חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד יש להתכונן לקראת הובלות קטנות

מאת: אוריה בן מנחםשיפוצים15/09/201426906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! זה מצויין שהחלטתם לבחור בהובלות קטנות. עשיתם בשכל שלא בחרתם להעביר את הפריטים היקרים שלכם לבד. זה היה עשוי לפגוע לכם בבריאות, לגרום לכם לקחת ימי מחלה, להפסיד עבודה או לימודים, לפגוע לכם ברכב, וכמובן, לפגוע לכם בסבירות גבוהה בחפצים שאתם מעבירים.

הובלות קטנות יעבירו לכם כל מה שתרצו ממקום למקום. עבורן אין הובלה שהוא קטנה מדי, אבל המחירים שלהם הם המשתלמים ביותר בשוק. הובלות קטנות בוודאי זולות יותר מהובלות גדולות, גם כאשר מדובר בהעברה של אותם פריטים בדיוק, משום שלהובלות גדולות יש המון הוצאות אשר נופלות בסופו של דבר על הלקוח – ביטוח יקר, הוצאות משרד גדול, הוצאות כוח אדם וכדומה.

כדי שהמחיר של ההובלות הקטנות יהיה כמה שיותר משתלם, החלטנו לכתוב את המאמר הזה אשר יעזור לכם לחסוך אפילו על המחיר המשתלם של ההובלות הקטנות.

ראשית, כל מה שאתם יכולים לעשות לבד, תעשו לבד. כך למשל, אם יש לכם ארון עם המון בגדים, תארזו לבד את הבגדים. תכניסו אותם לארגזים או לשקיות, והנה, כבר חסכתם למובילים שעת עבודה, ולכם, עוד כמה מאות שקלים. כמו כן, מה שאתם יכולים לפרק – תפרקו. אם בארון יש מדפים, תפרקו אותם ותקשרו אותם באופן בטוח בתוך הארון ביחד, או מחוץ לארון. זה יקל על המובילים שלכם ויזרז את ההובלה. אם יש לכם חשק, אתם יכולים אפילו לעטוף את הארון בניילון נצמד גדול, כך שתוכלו לשמור עליו במהלך ההובלה מפני שריטות וכדומה. אם אתם לא תעשו זאת, המובילים יעשו זאת, וזה יעלה לכם עוד כסף.

לאחר מכן, עליכם לפרט בדיוק בפני המובילים, עוד בשלב קבלת הצעת המחיר, מהם בדיוק הפריטים והחפצים שאתם רוצים להעביר. ספרו להם כל פרט על החפצים הללו, כגון מיטה אשר עשויה מעץ מלא ולכן היא ממש ממש כבדה, וכדומה. חשוב שהם ידעו הכל, כדי שלא יהיו הפתעות בלתי הוגנות כלפיהם בזמן ההובלה, הפתעות אשר יכולות להעלות או לשנות את המחיר שקבעתם יחדיו מראש.

 



תגיות המאמר: הובלות קטנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151564 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414345 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146752 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412204 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232604 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223275 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica