חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירוע עסקי לכל אחד

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/20128710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילדה אוטוטו בת 12?

ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

ימי כיף לקבוצות

כשמדובר במסיבת בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה שכוללת מוזמנים צעירים, יש לוודא שיהיה בידור לאורך כל הערב. ידוע שילדים עשויים להשתעמם במהירות, בגלל זה יהיה עליכם לדאוג לכמה הפעלות ואטרקציות שונות שיאפשרו לילדים לרקוד, לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות והפעלות שאפשר לבחור מהן:

אטרקציות מים

מתכוונים לערוך מסיבה במתחם פתוח? מתקני ואטרקציות מים זו שיטה טובה להעסיק את כל האורחים במסיבה. מגלשות שונות, כל מיני מתקנים מתנפחים ומתקני ספורט רטובים מתאימים לילדים קטנים וגדולים והם אטרקציה מיוחדת שמרבית האנשים לא זוכים להנות ממנה סתם כך. עם אטרקציה כזאת אין בכלל ספק שהחגיגה שתערכו באמת תהיה מדהימה.

פעילויות ודוכנים

הילדה רוצה איפור ותסרוקות? הילד רוצה להקליט שיר? כיום ניתן לדאוג להפעלות ודוכנים מסוגים רבים ושונים לפי סוג האירוע והתחביבים של בעל השמחה. אפשר, לדוגמא, לצלם קליפ מגניב בהשתתפות הילד. אפשר גם להזמין אמנית איפור בשביל איפור מיוחד. גם קעקועים הם מצרך מבוקש וילדים ישמחו "לקעקע" אותם. כל ההפעלות מתאימות למגוון תחביבים ולגיל האורחים.

סימולאטורים ושולחנות משחק

האטרקציה הקלאסית לכל אירוע או מסיבה זה שולחן משחק.ילדים ומבוגרים מתים עליהם ונהנים מהם תמיד. כדורסל או הוקי אוויר? או שאתם מעדיפים סימולאטור נהיגה מטורף? כמה שולחנות משחק שכאלה וכל האורחים, ילדים ומבוגרים, ילכו הביתה מרוצים.

ומה עם האוכל?

בחרתם סוף-סוף את האטרקציות למסיבה? זה בדיוק הזמן לדבר על האוכל. לא משנה אם זה אירוע לילדים או דווקא מסיבה בלי ילדים, האוכל הוא פרט קריטי. אחרי שהמוזמנים יסיימו להשתולל הם בטוח יהיו מאוד רעבים. לכן, עכשיו אתם מוזמנים להתרשם ממגוון אופציות מזון מוצלחות.

אפשר, לדוגמא, להגיש המבורגר ונקניקיות איכותיים, או דווקא לערוך סעודה של ממש, עם הפתעות ופינוקים. אופציה נוספת היא לערוך 2 ארוחות במהלך האירוע, ארוחה לילדים ואחת בשביל המבוגרים כדי לענות על הרצונות של כולם. ברור שלא תהיה ארוחה ללא קינוחים מתוקים, לכן בין האפשרויות המתוקות והטעימות אפשר לבחור ב פנקייקים, פונדו שוקולד איכותי והכי חשוב - עוגת שוקולד מסורתית.

הזמן לקבל החלטות!

בשלב הזה אפשר לדבר עם הילד ולבדוק היטב את האפשרויות השונות. החליטו יחדיו על ההפעלות במסיבה והאוכל שתגישו ע"פ העדפות הילד, בהתאם לתקציב שלכם וע"פ מספר המוזמנים. ככה אפשר לתכנן אירוע שכל המשתתפים יעריכו, המבוגרים והילדים.

חוגגים? גם אתם יכולים להדהים את כולם וליצור מסיבה שכולם יזכרו. ניתן לארגן ממש עכשיו את המסיבה הקרבה. בשביל עוד מידע על מתקנים והפעלות לאירועים - לחץ כאן, בקישור תוכלו למצוא לא רק אינפורמציה חשובה, אלא גם רעיונות לאירועים בהם ניתן להיעזר. בהצלחה עם ההכנות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155478 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142778 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128746 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128771 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה22/10/128928 צפיות
כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה הכוללת ילדים צעירים, חשוב מאוד שתהיה תעסוקה במהלך הערב. ילדים רבים נוטים להשתעמם במהירות, בדיוק בגלל זה רצוי לדאוג בשבילם למספר אטרקציות והפעלות מיוחדות שיאפשרו להם לרקוד, לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של אטרקציות שכדאי לבחון:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica