חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבלות בגינה בעזרת רהיטי גינה

מאת: לליגינון03/09/20141261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השהייה בחוץ משחקת תפקיד מאד מרכזי בשעות הפנאי והבילוי במדינה בה מרבית חודשי השנה מלווים במזג אוויר קיצי ושמשי. כך רבים מהאנשים בציבור הישראלי מבלים בחיק הטבעי ועורכים טיולים בסופי השבוע. אולם למי מכם שהתמזל מזלו ויש ברשותו חצר פרטית, ניתן לנצל אותה לבילוי איכותי בחיק המשפחה. גינה מושקעת היא כזו אשר תוכננה בהשקעה ובקפידה דרך שילוב של רהיטי גינה שמספקים מענה הולם עבור בני הבית. בצורה זו אפשר לבלות שעות רבות בחוץ, בין אם ביחד ובין אם לחוד.

פתרונות הגנה נגד השמש בגינה

מזג האוויר הקיצי הופך את הבילוי בחוץ למהנה במיוחד במדינת ישראל. אולם כאשר השמש קופחת בשעות הצהריים חשוב מאד לספק פיתרון יצירתי להגנה מפניה. קיימות כמה אפשרויות להצללה בגינה אחת הפשוטות מביניהן כרוכה בהתקנת שמשיה רחבת ידיים בפינת הישיבה. אפשרות נוספת המחייבת השקעה גדולה יותר היא התקנת פרגולה שמספקת צרכים שונים לרבות צרכים אסתטיים בכך שמקנה חזות יוקרתית וכפרית לגינה. ניתן להתקין גם סוככים לגג המבנה שנפתחים על ידי לחיצת כפתור ומצלים על אזורים נרחבים.

ריהוט לגינה

ריהוט גינה איכותי נדרש לכל מי שמעוניין למקסם את חוויית הבילוי והשהייה בגינתו הפרטית. חשוב מאד לבחור רהיטים בהתאם לשטח הגינה ואופייה ולוודא במקביל מאלו חומרים נעשו ועד כמה הם עמידים לתנאי מזג אוויר קשוחים. רהיטי גינה אמורים לשרת את בני הבית לאורך זמן בהתייחס לעובדה שהשמש והגשם עלולים לגרום לבלאי של החומרים השונים מהם נעשו. כאן ראוי לציין את כושר עמידותו הגבוה יחסית של הפלסטיק. רצוי לקבל ייעוץ מטעם מומחים אם וברצונכם לשלב רהיטי גינה מעץ.

חומרי גלם מומלצים לרהיטי גינה

עץ כידוע הוא חומר טבעי שמגיב ישירות לתנאי מזג האוויר וחשוף לבלאי. סוגי העץ הנחשבים כיום לעמידים הם עץ טיק בורמזי או עץ רד בלאו. ראטן הוא חומר נוסף שזכה לפופולאריות לאחרונה בתחום של רהיטי גינה. חומר זה הוא עמיד וניחן במראה המזכיר קש, מגיע עם סיבים צפופים ומקנה לגינה חזות כפרית.

 



תגיות המאמר: ריהוט לגינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ללי

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811150 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica