חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמור על דיסקרטיות בעבודה עם לקוחות?

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/20155472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השאלה מבחינת בעלי העסקים היא איך שומרים על דיסקרטיות מבלי לפגוע בעבודה השוטפת. הנה כמה דרכים יעילות לעשות את זה:

שירותי גריסה

כדאי להתחיל מהבסיס ולזכור לתאם שירותי גריסה עבור כל מידע מודפס של לקוחות קיימים. שירותי גריסה צריכים להיות חלק בלתי נפרד משגרת העבודה של העסק או החברה. אפשר להחליט על גריסה יומית, שבועית או חודשית בהתאם לקצב השירות ולכמות המסמכים הנצברת בעסק.

הסמכת עובדים

עובדי החברה צריכים להציב את הדיסקרטיות של הלקוחות בראש סדר העדיפויות. יש להקפיד על הסמכה תקופתית של עובדים שמבינים את החשיבות והמשמעות של דיסקרטיות אמיתית. בנוסף, כדאי לפעול ליצירת הרתעה על ידי הענשת עובדים שמשתמשים בצורה לא ראויה במידע חסוי.

תוכנות מחשב

רוב התקשורת בין עסקים ולקוחות מבוססת בימינו על שימוש בתוכנות מחשב. כדאי לבדוק האם התוכנות הללו מאובטחות, פרטיות ודיסקרטיות. אפשר להעסיק אנשי מקצוע המכירים את תחום המחשבים ויכולים להמליץ לעסק כיצד לנהוג.

האם כל חברה יכולה להשתמש בשירותי גריסה?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, שמירה על דיסקרטיות היא לא דרישה שקיימת רק בקרב חברות גדולות או תאגידים בינלאומיים. עסקים מכל סוג יכולים להשתמש בשיטות השונות כדי לשמור על האינטרסים של הלקוחות. החברה צריכה להבין ששמירה על דיסקרטיות היא השקעה משתלמת לטווח ארוך. הדיסקרטיות מעלה את קרנה של החברה בעיני הלקוחות, משפרת את המוניטין ומייצרת בידול מול מתחרים.

לסיכום, כדאי להפוך שירותי גריסה, הסמכת עובדים ותוכנות מחשב פרטיות לחלק מהתנהלות שוטפת של עסקים וחברות. כך שומרים על דיסקרטיות ומשיגים יתרונות רבים.


 



תגיות המאמר: שירותי גריסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריה פולק

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142774 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133033 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315075 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128741 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128768 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128706 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

מאת: מורן אופיראתיקה22/10/128926 צפיות
כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה הכוללת ילדים צעירים, חשוב מאוד שתהיה תעסוקה במהלך הערב. ילדים רבים נוטים להשתעמם במהירות, בדיוק בגלל זה רצוי לדאוג בשבילם למספר אטרקציות והפעלות מיוחדות שיאפשרו להם לרקוד, לשחק ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של אטרקציות שכדאי לבחון:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica