חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אם רק היו מלמדים אותנו את הדבר הזה בבית ספר...

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך19/08/20143264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו שואפים להצליח, להיות במקום טוב יותר, לחיות איכות חיים טובה יותר, לקבל יותר, להשיג יותר, לתקשר יותר טוב עם הסביבה, עם בן או בת זוג, ליצור חיי מימוש והגשמה. כולנו רוצים כך אבל רק בודדים אכן עושים את זה באמת - בודדים הם לו שאכן מצליחים, שחיים באושר ובעושר, נהנים מהשפע, יש להם מספיק זמן למשפחה, לפיתוח הזוגיות והיחסים, בודדים הם אלו שחיים חיי מימוש והגשמה, עושים את מה שהם אוהבים, נהנים מהעשייה הזו, קמים בבוקר עם אנרגיה מטורפת, מוכנים להתחיל יום חדש.

נשאלת שאלה - למה בודיים ולמה לא הרוב? הרי רובנו לומדים בבית ספר וגם מסיימים בגרויות, חלק גדול מאיתנו ממשיכים להשכלה גבוהה יותר, לומדים מקצוע אבל עדיין רק 5% ממשיכים באמת להצליח ולחיות חיי מימוש ותשוקה, הגשמה והצלחה. אם אנחנו מסתכלים על הנתונים הללו יש כאן איזושהי סתירה - מאז הייתי קטנה לימדו אותי שכדי להצליח בחיים עלי ללמוד טוב, לקבל ציונים גבוהים, להוציא תואר ומקצוע ואז אוכל למצוא עבודה טובה.

כמה מהאנשים עושים זאת צעד אחרי צעד והם אינם מצליחים? הם חיים עם תחושה של חוסר סיפוק, ריקנות פנימית, עשייה בצורה אוטומטית, כל יום נראה אותו דבר ואין באמת מימוש והגשמה אישית, ביטוי למי שהם באמת. ייתכן שבם מצליחים מבחינה מקצועית וגם מכניסים משכורת טובה אבל האם זו באמת הצלחה אם מבפנים מרגישים ריקים ולא מסופקים? אז אם כך אנחנו מבינים שאין שום קשר בין ההצלחה בלימדים שלנו בבית ספר ובאוניברסיטה לבין ההצלחה שלנו בחיים. ויש לכך סיבה פשוטה:

אין אף מוסד של השכלה או חינוך במדינה שמלמד אותנו מהי הצלחה באמת, מהי הצליה עבורנו באופן אישי, מה צריך לעשות כדי להצליח, איזה תכונות לפתח, איך לחשוב, במה להאמין, איך לפעול, באף מקום לא מלמדים אותנו כיצד ליצור דימוי עצמי מנצח - כאשר אנחנו חיים את מי שאנחנו ללא פחד מה אשנים אחרים יגידו, ללא חשש לביקורת. להיפך, ברוב המוסדות האקדמאיים מעודדעם תחרות, עושים השוואות, נותנים ציונים וגורמים לנו לחוש נחותים מאחרים, אולי ההרגשה שאני לא מספיק טוב די מוכרת גם לכם.

זו הסיבה המרכזית לחוסר ביטחון, דימוי עצמי נמוך וחוסר יכולת לחיות בשפע. בבתי ספר נותנים לנו ידע תיאורתי של כל מיני מקצועות שסביר להניח שלא נצטרך אותם לעולם בחיים. אז העולם מתקדם ואנחנו נשארים בורים. אנחנו רוצים להצליח אבל אין לנו כלים איך בדיוק לעשות זאת. אנחנו רוצים יותר כסף ואין לנו מושג מה זה כסף, איך מנהלים אותו ומה המטרה העיקרית של כסף. אנחנו רוצים לחוות אושר אבל איננו נותנים ביטוי למי שאנחנו ומצייתים לחוקים של הסביבה, הולכים אחרי מה שמכתיבים לנו ומצפים מאיתנו, מוותרים על ההגשמה האישית ועל הגשמת החלומות, במקום לחלום בגדול ולחשוב בגדול חושבים על איך לסגור את החודש, איך לשלם מיסים ועוד.

אם כך אנחנו חיים במעגל של בורות, מכניסים לנו בראש אמונות שאינן מקדמות אותנו לאם שאנחנו רוצים להיות, איננו יודעים כיצד להתשמש ביכולות שלנו והכי חשוב כיצד להתשמש במוח שלנו וביכולות של המוח על מנת ליצור חיי מימוש, הגשמה, ליצור כל דבר שרק נרצה, לא מלדמים אותנו כיצד באמת לשלוט במחשבות וברגשות וכך להגיע לאיכות חיים אמיתית ולהינות מהחיים באמת במקום כל בוקר לאותה הדגרה המשעממת.

אך לא כולם חיים כך. יש אחוז קטן של אנשים שמבין שלא תמיד הרוב קובע ולפעמים זה בסדר להיות שונה וחריג. הם אלו שלומדים את יסודות ההצלחה, מבינים את חוקי העולם - כיצד העולם שלנו עובד, הולכים לפי חוקים ויוצרים לעצמם חיים אחרים - חיים של מימוש והצלחה אמיתיים. מה הם עושים שונה מהרוב? האם הם מכירים סודות שאחרים לא יכולים לגשת אליהם?

כן ולא! ישנן אכן דרכים אחרות מלבד הדרך המקובלת שרובנו הולכים לפיה ודרך זו נגישה לכולנו, מי שרוצה להכיר אותה, ללמוד אותה וליישם אותה. אז אם אתם מזדהים אם מה שקראתם כאן, אתם בטח רוצים לדעת מהו הדבר שאם רק היו מלדמים אותנו בבית ספר, היינו יוצרים לעצמנו חיים אחרים לחלוטין, חיים של צמיחה, ביטחון עצמי, עשייה מרתקת, מימוש והצלחה, שפע ואושר, שמחה ואהבה. אשתף אתכם בסיפור קצר שאני מאוד אוהבת - עם מסר חשוב:

היה נזיר אחד שרצה מאוד להצליח בחיים ובא אל המאסטר שלו ושאל אותו: "מאסטר נכבד, גלה לי בבקשה - מהו הסוד להצלחה בחיים?" שלח אותו המאסטר לביצוע מטלות רבות, ואמר לו לחזור כשירגיש מוכן. חזר הנזיר למאסטר לאחר שנה ושאל: "מאסטר נכבד, ביצעתי את כל המטלות. אני מרגיש מוכן. גלה לי בבקשה - מהו הסוד להצלחה בחיים?"

חשב המאסטר לכמה רגעים וענה: "אתה עדיין לא מוכן, בצע עוד שנה את המטלות שנתתי לך וכשתהיה מוכן, תחזור". וכך במשך מספר שנים. לאחר 10 שנים כאלו, חזר הנזיר אל המאסטר והתחנן "מאסטר, גלה לי בבקשה מהו הסוד להצלחה בחיים?" אמר לו המאסטר: "מחר ב-4:30 בבוקר, חכה לי על שפת הים". למחרת ב-4:15 התייצב הנזיר על קו החוף. ב-4:30 בדיוק החלה מגיחה דמותו של המאסטר מן העלטה והוא התקרב לשפת הים. "בוא אחרי" קרא לנזיר והם החלו צועדים בשקט לתוך המים.

כאשר הגיעו המים לגובה הצוואר, תפס המאסטר את הנזיר בצווארו והטביע אותו במים. בתחילה לא התנגד הנזיר, אבל בחלוף 30 שניות התחיל להשתולל וניסה להוציא את ראשו החוצה כדי לנשום. המאסטר החזיק אותו חזק מתחת למים, ולא שיחרר אותו.לבסוף שיחרר המאסטר את הנזיר מלפיתתו והתיר לו להוציא את ראשו החוצה ולנשום. מבוהל יצא הנזיר מהמים בבעתה ושאף אוויר לריאותיו ככל שיכל. לאחר מכן פנה בכעס ובתדהמה למאסטר ושאל: "מה קרה לך מאסטר? למה עשית לי את זה? יכולתי למות".

ענה המאסטר בקול רגוע: "מה הרגשת כאשר היית בתוך המים?" ענה הנזיר: "מה זאת אומרת מה הרגשתי? הרגשתי שאני נחנק, שאין לי אוויר, שאני הולך למות". שאל המאסטר: "כאשר היית למטה, בתוך המים, מהו הדבר שרצית יותר מכל?" מה רציתי יותר מכל? רציתי לנשום. רציתי אוויר. רציתי לחיות. זה מה שרציתי יותר מכל דבר אחר בעולם" ענה הנזיר. אמר לו המאסטר: "יפה. כאשר תרצה להצליח בחיים, כמו שרצית לנשום - אז תהיה מוכן".

המסר של הסיפור הוא שמי שתהיה לו התשוקה והרצון לגדול ולצמוח ולהצליח - אז הוא יצליח. יצירת  התשוקה לגדול, לצמוח ולתת זו מהות החינוך האמיתי. אם אתם מוכנים להצליח באמת, להרחיב את האחוז של 5% מהמצליחנים אז כדאי לכם ללחוץ כאן על הקיושר ולקרוא היטב מה שכתוב בדף:

http://www.dianabenzvi.com/2-disks-secret

דיאנה בן צבי

מנטורית להצלחה והגשמה אישית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151462 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151393 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151761 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151511 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141845 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193036 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153231 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153050 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153409 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142243 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143104 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica