חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום פטנט

מאת: בני דואניפטנטים30/09/20142940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאורך שנים מדברים על המוח היהודי כאל אחד הדברים הבולטים ביותר בעולם. הממציאים הכי גדולים, הפרופסורים החכמים ביותר ובכלל, רבים מאנשי העסקים המצליחים בעולם, כולם יהודים וכולם מתגאים בהיותם צאצאים של אברהם אבינו.

הגיית הרעיון ואז רישום פטנט


לכן, אין זה מפתיע כי חלק גדול מהאנשים שדואגים להמציא ולחדש לנו מדי יום ביומו יהודים אף הם. מדובר באלה שדואגים להמציא פטנטים רבים, שאת חלקם כמובן כולנו מכירים כיום כמוצרים בהם אנו משתמשים בחיי היומיום או כנוסחאות שונות אותן כולנו למדנו, בעוד חלק אחר שלהם נפל לתהומות השכחה ולא הצליחו לזכות להצלחה כמו אלה המקבילים אליהם. יחד עם זאת חשוב לזכור שגם אלו שאינם מצליחים, אל להם לומר נואש. התהליך להפוך את הרעיון שיש לאדם מסוים בראש אל מוצר למשל, הוא תהליך ארוך הכולל מספר שלבים מעייפים, מתישים וקשים, שבסיומם מגיעים אל סוף התהליך, כזה שיכול להתגלות כסוף מאכזב למדי, או לחילופין כסוף שמח ומשתלם ביותר. השלב הראשון מיד לאחר הגיית הרעיון הוא רישום פטנט. הרישום מתבצע במשרד הפטנטים ושם כל אדם בעל רעיון חדש, רעיון אשר לא חשבו עליו קודם לכן, בוחר לרשום אותו על שמו ולהבטיח כי לו יש את הזכות הראשונית עליו. יחד עם זאת, היה ואין פיתוח לרעיון, כלומר הוא אינו מקבל תנופה ואין הופכים את הרעיון לתוצר בתהליך, לאחר זמן מה ניתן לרשום אותו בשמו של מישהו אחר.

הפיכת הפטנט לדבר מוחשי


כמובן שבין אם אתם דואגים לפתח את הרעיון אותו רשמתם ובין אם אתם מחליטים דווקא להזניח אותו ולהעניק את ההזדמנות למישהו אחר, רישום פטנט הוא לא השלב האחרון בתהליך. השלב האחרון לאחר הגיית הרעיון ורישום הפטנט הוא כמובן השלב המרכזי, הפיכתו של הרעיון לדבר מוחשי. בין אם מדובר בדבר שהוא למעשה מופשט כמו תיאוריה כלשהי ובין אם מדובר במוצר פיזי, בכל מקרה ניתן להתייחס לדבר זה כאל דבר מוחשי מאחר שאין הוא נותר על רצפת העריכה של משרד הפטנטים, אלא יש מי שנותן לו חיים, יש מי שהופך את הרעיון הזה, את הפטנט הזה, לדבר שיתרום לאנושות כולה.

 



תגיות המאמר: פטנטים, רעיון, רישום פטנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא פטנטים

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171484 צפיות
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה. רישום פטנט בישראל הוא בדומה לנהוג באירופה אם כי בשנים האחרונות מאושרים באופן יחסי יותר פטנטים על אפליקציות.

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171670 צפיות
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה.

מאת: רוני הכהןפטנטים01/08/161832 צפיות
איך עוברים על פני הדברים ההכרחיים על מנת שזה יהיה עורך מקצועי לפי כל אמות המידה הסטנדרטיות במדינת ישראל?

מאת: ראובן ברמןפטנטים28/08/152386 צפיות
אם זו ההיכרות הראשונה שלך עם תחום הפטנטים, אלה עשר הנקודות שכדאי לדעת.

מאת: ראובן ברמןפטנטים16/07/151732 צפיות
המאמר מתאר את הפרקים של בקשת פטנט, כפי שהתגבש בעולם במשך השנים

מאת: ראובן ברמןפטנטים14/07/151840 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים מדבר על האפשרויות העומדות בפני המוסדות הפיננסיים למנוע מגורם בלתי מורשה לחגוג על חשבון הלקוחות שלהם

מאת: רוני הכהןפטנטים19/11/142188 צפיות
פטנט חדש לבית הוא הזדמנות לשפר את איכות החיים, אם יש לכם רעיון טוב זה הזמן לקדם את התהליך, פיתוח פטנטים הוא תחום בו כל אחד יכול להצליח בעזרת ליווי מקצועי תומך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica