חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כאבי גב - העיקר הבריאות

מאת: ירון גונדאכירופרקטיקה06/12/20091143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיפטר מכאבי הגב

הנתונים מדאיגים:

כשמונים אחוז מכלל האוכלוסייה סובלים או יסבלו מכאבי גב שונים. זהו אם כך אחד מהכאבים הנפוצים ביותר בארץ ובעולם. נכון הוא שרוב כאבי הגב חולפים מעצמם תוך חודש-חודשיים, אבל לעתים רבות הם כרוניים, ובכל מקרה הם יכולים להיות מאוד לא נעימים ולהשפיע לרעה על יכולת התפקוד שלנו. הסיבות לכאבי גב הן שונות: בעיות בעמוד השדרה, מחלת שרירים או פגיעה עצבית, בעיה כלשהי באיברים פנימיים, או מתח ולחץ נפשיים גדולים.

לשמחתנו, מדע הרפואה היום אחראי לכך שניתוח גב, במקרה של כאבים כרוניים, הוא בעדיפות אחרונה. ישנן דרכי טיפול רבות, קלות ונוחות יותר, שאפשר לבחור בהן ולהקל משמעותית או אף להעלים כליל את כאבי הגב בזכותן.

איך בנוי עמוד השדרה?

עמוד השדרה שלנו עשוי חוליות-חוליות של עצמות, שאליו מחוברות יתר עצמות הגוף. הוא מרכז גופנו ונושא עליו את משקל הגוף כולו. בין העצמות של עמוד השדרה נמצאים סחוסים שאנו מכנים דיסקים. בעמוד השדרה 24 חוליות, ודרכן גם עוברים העצבים המתחילים מהצוואר העליון ונגמרים בגב התחתון. העצבים הללו מחוברים לעצבי כל שאר האיברים בגופנו. הדיסקים מייצבים ותומכים במבנה החוליות ומאפשרים את גמישות גבנו.

 במקרה של סדק בדיסק, עלול הנוזל שבתוכו לפרוץ החוצה וליצור לחץ על העצבים שבעמוד השדרה. זהו המצב המוכר לנו כ"פריצת דיסק".

עם זאת, רוב הסיכויים שכאבי הגב שלכם לא נובעים ממצב זה אלא מבעיה בחוליות ובמפרקים שמחזיקים אותן או בשרירים שמסביב לעמוד השדרה או מלחץ עצבי שבעמוד השדרה עצמו. אבחון נכון הוא הכרחי לפתרון יעיל.

איך מטפלים?

אם הרופא קבע שכאבי הגב שלכם אינם חמורים דיים כדי להצריך ניתוח, ישנם פתרונות יעילים ונוחים לפני שאתם מלעיטים את עצמכם במשככי כאבים. לדוגלים בשיטות הוליסטיות מוצע הפתרון של דיקור על ידי מחטים. מחטים זעירות ננעצות באזורים הכואבים ומקלות על הכאב ואף מעלימות אותו. שיטה זו היא חלק מראייה רחבה יותר, הנהוגה בעיקר ברפואה המזרחית, והממפה את גוף האדם לפי אזורים המגיבים לדיקור.

פתרון יעיל אחר הוא פשוט עיסוי רפואי טוב: הוא מקל על הלחץ על חוליות הגב, מרפה את השרירים ומרגיע את הכאב.

באתר שלנו תוכלו למצוא שפע של אביזרים ייעודיים לכאבי גב. חלקם מוצעים למרפאים, כמו מחטי דיקור לעוסקים באקופונקטורה ודיקור סיני, וחלקם מיועדים לסובלים מכאבי גב - כל האביזרים ידידותיים למשתמש, נוחים לאחסון ובטיחותיים.

מוצר מצוין שנותן פתרון הוליסטי-עיסויי ואינו מצריך ידע מוקדם לשימוש בו הוא "פלא גב"- זהו מעין "שטיחון" שעליו זרועים עוקצים זעירים, המעסים ודוקרים (ללא חדירה אל העור) את גופכם, ובכך נותנים לו עיסוי ודיקור המגביר את זרימת הדם באזור הכאב. פלא גב משלב שיטות כמו דיקור סיני, אקופונקטורה ושיאצו, והוא מתאים לכאבי גב עליון ותחתון, כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי שרירים בכל חלקי הגוף ועוד. אביזרים נוספים להעלמת כאבי הגב הם מכשירי עיסוי שונים, של ד"ר גב וחברות אחרות, המיועדים באופן ייחודי לעיסוי רפואי של הגב. היתרונות רבים: התוצאות מהירות, כל אחד יכול להשתמש בהם, הם מיועדים למגוון רחב של כאבים, קלים לנשיאה ולאחסון, ללא תופעות לוואי ויחסכו לכם את הטיולים לבית המרקחת...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראל בתחום הבריאות. מיטות מטפלים לרופאים,מטפלים ועוד, כסא גלגלים, מקלות הליכה, מדי סוכר, לחץ דם ועוד
http://www.bari-p2.co.il

.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון גונדא

מאת: ירון גונדאתוספי מזון06/12/091506 צפיות
מקור המילה ויטמין בלטינית הוא ויטה=חיים. הויטמינים נחוצים לאדם על מנת שגופו באופן כללי, והמערכות, איברים ותהליכים פיזיולוגים שונים המתרחשים בגוף, יוכלו להתרחש באופן נורמאלי וללא הפרעות. הויטמינים הינם חומרים אורגנים החיוניים לגוף האדם, כיוון שאין הגוף יכול לייצר אותם בכוחות עצמו

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191796 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181219 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171629 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132492 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128706 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128610 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128721 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica