חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרצית לדעת אודות שירותי פוליגרף

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/20142781 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה אומר פוליגרף?

סביר להניח שכל אחד מאיתנו ראה לפחות פעם אחת כיצד מתבצעת בדיקת פוליגרף גם אם זה היה בתוכנית טלוויזיה או ברשת האינטרנט. מטרתה של פוליגרף היא בדיה שמטרתה "להוציא את האמת לאור" במידה ויש לכם ספקות בנוגע לאמינותו של אדם. הבדיקה מתבצעת על ידי מכשיר מיוחד אשר יודע לקלוט את התגובות הלא רצוניות של אדם בזמן שהוא מדבר. בזמן שאדם משקר ישנם שינויים פיזיולוגיים בגוף שאין עליהם שליטה כגון: שינוי בדופק, שינוי בלחץ הדם וכד' ועל ידי כך המכונה יכולה לזהות מתי אדם משקר ומתי הוא דובר אמת...

את מי בדיקת פוליגרף יכולה לשמש?

היום בדיקת פוליגרף משמשות גם אנשים פרטיים וגם גופים עסקיים במצבים בהם האמת עקרונית וחשובה ויש חשש כי מישהו או יותר לא כנים מספיק בנושא חשוב. היא יכולה לשמש זוגות או ארגונים אשר רוצות להימנע מאיומים על בטחון הארגון. בדיקת הפוליגרף מותאמת באופן אישי בהתאם לצורך הספציפי תוך הכרת הנבדק ובדיקה של הפרטים האישיים שלו קודם לכן לתהליך הבדיקה.

הפוליגרף משמש היום ארגונים למטרות שונות כמו ביצוע בדיקה תקופתית במקומות עבודה בהם צריך לשמור על מידע סודי, עבור חקירה במידה ויש חדש לגניבה או מעילה ואפילו בעת מיון וסינון מועמדים לעבודה. מצד שני, משמש אנשים פרטיים במקרים בהם צריך לאמת גרסאות, בזמן אלימות במשפחה, הטרדות מיניות וכד'...

עוד שכדאי לדעת בנושא...

מאחר ומדובר בכניסה לפרטיות של אחר קיים איגוד שמטרתו לוודא כי הבדיקות נעשות באופן אתי ומקצועית תוך הקפדה על אמות מידה מחמירות ובהתאם לכללים. על בודקי הפוליגרף לפעול בהתאם לזכויות של הנבדק ולא לכופף את הדברים באופן לא הוגן...

· - אין לכפות על אדם לעבור בדיקת פוליגרף – צריכה להתבצע בהסכמה מלאה מצידו.

· - יחסים של כבוד והבנה בזמן הבדיקה.

· - אין לבצע אפליות על בסיס דת, גיל, לאום, פוליטיקה או כל הגדרה אחרת.

· - יש לעדכן את הנבדק לפני הבדיקה אודות מטרת הבדיקה והתהליך הכרוך.

· - יש לנבדק אפשרות לקבל פרטים מלאים אודות האדם שמבצע את הבדיקה.

· - יש לנבדק אפשרות להפסיק את בדיקת הפוליגרף בכל שלב שירצה, זו זכותו.

· על הבודק לבדוק ולהיות מעודכן במצב הרפואי לפני התחלת הבדיקה (ישנם מקרים שהבדיקה לא מומלצת עקב בעיה רפואית)

 

מידע נוסף בנושא בדיקת פוליגרף >>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מקיף וערכי בנושא לימודי ספרדית...    http://easy-spanish.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי הרוש

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193013 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש רכב31/03/192953 צפיות
אם ברשותכם רכב ללא טסט על שמכם ואין בו כל שימוש בהווה או שימוש ייעודי בעתיד, דעו, זה מתכון לבעיות. מעבר לכך שבזמן הזה הרכב מעלה אבק בחנייה, הוא עשוי להיות מחויב באגרות וקנסות. אז למה שלא תמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק ותמנעו מהעלויות הללו? נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב28/02/192060 צפיות
אנשים רבים משאירים מאחור בעיות כמו אלה, מה זה אומר? הרכב ישן אז משאירים בחנייה וזה הכל פתרנו את הבעיה. אז זהו..ש..לא. רכבים ישנים מביאים עמם בעיות לא מעטות.. למשל, קנסות בשל גרימת זיהום אוויר פוטנציאלית או ממשית ולכן הזנחה לא באה בחשבון. לטובת הכלל ולטובת בעל הרכב יש לטפל בבעיה. הפתרון הטוב ביותר לרכבים הישנים מהסוג שעתיד בקרוב לצאת מכלל שימוש זה לפנות לקונים רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197158 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש רכב31/01/191991 צפיות
מה אנחנו יודעים על מגרשי פירוק? מבחינת רבים מאתנו, הכינוי המוכר הוא "מגרש גרוטאות". רכבים במצבים לא תקינים מגיעים לשם, רכבים שלמעשה כבר אין שימוש בהם והם הורדו מהכביש מסיבות שונות. במגרשים אלו, מגרשי ה"גרוטאות" ניתן למצוא דווקא אוצרות לא קטנים.. נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב30/01/191692 צפיות
הרכב העייף והישן, זה שבזמן אמת עושה לכם הרבה בושות ועושה בעיות בהנעה, בנסיעה שאינה חלקה, הדלתות חורקות ובאופן כללי הוא לא נראה להיט ורואה מוסך יותר מאשר הוא אמור. אם זה המצב חברים יקרים, אנחנו היינו ממליצים לכם שהנסיעה הבאה שלכם תהיה למגרש פירוק..

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155481 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: ronyotאתיקה06/05/133038 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128748 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128774 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128712 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

מאת: מורן אופיראתיקה22/10/128931 צפיות
כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה הכוללת ילדים צעירים, חשוב מאוד שתהיה תעסוקה במהלך הערב. ילדים רבים נוטים להשתעמם במהירות, בדיוק בגלל זה רצוי לדאוג בשבילם למספר אטרקציות והפעלות מיוחדות שיאפשרו להם לרקוד, לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של אטרקציות שכדאי לבחון:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica