חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ניתן לטפל בנשירת שיער?

מאת: טל טייבנשירת שיער19/10/2014705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפתרון להתקרחות הגברית

נשירת שיער אינה בהכרח הרמת ידיים

למרות שהאופנה בשנים האחרונות הפכה את הקרחת הגברית ללהיט, ושכל קירח ישר דומה לזמר ידוע או לפוליטיקאי מצליח, עדיין גברים היו מעדיפים שיער מלא. נשירת שיער בכלל הן תופעה שכיחה יותר בקרב גברים, ויותר מ-90% מהגברים הקירחים נושאים את הגן הנפוץ שמדלדל את השיער מגיל מסויים..

מרגע שגבר מתחיל לחשוש שהוא קיבל את הגנים מאביו הקרח מתחילה אצלו ריצה אחרי כל האפשרויות הנמצאות בשוק כדי לחסום את התהליך של אותה נשירת שיער, או לפחות להקטין אותו למינימום. קודם כל הוא ילמד את כל השיטות להסתרת החורים המבצבצים בקרקפת, מתסרוקות "הלוואה וחיסכון", דך שימוש בחומרים או קונסילרים מטשטשים ועד שימוש בחלקי פיאות בהרבה מאוד כסף.

מה נשאר לעשות אחרי שמפסיקים להדחיק

נשירת שיער כאמור, תוקפת הרבה מאוד גברים בגילאים מתקדמים אבל לא יותר מידי. כל בני ה-40 כבר חוששים למראה שלהם ובודקים את עצמם כל בוקר במראה. הרעיון הוא מייד אחרי שמנסים את המסתירים למיניהם להתחיל לנסות בכל זאת לגרום לאזורים הבעייתיים להמשיך ולייצר זקיקי שיערות על מנת למנוע הקרחה גדולה יותר.

ומה שעשוי להאט נשירת שיער הוא ללא ספק עיבוד המקום החלש באופן כזה שזקיקי שיערות ימשיכו ויצמחו בו. לכן הדבר החשוב ביותר הוא עיסוי אמיתי וקבוע של הקרקפת, מה שיזרים למקום דם רב יותר, יפתח זקיקים שנרדמו וייצור משטח פעיל. במקום ידי מעסה שאין לידינו כל יום ובכל שעה, ניתן להיעזר בקלות ב"מזו רולר" אותו מסרק מתוחכם שעושה את העבודה במצב של נשירת שיער..

http://neshira.co.il/up/gallery/70286_9hpz.jpg
אחרי                    לפני

איי רולר המצוייד בעשרות זיזים קשיחים אכן מעסה היטב את המקום, מעלים רעלים מהאזור, פותח שבילים חדשים םאל תוך הקרקפת ומאפשר החדרה של חומרים טבעיים רך ממריצים אל תוכה.  אם נשלב עם הפעילות הזו גם שימוש בחומרים מטהרים ודיקור סיני, אפשר יהיה להתגבר על נשירת שיער, הרבה לפני שמרימים ידיים.

בואו לגלות את השיטה המצליחה בעולם לטיפול בנשירת שיער Iroller

והצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ובעולם


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iroller- טיפול בנשירת שיער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל טייב

מאת: טל טייבנשירת שיער19/10/14678 צפיות
היום מוצעים טיפולים רב גוניים בנשירת שיער כמו שכולנו יודעים, המראה החיצוני שלנו הוא נידבך מאוד חשוב בחיינו. גם אם מדובר באדם שלא עסוק כל חייו בהדבקת האופנות האחרונות, הוא ברוב המקרים יהיה מודע לאופן שבו רואים אותו האחרים. גם הדימוי העצמי תלוי ברובו במראה שלנו ומתחזק ומתחלש בעקבות שינויים שחלים בהופעה שלנו. לא פלא, אם כן, שלשיערה יש מקום כל כך חשוב בתפישה שלנו את עצמנו ובשידור רמת הביטחון של עצמנו. לכן בכל פעם שאנו חרדים לגלות בפדחתנו מפרצים גדולים מכרגיל, כשלפתע צצה לה הקרקפת בנקודות שלא היו כ

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica