חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איכות הנסיעה זה לא רק מה שיש מתחת לכמסה המנוע

מאת: פיטוסי מרדכירכב24/11/20144295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה משפיע על האיכות של הנסיעה שלכם? בכל מגזיני הרכב, כמובן נכנסים באופן כמעט מידי להגדרות טכניות מסובכות יחסית. מתחילים לדבר על מונחים כמו כוח סוס, אחיזת כביש, מערכות בלמים, וכיו"ב. אנחנו לרגע אחד כמובן, לא טוענים שהדברים הללו לא חשובים. ההפך - הם חשובים וקריטיים ותמיד חובה לבדוק אותם, אבל העניין הוא שאלו באמת הקריטריונים שרוב האנשים באמת בודקים, מבלי שהם שמים לב לעוד כמהד ברים אחרים שמשפיעים על איכות הנסיעה שלהם. שימו לב שהקריטריונים שאנחנו מדברים עליהם לא תלויים בהכרח בנתונים שיש ברכב עצמו - אלא ביכולת שלכם לשדרג את הרכב ולשמור על אווירה יותר נעימה בתוכו. ברגע שהאווירה ברכב נעימה יותר - תתפלאו לגלות איך גם איכות הנסיעה שלכם תעלה ממשב אופן מידי! אז איך תוכלו לשפר את האיכות?

המרכיבים שישפיעו על האיכות

l מערכת סטריאו - אין מי שלא אוהב לנהגו כשברקע הוא שומע מוזיקה. זו יכולה להיות מוזיקה קלאסית, רוק, מטאל, מזרחית, פופ, או כל ז'אנר אחר - אבל כולנו אוהבים מוזיקה. לרוב, אם מסתפקים במערכת רגילה, איכות השמע היא לא ממש טובה. למה שלא שתדרגו את חווית הנסיעה שלכם? אפשר לרכוש מערכיות סטריאו איכותית במיוחד לרכב שלכם, להתקין אותה בקלות, וכך ליהנות מעוצמת שמע ומאיכות שלא הכרתם - וכל נסיעה תהפוך להיות מופע מוזיקלי מהנה במיוחד.

lשקיות זבל תלויות - נשמע מעט משונה, אבל האמת שאם תקפידו על רכישה של שקיות זבל מיוחדות לתליה ברכב (לרוב הן נתלות מאחורי מושב הנהג והמושב שלצד הנהג), האווירה ברכב תהיה הרבה יותר נעימה! כך ברגע שיש לכלוך קל מאד לזרוק אותו ולשמור על הניקיון ברכב. מומלץ בחום לבחרו בשקיות עם הדפסים מיוחדים, שייצרו גם אווירה יוצאת דופן - אפשר לבחור אפילו שקיות עם הדפסים הומוריסטיים או עם הדפסים מרגיעים אם תרצו.

lריחן איכותי - עוד דרך לשמור על איכות הנסיעה שלכם, היא כמובן רכישה של ריחן - מדובר לרוב על העצים שאתם מכירים, אף כי יש ריחנים גם בצורות נוספות. תוכלו לבחור בריח האהוב עליכם, וכך כל כניסה לרכב, גם ביום גשום במיוחד או ביום שרבי - תהיה מלווה בריח נעים.

lניקיון פנימי - עניין שחשוב מאד להקפיד עליו! מעבר לשקיות הזבל שציינו, כדאי שגם יהיה פח קטן בתוך רכב, ובאופן כללי, כדאי להקפיד על ניקיון קבוע של הרכב. אם אתם משתמשים ברכב באופן יומיומי, אף מומלץ לנקות אותו פעם בשבוע לפחות - לראות שאין בו פירורי אוכל, שאין זבל שהצטבר, ניירות שהשארתם מאחור, וכיו"ב. רכב נקי, הוא רכב שנעים לשהות בו.

לא לשכוח גם את הדיבורית

איכות נסיעה אומרת שאם יש לכם שיחת טלפון - תוכלו לענות לשיחה מבלי לסכן את עצמכם. לכן, הקפידו גם על התקנת דיבורית איכותית ברכב, ותוכלו ליהנות באמת מנסיעה מוצלחת.

עורך: שקיות אפיק בע"מ

 



תגיות המאמר: רכב, ניקיון, איכות הנסיעה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פיטוסי מאמר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיטוסי מרדכי

מאת: פיטוסי מרדכיעסקים - כללי11/05/154222 צפיות
חיפה מארחת מספר גדול מאוד של חברות, תאגידים, ארגונים וגופים עסקיים וכולם ללא יוצא מן הכלל משתמשים בשירותי ניקיון. מצד שני, רק מעט יודעים כיצד לבחור חברת ניקיון בחיפה.

מאת: פיטוסי מרדכיעסקים קטנים ובינוניים11/05/152597 צפיות
מאז ומעולם ניסו בני אדם לשפר את התקשורת ביניהם. תקשורת היא בין האמצעים המייחדים את האדם מהחיה, ומה שהפך אותו לשליט כמעט יחיד ובלעדי בכדור הארץ. יחד עם זאת, מעניין לעקוב אחר השורשים ההיסטוריים של הפעולות השונות. בראש סדר העדיפויות כדאי להציב את הנושא של העברת הודעות ומסרים.

מאת: פיטוסי מרדכיבניין ואחזקה - כללי25/11/1411230 צפיות
מנופים הם חלק בלתי נפרד ממתקני ההרמה השונים אשר אנחנו יכולים למצוא היום. המנופים יכולים לשמש להרמה של סחורה או של בני אדם וכל מנוף יכול לבצע עבודה בנתוני משקל וגובה שונים מעט. החשוב ביותר הוא לבחור את סוג המנוף המתאים לכל עבודה. הנתונים השונים אותם יש לבחון כאשר בוחנים את הסוגים השונים של המנופים הם סביבת העבודה וכיצד יש לעבוד בה, גובה העבודה הנדרשת ואופי העבודה אשר תתבצע בעזרת המנוף.

מאת: פיטוסי מרדכיעסקים - כללי20/07/142919 צפיות
אתם וודאי יודעים ומכירים היטב את כל היתרונות בהתקנה של תריסים חשמליים. התריסים החשמליים הם שמאפשרים לכם ליהנות משליטה מושלמת על רמת הכניסה של האור לתוך החדר, והם מאפשרים לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה, עם מנגנון אוטומטי, שמאפשר לכם שליטה מדויקת. עם זאת, מאחר שמדובר על מכשיר חשמלי, היא שאפשר שהוא התקלקל לכם. מבחינה זו, עליכם למהר ולהזמין שירות של תיקון תריסים חשמליים, או לנסות לתקן את הבעיה בעצמכם. אבל מתי משתמשים בכל פתרון? מהן התקלות הנפוצות? ואיך תדעו שיש בעיה בעצם?

מאת: פיטוסי מרדכיאירועים וחתונות – כללי22/04/143871 צפיות
סידורי פרחים נועדו על מנת להוסיף נופך טבעי ומרענן אל אירועים. הסידורים הופכים אירוע שגרתי לחוויה בלתי נשכחת, הן עבור האורחים והמוזמנים, והן עבור החוגגים בעצמם. בעזרת הסידורים ניתן ליצור הרמוניה בין העיצוב הכללי של המקום, החלל הפנימי והחיצוני והאופי של האירוע.

מאת: פיטוסי מרדכיתעשייה20/03/144951 צפיות
מה זה עיבוד שבבי? זה נשמע כמו משהו חייזרי אך למעשה מדובר במשהו די נפוץ ורחב. כנסו למאמר וגלו במה מדובר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214136 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204603 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195568 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196263 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica