חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות מזון

מאת: בני דואניעסקי מזון26/10/20144533 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא בכדי בשנים האחרונות אנו יכולים לראות עוד ועוד תכניות ריאליטי המערבות בישול. ערוץ 2 מתגאה בשתי תכניות כאלה בדמות מאסטר שף שהפציעה לחיינו עם שפים בכירים דוגמת אייל שני וחיים כהן ואליה הצטרפה משחקי השף שצירפה אף היא לפאנל השופטים שלה שפים בעלי מעמד רם דוגמת מאיר אדוני ואסף גרניט. הערוץ הראשון מספק את התכנית בואו לאכול איתי עם קריינות של שי אביבי ואילו ערוץ 10 שילב בין הבישולים למשחקי היכרויות בהנחייתם הזוגית של עודד מנשה ועדן הראל.

מדוע לא כדאי למהר לפתוח מסעדה


הסיבה שכל התכניות הללו צוינו בפסקה הראשונה היא כדי להדגיש את העובדה שהבישול הפך להיות כל כך נגיש בחיינו, שאין זה מפתיע שכמעט לכל אחד שיודע להכין מעבר לחביתה יש שאיפות לפתוח מסעדה משלו. אנשים אלה רואים את האנשים הפשוטים שעובדים איתם, הולכים איתם לאותו חדר הכושר או יושבים לידם באוטובוס מככבים על גבי מסך הטלוויזיה בעת שהם מכינים קרוקומבוש וכבר מדמיינים את השלב בו הם מדלגים על התכנית ורצים ישר אל המסעדה. אך עם כל הכבוד לחלומות ולשאיפות, בטרם פותחים מסעדה ויוצאים להרפתקה הזאת ישנם לא מעט דברים אותם צריך לדעת אודות בטיחות מזון, מיקום המסעדה, התמחור הנכון לכל מאכל, צוות העובדים אותו כדאי לשכור ועוד לא מעט ידע שאותו יש לצבור לפני שמחליטים לזנוח את הסירים במטבח ולעבור ולבשל במגרש של הגדולים.

מיהו יועץ בטיחות מזון


אחד הדברים שצוינו ברשימת הפריטים אותם יש לדעת בטרם פותחים מסעדה הוא בטיחות המזון. מדובר בתהליך אותו עובר המזון מרגע שהוא עוזב את המפעל בו הוא מיוצר ועד לרגע בו הוא מוגש לאורחים, כאשר בדרך כלל את התפקיד הזה ממלא לצד השף הראשי ובעל המסעדה גם יועץ בטיחות מזון מיוחד, שכל תפקידו הוא לבדוק שעניין זה יתבצע כהלכה. מדובר בתהליך מפרך בו מוכרחים לוודא שההובלה של אותו מזון נעשית כפי שצריך בעזרת משאית קירור למוצרי חלב, האם תנאי האחסון שלו בחנות ממנו נקנה הציוד הינם תנאי אחסון ראויים ואפילו על גובה הסטריליות אותם שומרים עובדי המטבח בטרם הם נוגעים באותו מזון שאמור להגיע לפיהם של האנשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165709 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213655 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214056 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205519 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810506 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica