חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמא חיפשה לי ימי כיף לעובדים

מאת: מורן אופיראתיקה22/10/20128928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקצית לאירועים בישראל:

קשה לפספס שבתקופה האחרונה חלו כמה שינויים בכל הנוגע לאירועים. בעוד שבילדותנו היה אפשר לערוך חגיגה צנועה, הרי שהיום המטרה היא להשקיע בעניין מעט יותר משאבים. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד של חטיפים, מוסיקה באיכות גרועה והפעלות משעממות, כשאפשר לארגן אירוע קצת יותר מגניב? עם תקליטן אמיתי, לוקיישן מגניב וכמובן אטרקציות כיפיות בשביל המוזמנים?

מועדוני בת מצווה

כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה הכוללת ילדים צעירים, חשוב מאוד שתהיה תעסוקה במהלך הערב. ילדים רבים נוטים להשתעמם במהירות, בדיוק בגלל זה רצוי לדאוג בשבילם למספר אטרקציות והפעלות מיוחדות שיאפשרו להם לרקוד, לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של אטרקציות שכדאי לבחון:

אטרקציות רטובות

מתכוונים לערוך חגיגה במתחם פתוח? מתקני מים זאת דרך מצוינת לבדר את האורחים במהלך החגיגה. מגלשות שונות, מתנפחים ומתקני ספורט רטובים יכולים להתאים לילדים בכל הגילאים והינם למעשה אטרקציה שמרבית האנשים לא זוכים להנות ממנה סתם כך. עם אטרקציות כאלה אין בכלל ספק שהמסיבה שאתם עורכים תהיה חוויה אמיתית.

הפעלות בקבוצות

הילד רוצה קריקטורה? היא אוהבת לשיר ולרקוד? כיום ניתן להזמין סדנאות ודוכנים עם מפעילים מקצועיים בהתאם לגיל המוזמנים ותחביבי הילד. אפשר ליצור קליפ בו יופיע הילד ואורחיו. אפשרות נוספת היא להביא מאפרת מקצועית בשביל איפור פנים מרהיב. גם קעקועים זמניים הם טרנדיים וילדים וילדות ישמחו לבחור להם אחד. ההפעלות האלה יתאימו למגוון תחביבים ולגיל המשתתפים.

אין כמו שולחנות משחק

האטרקציה המתאימה לכל מסיבה של ילדים זה שולחן משחק כלשהו.בנים וגם בנות מתים עליהם ותמיד נהנים מהם. כדורגל או כדורסל? או שתעדיפו סימולטור טיסה? כמה עמדות משחק וכל האורחים יהנו מהשימוש בהם.

ומה עם האוכל?

כבר בחרתם את האטרקציות שאהבתם? הגיע הזמן לחשוב מה להגיש לאורחים. לא חשוב אם זה מסיבת ילדים או, לחילופין, אירוע של מבוגרים, האוכל הוא פרט חשוב. אחרי שכולם ישתוללו ויתרוצצו הם כנראה יהיו רעבים למדי. לכן, כיום ניתן לבחור בין שלל אפשרויות שונות.

אפשר, למשל, להגיש המבורגר ונקניקיות בלחמניה, או, לחילופין, לערוך סעודה מא' ועד ת', עם הפתעות ופינוקים. ניתן גם לערוך 2 ארוחות נפרדות, אחת לילדים ואחת למבוגרים במסיבה על מנת לספק את הטעמים של כולם. כמובן שאין ארוחה בלי קינוח בסוף, אז בין האפשרויות המתוקות והטעימות תמצאובר פנקייק, פונדו שוקולד והדובדבן שבקצפת - עוגת יום-הולדת.

מה עושים מכאן?

עכשיו זה הזמן לדבר עם הילד ולהתחיל לבדוק את האופציות שעומדות לרשותכם. תחליטו לגבי ההפעלות של האירוע והמזון שיוגש לאורחים ע"פ ההעדפות והרצונות, תוך התחשבות בתקציב ובהתאם למס' המשתתפים. ככה תוכלו לתכנן חגיגה שכולם יאהבו, קטנים כגדולים.

חוגגים? גם אתם יכולים להדהים את הילד ולארגן חגיגה בלתי נשכחת באמת. תתחילו לתכנן כבר עכשיו את המסיבה הבאה. לעוד אינפורמציה לגבי אטרקציות והפעלות למסיבות - עברו לאתר הבא, שם תמצאו לא רק מידע שימושי, אלא גם המון רעיונות וטיפים שיעזרו לכם רבות. בהצלחה עם ההכנות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155478 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142778 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128746 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128771 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128711 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica