה ויציאה ממנה, אורך המגמה, ועוד משתנים אחרים. השיטה מנסה לתת לסוחר עקרונות מעשיים למשמעת עצמית, בצורה נוחה ופשוטה, בשאיפה להקטנה של תוחלת ההפסד הטמונה במסחר בשווקים הפיננסים. כל סוחר מתאים לעצמו את הכלים בהם הוא משתמש ואת טווחי הזמן בהם הוא מבצע עיסקאות בהתאם לאופיו ולנסיונו.

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151055 צפיות
בשונה ממניות , המסחר בשוק המט"ח ברובו אינו מתנהל בבורסה אלא בין מוסדות פיננסים ובנקים גדולים מאוד בעולם שקולטים אליהם את פקודות המסחר ומקשרות את הקונה עם המוכר, כאשר ישנה הסכמה על המחיר בין הקונה למוכר מתבצעת עיסקה . את פקודות המכירה והקניה הסוחרים מעבירים דרך מערכות המסחר אשר מספק להם הברוקר

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון14/08/14809 צפיות
מסחר במדדים מאפשרים למשקיע להרוויח כסף מעלייה או ירידה של שוק המניות באמצעות רכישת המדד , במקום לרכוש את כל המניות שקיימות באותו מדד, המשקיע יכול לרכוש חוזה עוקב אחרי המדד . כאשר המשקיע חושב ששוק המניות הולך לעלות הוא פשוט יכול לרכוש חוזה על המדד ובכך להרוויח כסף מהעלייה של השוק, במידה והמשקיע חושב ששוק המניות עומד בפני ירידה, הוא יכול לבצע עיסקת שורט, ובכך להרוויח כאשר שוק המניות יורד.

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון13/08/14813 צפיות
מסחר בסחורות הינו מסחר דרך חוזים עתידיים או חוזי CFD, המשקיע מרוויח מעליה או ירידה של נכס הבסיס בהתאם לכיוון שבו בחר להשקיע, במסחר בסחורות ניתן להרוויח גם מעלייה וגם מירידה של נכס הבסיס.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica