חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר במדדים - רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון14/08/2014808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימים לא מעט מדדי מניות שניתן לסחור עליהם, כגון: DOW,S&P 500,DAX,FTSCE ועוד .

כפי שהזכרנו קודם היתרון הגדול של מסחר במדדים, היא האפשרות להרוויח מעלייה או ירידה של שוק המניות בלי הצורך

לקנות או למכור בחסר את כל המניות של אותו המדד, ולכן מסחר במדדים הפך מאוד פופולרי בקרב סוחרים ומשקיעים

בבורסה. בשונה משוק המניות שם יש לרכוש מניות בסכומים גדולים על מנת להפיק מכך רווחים, המסחר במדדים ממונף ולכן מאפשר גם למשקיעים עם מעט כסף "להיכנס" לשוק המניות.

קיימים מצבים שונים בין המניות הנסחרות במדד לבין המדד עצמו. קיים מצב "נורמלי", בו רוב המניות במדד, וביניהן הגדולות ביותר, עולות וכך המדד עולה. מצב אחר, הוא מצב שבו ערכן של רוב המניות במדד יורד, אך ערך המניות של החברות הגדולות עולה ,ואז למרות ריבוי של מניות יורדות במדד, המדד יעלה, וזאת בגלל השפעתן הגדולה יותר של המניות "החזקות" במדד.

בכדי שחברה תוכל להיסחר במדד מסוים עליה לעמוד במספר כללים שנקבעו על ידי הבורסה, כגון כמות מסוימת של ניירות ערך המוחזקים בידי הציבור, תנאים מינימליים למחזורי מסחר במניה ועוד. קיימת חשיבות גדולה לחברה להיסחר במדדים בגלל מספר סיבות שונות לדוגמא: ככל שחברה נסחרת במדד גבוה או יוקרתי יותר היא זוכה לסיקור תקשורתי ואנליסטי רב יותר, דבר שיכול להגביר את סחירות המניה ולהביא לעליית ערכה בשוק.

ישנם מספר דרכים לרכוש חוזים על מדדים, דרך אחת היא לקנות חוזה דרך בורסת החוזים בשיקגו, הדרך השניה והיותר

נפוצה היא באמצעות רכישת חוזה CFD על המדד. על מנת להתחיל לסחור על מדדים , על המשקיע לפתוח חשבון אצל ברוקר המאפשר מסחר במדדים, ובכך יכול המשקיע להתחיל ולהנות מיתרונות המסחר במדדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויאל טריידינג- מסחר במט"ח סחורות ומדדים על שווקי העולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויאל טריידינג

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151023 צפיות
באמצעות ניתוח גרפים המייצגים את הפעילות בנכנס אותו המנתח משתמש, מזהה המנתח הטכני את כיוון המסחר,נקודות כניסה לעיסקה ויציאה ממנה, אורך המגמה, ועוד משתנים אחרים. השיטה מנסה לתת לסוחר עקרונות מעשיים למשמעת עצמית, בצורה נוחה ופשוטה, בשאיפה להקטנה של תוחלת ההפסד הטמונה במסחר בשווקים הפיננסים. כל סוחר מתאים לעצמו את הכלים בהם הוא משתמש ואת טווחי הזמן בהם הוא מבצע עיסקאות בהתאם לאופיו ולנסיונו.

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151083 צפיות
עם התפתחות השווקים הפיננסים והמסחר האלקטרוני, יותר ויותר סוחרים גדולים כקטנים משקיעים בזהב. המסחר בזהב נעשה על ידי חוזים עתידיים או חוזי הפרשים(CFD), הסוחר בוחר האם לקנות או למכור את הנכס על מנת להפיק רווחים, במידה והסוחר קנה חוזה על הזהב ומחיר הזהב עלה, ירוויח הסוחר מעלייה של הנכס, במידה והסוחר מכר חוזה על הזהב, ירוויח הסוחר כאשר מחיר הזהב ירד.

מאת: רויאל טריידינגהשקעות05/02/151055 צפיות
בשונה ממניות , המסחר בשוק המט"ח ברובו אינו מתנהל בבורסה אלא בין מוסדות פיננסים ובנקים גדולים מאוד בעולם שקולטים אליהם את פקודות המסחר ומקשרות את הקונה עם המוכר, כאשר ישנה הסכמה על המחיר בין הקונה למוכר מתבצעת עיסקה . את פקודות המכירה והקניה הסוחרים מעבירים דרך מערכות המסחר אשר מספק להם הברוקר

מאת: רויאל טריידינגשוק ההון13/08/14813 צפיות
מסחר בסחורות הינו מסחר דרך חוזים עתידיים או חוזי CFD, המשקיע מרוויח מעליה או ירידה של נכס הבסיס בהתאם לכיוון שבו בחר להשקיע, במסחר בסחורות ניתן להרוויח גם מעלייה וגם מירידה של נכס הבסיס.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213994 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910459 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192993 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica